AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Er det noen som vet hva det er lov å importere av matvarer fra Norge til Sverige? Jeg er svært allergisk og vil nødig risikere å miste all maten min på flyplassen. Det er snakk om meierivarer, grønnsaker og hjemmebakt knekkebrød. Jeg har prøvd å lese tollreglene, men det er umulig å vite sikkert hvilke regler som gjelder og ikke fra Norge siden vi på en måte er et EU-land, men egentlig ikke... Anonymkode: a5c58...10d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Hvorfor skal du ha med meierivarer og grønnsaker? Det er jo å få kjøpt i Sverige også. Og mye større utvalg, selv for de med allergi, Anonymkode: dea1b...602
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du ha med meierivarer og grønnsaker? Det er jo å få kjøpt i Sverige også. Og mye større utvalg, selv for de med allergi, Anonymkode: dea1b...602 Det var ikke det jeg spurte om. Anonymkode: a5c58...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå