AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Jeg skal til Oslo i oktober, og tenkte innom et sted med lunsjbuffet til en rimelig pris. Noen som har noen å anbefale i sentrum? Jeg ser at Jaipur på Egertorvet har lunsjbuffet til kr 99,-. Er det o.k. utvalg? Tidligere har jeg vært innom McDonalds, men vil prøve noe annet. Deli de Luca har jo også varm mat, men greit med noe litt mer. Jeg er forøvrig altetende, så blir grunnen det samme hva slags mat. Anonymkode: 21f02...570
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Det finnes så mye annet enn buffet og fastfood! Prøv suppe på Cafe Sør, fish´n´chips på Fiskeriet, falafel på Falafel me, avokadotoast på Gunnars generasjonsbar eller phô på Viet Nam House, f.eks. Anonymkode: cccd4...e83 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 Jeg hat tenkt litt mer på hva slags mat jeg helst vil ha, og favoritten er nok asiatisk i en eller annen form. Tips til steder, og gjerne middag også? Anonymkode: 21f02...570
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Hva med Dinner?😊 Anonymkode: 1bb0c...0d1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #5 Skrevet 7. september 2019 Hvis det er buffet du ønsker kan Honsan i Stortingsgata være en mulighet. https://honsan.no/meny/#afternoonmenu2 Anonymkode: ac02f...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal til Oslo i oktober, og tenkte innom et sted med lunsjbuffet til en rimelig pris. Noen som har noen å anbefale i sentrum? Jeg ser at Jaipur på Egertorvet har lunsjbuffet til kr 99,-. Er det o.k. utvalg? Tidligere har jeg vært innom McDonalds, men vil prøve noe annet. Deli de Luca har jo også varm mat, men greit med noe litt mer. Jeg er forøvrig altetende, så blir grunnen det samme hva slags mat. Anonymkode: 21f02...570 Jaipur er helt greit, men ikke så veldig mye å velge i. Kjøp et nanbrød og en øl ved siden av så blir det bra Hva med hotellene i byen, kanskje noen av dem har lunch-buffèt? Anonymkode: d327b...fc2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #7 Skrevet 11. september 2019 Leon! Men det er ikke buffet da, bare knallgod mat😋 Anonymkode: a9c84...1db 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #8 Skrevet 12. september 2019 Dra til Vippa så kam du velge mellom mye spennende. Anbefaler særlig den syriske. Anonymkode: 645f8...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå