Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en fuktighetskrem med solfaktor. Hvilken er bra? Jeg har kombinasjonshud og trenger sånn passe med fuktighet. Dermalogica Active Moist er kanskje i ørliten overkant av fuktighet, om det kan være en pekepinn.

Videoannonse
Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

syns du active moist har for mye fuktighet?

har selv veldig feit hud og den er midt i blinken.

men over til spørsmålet ditt.

kanskje en av shiseido sine kremer kan være fin for deg (purness kanskje). HVIS de har solfaktor da. det er jeg usikker på.

Skrevet

Nivea Complete Protection (grønn) har spf. 8. Synes den er veldig bra!

Gjest Gjesta
Skrevet

Superdefense fra Clinique har spf 25 (eller 20?), og finnes også for fet hud.

Husk bare at en dagkrem med SPF aldri kan erstatte solkremen 100%, den er kun ment som daglig beskyttelse, og ikke til bruk under soling.

Skrevet

Hva med å blande dermalogica solar defense booster i active moisten din? Den har i utgangspunktet solfaktor 30, men kan blandes i ønsket fuktighetskrem og tynne ut solfaktor etter behov. Vurderer selv å kjøpe denne.

Skrevet

Jeg bruker Cliniques Superdefense og kan anbefale denne på det varmeste. Finnes for forskjellige hudtyper.

Gjest Anonymous
Skrevet

Da må md formulations sin være perfekt ,har selv kombihud og alt blir fir fett ,den innerholder zink .

solfaktor 15 og 30 .Koster ca 120 kr på essentialdayspa.

Skrevet

Superdefense fra Clinique har spf 25 (eller 20?), og finnes også for fet hud.

Husk bare at en dagkrem med SPF aldri kan erstatte solkremen 100%, den er kun ment som daglig beskyttelse, og ikke til bruk under soling.

Nei, det er jo klart :) Nå fikk jeg lyst på denne.

Hva med å blande dermalogica solar defense booster i active moisten din? Den har i utgangspunktet solfaktor 30, men kan blandes i ønsket fuktighetskrem og tynne ut solfaktor etter behov. Vurderer selv å kjøpe denne.

Det var nettopp dette jeg kom på at jeg kunne gjøre. Blande altså. Jeg har kjøpt en Dermalogica krem med spf, husker ikke navnet i farten. Jeg fant også ut at jeg ikke trenger å bytte fra Active Moist, den har i grunn fungert greit, selv om den av og til føles litt fet.

Da må md formulations sin være perfekt ,har selv kombihud og alt blir fir fett ,den innerholder zink .

solfaktor 15 og 30 .Koster ca 120 kr på essentialdayspa.

Og nå fikk jeg lyst på denne :-? Konklusjon; høre på tips før man gjør noe som helst.

Gjest Gjesta
Skrevet

Solar Defense Boosteren er litt seig/fettete i konsistensen, synes jeg. Så kanskje ikke noe for en fet hud? Men du kan jo forsøke å få tak i en prøve på den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...