Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2002 #1 Del Skrevet 3. september 2002 Hei Jeg leier en leilghet i et hus fra århundreskiftet..Siden jeg leier gidder jeg ikke gjøre noen store forandringer her som blir veldig dyrt..Men for en rimelig penge..hva kan jeg ta meg til? Alle tips og hint er velkommne. Bad : her ser det SLUM ut og er definitivt et kriseområde . Gulvet er MALT så det flasser av malingflekker og siden sluket er midt på gulvet kan jeg ikke legge et teppe over heller..Tapeten flasser.av og alt ser generelt gammelt og ukoslig og sluskete ut . Kjøkkenet.. Her flasser også tapet av... :-? Huseier er ikke interessert i å gjøre noe og vi leier for en SVÆRT billig penge. jeg er veldig newbie på hus-blomster-hjem-hage-u name it :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snus Skrevet 7. september 2002 #2 Del Skrevet 7. september 2002 Hva med et enkelt strøk maling? Det trenger ikke å koste så veldig mye verken svette eller penger. Leier selv veldig billig en leilighet som var totalvrak da vi fikk den. Spurte om vi kunne male litt, og dermed ble hele leiligheten dekket av billig hvitmaling. Det var som å komme inn i en ny verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2002 #3 Del Skrevet 7. september 2002 hm..joda..tenkte jeg skulle male takene hvertfall..men ellers i leiligheten er det tapet. hvor mye koster tapet? gulvet på badet er malt. SÅ når man vasker det flasser det av!!! hva kan jeg gjøre med gulvet?? Ellers takk for svar...jeg er en grønnskolling på interiør..og ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snus Skrevet 8. september 2002 #4 Del Skrevet 8. september 2002 Det er jeg også, slapp av! Fikk litt hjelp av pappaen min bare. Skrubb gulvet, få vekk malingen! Og så maler du på nytt med ordentelig våtromsmaling. Har ikke priser og sånt men det får du i en hvilken som helst malebutikk. Det som også går an er å legge hvite enkle fliser bare i dusjen. Trenger ikke å koste mer en noen hundre, som det gjorde for oss. Lykke til! Spør gjerne mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2002 #5 Del Skrevet 8. september 2002 Det er jeg også, slapp av! Fikk litt hjelp av pappaen min bare. Skrubb gulvet, få vekk malingen! Og så maler du på nytt med ordentelig våtromsmaling. Har ikke priser og sånt men det får du i en hvilken som helst malebutikk. Det som også går an er å legge hvite enkle fliser bare i dusjen. Trenger ikke å koste mer en noen hundre, som det gjorde for oss. Lykke til! Spør gjerne mer Vi har desverre bare badekar..( som i tilegg er veldig stygt.hehe) takk for tips .skal få malt gulvet så fort som overhode mulig. HVa gjorde dere med vegger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2002 #6 Del Skrevet 9. september 2002 Tapet kan i de fleste tilfeller males. Vask godt med salmiakkvann for å fjerne fett, og bruk et strøk med heftgrunn før du maler med ønsket farge. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. september 2002 #7 Del Skrevet 9. september 2002 Gammel papirtapet er ikke så lurt å vaske.... Bruk heller godt med salmiakk på gulv etc... Skyll godt! Veggene maler du da rett på med vannbasert maling etter å ha kuttet bort eller limt opp( helst) løse ender... Vh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå