BareEnBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Jeg lurer på om seksuelt underdanige menn, er den kategorien menneske som har vanskeligst for å bli seksuelt tilfredsstilt i samfunnet? Underliggende premisser: - Kvinner får mer seksuelt tilbud generelt; kvinner får tilnærminger som kan resultere i sex, langt, langt oftere enn menn får tilnærminger. Jeg tør påstå at hvis du fikk en fotograf og psykolog til å lage en profil på tinder for to zalando-modeller, en kvinne og en mann, så ville kvinnen fått regnet ut ifra min bekjentskapskrets, mellom 50 og 100 ganger så mange likes som mannen. - Kvinner velger seksualpartner ut ifra vanlig oppførsel, og ikke ut ifra spm om hva du liker i senga: De fleste beskrivelser på tinder, match.com, sukker.no og møteplassen.no som kvinner har, og dette gjelder damer fra 20 år til 60 år, omtrent ALLE damer du finner der inne - de inneholder absolutt ingen referanser til hva de foretrekker seksuelt. - Kvinner tiltrekkes av alfahanner, hvis røde tråd er menn som ikke skyr konflikter og viser at de er komfortable med å ta konflikter. Kvinner flest tilrekkes av egenskaper i det daglige liv som står i kontrast til hvordan seksuelt underdanige oppførerer seg på soverommet, eller eventuelt hjemme, eller både hjemme og ute. - Det er mye vanligere for menn å være dominerende, enn å være underdanige seksuelt. Dette betyr at selv om du skulle ha mer utpregede alfatrekk i personligheten, så vil damene ikke forvente at du er underdanig seksuelt, og du har ingenting som kan signalisere at du er det. Om disse premissene stemmer, eller i stor grad stemmer, så vil det trekke i retning for at seksuelt underdanige menn er en kategori mennesker som har høy grad av sannsynlighet for å forbli ulykkelige. Stemmer dette etter din mening? Hva tror du? Er det vanskeligere å finne tilfredsstillelse som seksuelt underdanig hvis du er mann?
annebanane Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Jeg tror det er ekstra vanskelig å finne noe langvarig for de som har behov for å være underdaning i den grad at de lever det 24/7. Altså hvor det er en del av hele livet, og ikke kun den seksuelle biten. Ser jo også på ulike sider at "rent" kvinnelige dominante er i fåtall. Mange kvinner ser ut til å være en variant av underdanig eller litt av alt. Og mange holder det kun til det seksuelle. Forstår da at det kræsjer når ønskene er forskjellig. At de er de som har vanskeligst for å bli seksuelt tilfredsstilt i samfunnet er jeg ikke helt enig i da. Det kan ha det vanskeligere, men det er grupper som i mine øyner som kan ha det langt vanskeligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå