Gå til innhold

Orgasme i søvne

Anbefalte innlegg

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei jente som ikke er spesielt glad i sex (vondt) og synes onanering er kjedelig. Er generelt ikke en veldig seksuell person, men slike orgasmedrømmer hender det at jeg får, og jeg liker de orgasmene bedre enn de vanlige med vibrator. 

Anonymkode: 7cf8c...39f

Ja ikke sant. Jeg er vel i utgangspunktet seksuell, men på grunn av et årevis langt forhold hvor jeg ble tvunget og truet til sex så har jeg ikke klart å ha sex nykter på tre år. Det vil si når jeg ruser meg blir jeg ekstremt seksuell, men siden jeg har sluttet å ruse meg så er jeg nå i sølibat. Det hender at jeg onanerer, men da påvirkes orgasmen av vonde følelser rundt sex. Det skjer ikke når jeg får orgasme i søvne/halvsøvne og orgasmen er da mye bedre. 

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer meg også. Det rare er at jeg aldri har fått orgasme i våken tilstand. Veldig irriterende, for da er jeg jo i stand til å få orgasme, jeg klarer det bare ikke når jeg er våken.

Anonymkode: 281dc...a32

Det er jo interessant. Viser vel bare hvordan mentale sperrer kan komme i veien for å oppnå orgasme. De sperrene er vel ikke der når du sover så da får du orgasme. 

Jeg synes det er litt interessant at man kan oppnå orgasme bare ved mental stimuli. Jeg klarer å mentalt stimulere meg i våken tilstand og, men har ikke sjans til å konsentrere meg så mye at jeg oppnår orgasme likevel. I søvne derimot er det visst null problem. Skjer flere ganger i måneden. 😛

Anonymkode: 51e06...264

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsom å lese dette, for det er noe jeg også opplever ikke så rent sjeldent. Det kan være med mange ulike drømmer men i det siste har det ofte vært noe med nakne mennesker involvert. Et eksempel er at jeg i drømmen i hemmelighet ser på når mannen min eller andre menn som jeg kjenner onanerer. Det har også hendt at jeg har fått orgasme når jeg har drømt at jeg har vist meg frem for andre. Altså gjerne slikt som er "forbudt" i det vanlige livet.

Anonymkode: 62765...7f5

Skrevet
3 timer siden, VoodooChild skrev:

Skjer med meg, men det er aldri ifbm. sexdrømmer. Første gangen husker jeg spesifikt, drømte at jeg løp. 

Rart det der, som regel er det sexdrømmer som ligger bak orgasmen, men jeg har også opplevd noen ganger at det har skjedd etter at jeg har drømt at jeg enten har trent eller gjort andre fysiske anstrengelser. :P 

Skrevet

Får det rent ofte jeg også, særlig i perioder hvor jeg har mye energi.

Pleier da å våkne med en frådende orgasme og er så heldig at jeg kan fortsette med de etterpå og bare såvidt ta på megselv for å få et par nye. 😀

Anonymkode: 69335...8b5

Skrevet

Det samme skjer meg når det er lenge siden jeg har hatt sex eller onanert. 

Anonymkode: 1da81...f58

Skrevet

Skjer ofte hvis det er lenge siden sist jeg har onanert/hatt sex. Helt normalt og noe "alle" opplever, men få snakker om. Menn får også utløsning i søvne hvis det går lenge mellom hver gang.

Anonymkode: 36b54...8db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...