Gå til innhold

Orgasme i søvne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en kvinne som regelmessig får orgasme i søvne. Jeg får med meg at det bygger som opp som regel og deretter at orgasmen bryter ut. Da rykker det i hele kroppen. På en annen måte enn hvis jeg får orgasme av å faktisk bli stimulert. Synes nesten disse orgasmene er de beste. 😛 er jo ikke borti noen ting er nede når det skjer. Kun i drømmen det er noe stimulering. 

Dette hendte meg av og til da jeg var yngre. Da hadde jeg kjæreste. Nå har jeg ikke vært seksuelt aktiv på et år og det skjer oftere. 

Jeg vet menn kan ha våte drømmer, men jeg har aldri hørt en kvinne si høyt at hun også har det. Antar det bare er tabu å snakke om? Det er vel ikke så unormalt? 

Anonymkode: 51e06...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne og har også hatt det så det er nok ikke så uvanlig nei

Skrevet

Dere to har gitt begrepet "drømmekvinnen" et helt nytt og spennende innhold.

Ellers er jeg god på drømmetydning.

;-)

• Liker 1
Skrevet

Jepp, det skjer innimellom. Som regel fordi man drømmer om noe seksuelt eller liknende.

Anonymkode: ba69a...d8c

Skrevet

Jeg får faktisk ofte orgasme i søvne rett før jeg får mensen, av en eller annen grunn. Det er ekstra snodig fordi jeg vanligvis ikke greier å komme uten sex-leketøy!  

Anonymkode: ccb0e...068

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ei jente som ikke er spesielt glad i sex (vondt) og synes onanering er kjedelig. Er generelt ikke en veldig seksuell person, men slike orgasmedrømmer hender det at jeg får, og jeg liker de orgasmene bedre enn de vanlige med vibrator. 

Anonymkode: 7cf8c...39f

Skrevet

Det skjer meg også 😁 Flere ganger i året

Anonymkode: 7e32b...c55

Skrevet

D fikk jeg i natt.. I søvne.. 💚

Anonymkode: 6a46e...fd1

Skrevet

Fått det siden jeg var barn, i barnehagealder faktisk. Husker jeg fortalte det til mamma, prøvde å forklare de gode drømmene som jeg skjønte lite av selv. 

Av og til våkner jeg rett før orgasmen kommer, og hvis jeg da prøver å fullføre i våken tilstand med hendene, er jeg plutselig langt unna orgasme. Veldig rart. 

Anonymkode: 1484a...58b

Skrevet

Jeg også, og av en merkelig grunn så får jeg kjempevondt i rumpa etterpå😬 Konkludert med at det er analorgasme jeg får, 

Anonymkode: 065c5...8cb

Skrevet

Jeg opplever dette innimellom. Jeg fikk ofte orgasme i søvne da jeg var i tenårene, har dabbet av nå, men det hender nå og da om det har vært lite "action" på en stund. :)

Skrevet

Jeg har også opplevd dette mange ganger. Er nok ikke uvanlig:)

Anonymkode: 9a865...79e

Skrevet

Ikke rart dere bare snur dere og vil sove.

Anonymkode: ce485...01c

• Liker 1
Skrevet

Opplevd flere ganger! Par ganger i året kanskje skjer det nå ca.

Anonymkode: e74d2...020

Skrevet

Det skjer meg også. Det rare er at jeg aldri har fått orgasme i våken tilstand. Veldig irriterende, for da er jeg jo i stand til å få orgasme, jeg klarer det bare ikke når jeg er våken.

Anonymkode: 281dc...a32

Skrevet

Skjer med meg og, med jevne mellomrom. Har skjedd siden jeg var liten.

Kvinne 37

Anonymkode: b20dc...3e1

Skrevet

Hvis man fantaserer før man sovmer, og konsentrerer sdg, kan man øve på å få flere søvnorgasmer.. D funker.. 💚

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis man fantaserer før man sovmer, og konsentrerer sdg, kan man øve på å få flere søvnorgasmer.. D funker.. 💚

Kvinne 46

Skrevet

Joda, det skjer relativt ofte.. Problemet er jo bare at jeg sover.. 😂 Så våkner jeg, og er usikker på om det var en orgasme jeg hadde, eller om jeg bare drømte at jeg hadde det.  Tror nok det er orgasme altså, men duverden for en pussig og forvirrende følelse 😂🙈

Anonymkode: 79846...f35

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det skjer innimellom. Som regel fordi man drømmer om noe seksuelt eller liknende.

Anonymkode: ba69a...d8c

Skjer med meg, men det er aldri ifbm. sexdrømmer. Første gangen husker jeg spesifikt, drømte at jeg løp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...