:-) anna Skrevet 15. mai 2005 #1 Skrevet 15. mai 2005 Noen som har det? Jeg trenger hjelp!!!!!!! Kommer meg ikke videre!!! skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg ut av der jeg er. Sukk hjeeeelp
:-) anna Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2005 Jippi!!!! Noen andre som har det. Var helt i begynnelsen og holdt på lenge før jeg skjønte at jeg måtte smadre de tønnene for å få penger og suge livskrafta ut av han skurken for å komme meg videre. Men takk for at du villehjelpe meg... jeg kommer nok til å stå fast flere ganger... Fikk det i forigårs og har ikke komt meg så langt enda.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 17. mai 2005 #4 Skrevet 17. mai 2005 Gled deg!!! Jeg har hatt hjertet i halsen mange ganger, og er ikke ferdig med spillet enda... Historien så langt er helt fantastisk, altså!
:-) anna Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2005 Men pokker da... de dreper meg jo bare!!! Nå har jeg fakka de tre første skurkene og holder på med han som er inne i byen for å befri broren sin. Og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å knerte eklingene... de er jo over alt!!!!! Og ingenting av ammunisjonen min biter på dem. Jeg gjør jo ikke anna enn å springe rundt mellom skuddsalvene. Er HELT frustrert her!!!! Har funnet ammunisjonskassene i bakgatene, men de er det jo liten vits i når ingenting funker på skurkene. Ikke engang de skumle som skal "cause severe damage..." Hjelp Leyla... hva gjør jeg nå?!!!!!
Gjest Bhsiltsk Skrevet 24. mai 2005 #6 Skrevet 24. mai 2005 Den siste skurken er nesten umulig å få has på, du må bare skyte og skyte og skyte ham. De andre hjelperene hans må du bare ta en og en, og likevel blir du ikke kvitt dem. Løp rundt og prøv å unngå og bli truffet av dem. Skyt masse på hovedskurken. Jeg har ikke klart å få noen hovedskurker i live enda... Må drepe dem, alle som en... Poenget er hvertfall at de er utrolig seige, og du må bare skyte og skyte og skyte og skyte. Prøv forskjellig ammo. Åh, du har så mye å se fram til i spillet!!! :-)
:-) anna Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2005 Den siste skurken er nesten umulig å få has på, du må bare skyte og skyte og skyte ham. De andre hjelperene hans må du bare ta en og en, og likevel blir du ikke kvitt dem. Løp rundt og prøv å unngå og bli truffet av dem. Skyt masse på hovedskurken. Jeg har ikke klart å få noen hovedskurker i live enda... Må drepe dem, alle som en... Poenget er hvertfall at de er utrolig seige, og du må bare skyte og skyte og skyte og skyte. Prøv forskjellig ammo. Åh, du har så mye å se fram til i spillet!!! :-)
:-) anna Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2005 Å takk for hjelpa, Leyla!!! ... fant en walkthrough på nettet også, og der stod det at jeg burde ha vært i butikken og hamstra ammo før jeg prøvde meg på han her. Jeg visste ikke at dte var en butikk jeg... Åh, du har så mye å se fram til i spillet!!! :-) Gleeeder meg. Elska Munchs Oddysee... merker at jeg savner godmodige Abe litt nå...
Gjest Bhsiltsk Skrevet 24. mai 2005 #9 Skrevet 24. mai 2005 JA!!!! Jeg også ELSKER den!!! Har spilt den gjennom sikkert fem ganger!! Walkthrough til Stranger... :oops: Jeg måtte også kikke litt i den... Åh... Spill er gøy, altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå