AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Del Skrevet 7. september 2019 De ser like ut på bildene, de ser ut til å ha vært i de samme bedriftene. Er jeg helt ute nå? Jeg har forsøkt å søke, men finner ikke så mye. De ser ikke ut til å være forbundet via forretninger nå. Anonymkode: a2882...752 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. september 2019 #2 Del Skrevet 7. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: de ser ut til å ha vært i de samme bedriftene Hvor ser du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Del Skrevet 7. september 2019 Nei, de er ikke i slekt. Hagen er et veldig vanlig navn. Anonymkode: fec2d...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #4 Del Skrevet 7. september 2019 Nå er ikke Hagen noe uvanlig navn, så det er vanskelig å si. Anonymkode: 33bf1...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #5 Del Skrevet 7. september 2019 Nei, de er ikke i slekt. Anonymkode: 31e32...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #6 Del Skrevet 7. september 2019 Hvem av disse er Rimi-Hagen? Jeg googlet litt om denne forsvinningssaken, og klikket på ulike linker. Fra Wikipedia til Se og Hør. Det kan også ha vært meg som rotet det sammen. Anonymkode: a2882...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livetleiav Skrevet 7. september 2019 #7 Del Skrevet 7. september 2019 Just now, AnonymBruker said: Hvem av disse er Rimi-Hagen? Stein-Erik Hagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #8 Del Skrevet 7. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: De ser like ut på bildene, de ser ut til å ha vært i de samme bedriftene. Er jeg helt ute nå? Jeg har forsøkt å søke, men finner ikke så mye. De ser ikke ut til å være forbundet via forretninger nå. Anonymkode: a2882...752 Er du klar over hvor vanvittig mange mennesker i Norge som faktisk heter "Hagen" til etternavn?? Anonymkode: 95dc6...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #9 Del Skrevet 7. september 2019 Nøyaktig hvordan er de like? Ser ingen likhet overhodet. Annet enn at begge ser ut til å være høye. Anonymkode: 89a3e...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 7. september 2019 #10 Del Skrevet 7. september 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du klar over hvor vanvittig mange mennesker i Norge som faktisk heter "Hagen" til etternavn?? Anonymkode: 95dc6...f57 13845 i Norge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #11 Del Skrevet 7. september 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Nøyaktig hvordan er de like? Ser ingen likhet overhodet. Annet enn at begge ser ut til å være høye. Anonymkode: 89a3e...8d6 Nei, de er ikke like. Det er jeg som har vært forutinntatt og gjort noen feilkoblinger oppe i mitt hode. Jeg har også skrevet Tom Erik Hagen i Google søket, og gått på bilder. På noen av bildene har det under stått navnet på etterforskeren og da har jeg trodd det bildet var av han, mens det var av Hagen selv. Jeg fikk det ikke til å stemme 🤔 Anonymkode: a2882...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå