Gå til innhold

Er Tom Hagen i slekt med Stein-Erik Hagen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De ser like ut på bildene, de ser ut til å ha vært i de samme bedriftene. Er jeg helt ute nå? Jeg har forsøkt å søke, men finner ikke så mye. De ser ikke ut til å være forbundet via forretninger nå. 

Anonymkode: a2882...752

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke Hagen noe uvanlig navn, så det er vanskelig å si. 

Anonymkode: 33bf1...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av disse er Rimi-Hagen?

Jeg googlet litt om denne forsvinningssaken, og klikket på ulike linker. Fra Wikipedia til Se og Hør. Det kan også ha vært meg som  rotet det sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De ser like ut på bildene, de ser ut til å ha vært i de samme bedriftene. Er jeg helt ute nå? Jeg har forsøkt å søke, men finner ikke så mye. De ser ikke ut til å være forbundet via forretninger nå. 

Er du klar over hvor vanvittig mange mennesker i Norge som faktisk heter "Hagen" til etternavn??    

Anonymkode: 95dc6...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig hvordan er de like? Ser ingen likhet overhodet. Annet enn at begge ser ut til å være høye. 

Anonymkode: 89a3e...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du klar over hvor vanvittig mange mennesker i Norge som faktisk heter "Hagen" til etternavn??    

Anonymkode: 95dc6...f57

13845 i Norge

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nøyaktig hvordan er de like? Ser ingen likhet overhodet. Annet enn at begge ser ut til å være høye. 

Anonymkode: 89a3e...8d6

Nei, de er ikke like. Det er jeg som har vært forutinntatt og gjort noen feilkoblinger oppe i mitt hode. Jeg har også skrevet Tom Erik Hagen i Google søket, og gått på bilder. På noen av bildene har det under stått navnet på etterforskeren og da har jeg trodd det bildet var av han, mens det var av Hagen selv. 

Jeg fikk det ikke til å stemme 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...