Gå til innhold

Han har gått fra meg og funnet ny dame for å prøve ivf med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min gjorde det slutt med meg for 3 uker siden. Vi har gått gjennom 3 ivf forsøk m/donor (han er steril) dette har vi gjort offentlig 

Han gjorde det slutt fordi han ser ikke for seg at jeg blir gravid og vil heller prøve med en ny dame. (Han vil ikke bruke mer penger enn nødvendig og vil heller da få 3 nye forsøk dekket av staten)

Hvilke rettigheter har han til dette? Må han da vente noen år for å kunne få dette gjennom staten?

Jeg er knust over at han kunne ende ett 11 års langt ekteskap på en slik måte og gå raskt inn i ett nytt forhold bare fordi han er redd for at jeg ikke skal bli gravid , selvom det er ingenting feil med meg.

Anonymkode: d6f6a...689

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei fy f... Dette vil jeg ikke tro han kommer langt med. 

Slik jeg forstår det så er det ikke bare bare å få det fra det offentlige. Man må vise til at man har vært i et langt og stabilt forhold og man må henvises fra gynekolog. 

For en ass av en mann som gjør dette mot deg når det er han som er problemet. 

Kan ikke tenke meg hva du må føle men ønsker deg det beste og at du snart kommer deg over han slik at du kan finne lykken på nytt og få en liten godtass naturlig ❤

Anonymkode: 45b71...092

Skrevet

Her hadde jeg virkelig advart hans fremtidige partnere.

Anonymkode: 08958...326

• Liker 5
Skrevet

Vel han er den sterile så han kommer ikke lengere med en annen dame. Idiot. Du kan hvertfall få barn hvis du vil. Godt kvitt sier jeg bare.

• Liker 3
Skrevet
På 7.9.2019 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Her hadde jeg virkelig advart hans fremtidige partnere.

Anonymkode: 08958...326

Ja vet du hva. Han er ute etter en ovn som kan huse bollen hans. Nothing more,nothing less. Hadde advart neste offer LETT

Skrevet

Håper at 3 forsøk gjelder både mannen og damen og ikke bare damen?

Det ville jo vært helt urettferdig om en dame får bare 3 forsøk dekket men en mann kan bare hoppe fra dame til dame for flere dekket forsøk?

Teoretisk sett, om en dame får en ny mann, får hun da også flere forsøk?

Selv om han har et forhold i ett eller 2 år før de går til sykehuset synes eg at dette er bare feil.

Anonymkode: 793d0...3a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...