AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Jeg var sammen med en fyr i 4 år, også slo han opp. Men han fortsatte å ta kontakt og foreslo å være venner. Jeg sa først ja etter en stund da han tok opp fine minner som gjorde at jeg tenkte positive tanker om han. Men så merket jeg at det ikke var så bra for meg å være venn med han for øyeblikket så jeg prøvde å ta opp at jeg trengte mer tid. Da ble han veldig irritert blokket meg på face og sa til meg at jeg hadde mistet hans støtte, sympati og forståelse, og at han hadde gitt meg nok sjanser. Etter dette klarer jeg ikke og slutte å tenke på han. Jeg bare føler at vi avsluttet ting på en noen lunde bra måte, og synes det er så trist at det ble så dårlig stemning. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få dette ut av hodet. Det hele gjorde meg litt forvirret, og nå føler jeg at jeg tenker på han mer enn før. Anonymkode: 75537...cf5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Han ble bare irritert og sur fordi han ikke fikk ha deg rundt lillefingeren sin. Han slo opp med deg, kanskje han føler seg usikker og vil ha deg der som en backup, kanskje han er redd du finner noen andre hvis dere ikke har kontakt? Kjæresten min slo opp med meg, jeg sa at jeg IKKE ville være venner eller ha kontakt, han prøvde 100 ganger for det å snakke med meg, og han skjønte fort (når jeg var virkelig UTE av livet hans, aka at han ikke fikk snakke med meg eller få støtte av meg osv) at han angret. Så mitt tips til deg: IKKE SNAKK MED HAN. Ikke svar han en gang, han slo opp med deg, han såret deg, så blir han sint fordi du trenger tid? Ap ap. Ikke svar☺️ Anonymkode: 223c2...40c 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 Problemet er bare at jeg svarte på meldingen veldig sint tilbake og tok opp alt det dårlig han hadde gjort i forholdet våres. Og nå er jeg egentlig veldig bekymret for han for jeg vet at han har litt problemer psykisk. Anonymkode: 75537...cf5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Han høres manipulerende ut ut fra det du skriver her. Folk kan slite psykisk og være manipulerende, usikkerhet på seg selv kan føre til det. Men det er ikke en grunn til å la seg manipulere, og sånn jeg leser relasjonen deres så er det kun det valget du har. Han bør søke hjelp om han sliter psykisk, men ikke fra en eks-kjæreste. Anonymkode: 974f0...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå