Gå til innhold

Typen virker ikke som han orker sex :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og samboeren min har vært sammen i litt over 2 år nå. Jeg er klar over at når man har vært sammen lenge så blir det mindre sex, men i det siste har det blitt så myye mindre , og 2 år er ikke kjempelenge heller🙄. Akkurat nå har vi ikke hatt sex på 1 uke (eller litt over en uke?) tror jeg. Det høres litt gale ut i hodet mitt når jeg ikke er helt sikker på hvilken dag vi sist hadde sex en gang. Men han koser fortsatt med meg, litt av og til, holder rundt meg, kysser meg osv. Han har også tatt litt på meg i underlivet under buksa mens vi har sett på tv, men så blir det liksom ikke noe mer. Han har ikke sagt noe om hvorfor, men når vi legger oss, så legger han seg bare til å sove. Har tenkt at han kanskje bare har vært trøtt, men vi har gjort det før selv om han er litt trøtt. Er det bare sånn det er i perioder? Eller kommer det til å bli sånn fremover kanskje? Jeg synes hvertfall vi kunne hatt sex 2 ganger i uken, og det har vi pleid også.. 2 ganger eller mer .. 

jeg kjøpte til og med en womanizer som kom i posten på mandag, den ville han jeg skulle prøve, så jeg prøvde den litt mens han lå ved siden av meg, alikevell så hadde vi ikke sex 😔 jeg har ikke alltid så mye sexlyst, men blir litt bekymret når det virker som at han ikke har det. Hva tror dere det er? Er det bare «normalt» ?

Anonymkode: fb98c...a1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri vært så lenge uten sex før. Og noen synes kanskje ikke det er så lenge, men jeg synes det, for jeg vil ha det oftere, og er vant med å ha det oftere 😅

TS

Skrevet

Du må snakke med han. 

Anonymkode: 1d61d...01b

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Typen virker ikke som han orker sex :(

Du får det til å høres ut som at du ikke har snakket med han om dette, men det kan vel ikke stemme? :surprised:

Anonymkode: 9159c...346

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må snakke med han. 

Anonymkode: 1d61d...01b

litt flaut synes jeg det er da å spør🙈 😅 men hvis det blir mandag og vi fortsatt ikke har hatt sex, DA gjør jeg det uansett, for da vil jeg tro noe er gale.. 

TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du får det til å høres ut som at du ikke har snakket med han om dette, men det kan vel ikke stemme? :surprised:

Nei jeg har ikke snakket med han om det nå :( jeg synes det er litt flaut. Men jeg har spurt om det før når det har gått ei stund siden vi har hatt sex og da har det vært at han har mye å gjøre på jobb, er trøtt osv 

TS

Skrevet

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er vel også fordi jeg er redd for at det skal være noe med meg, at jeg har blitt mindre attraktiv, at sexen har blitt kjedelig og sånn. Har allerede prøvd å kjøpe sexleketøy,  og prøvd nye stillinger.. 

TS

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Når han tar på deg under buksa, tar du på han også da? Når dere ligger i sengen, kan du kose med han og ta initiativ, eller er det kun han ?

Skrevet

Tar du initiativ til sex selv da? Eller venter du på at han gjør det?

Anonymkode: 38ecb...9ba

Skrevet
Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Når han tar på deg under buksa, tar du på han også da? Når dere ligger i sengen, kan du kose med han og ta initiativ, eller er det kun han ?

Ja, når han tok meg under buksa så tok jeg han under buksa og runket han. Så stoppet han å ta på meg, så ble jeg sittende å runke han til jeg gadd mer. Dette var igår, men mens vi gjorde dette så satt vi å så på ett program han liker godt, så kan være derfor han ikke ville noe mer mens vi satt i sofaen🤷🏽‍♀️😕 jeg tar ofte initiativ og tar på han mens vi ligger i senga når vi har lagt oss. Men da er det mest jeg som tar på han, ikke omvendt. 

TS

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar du initiativ til sex selv da? Eller venter du på at han gjør det?

Anonymkode: 38ecb...9ba

Jeg er ikke flink til å ta initiativ sånn at jeg legger meg over han å prøver å ta pikken hans inn i meg. Men jeg runker og koser med pikken hans mye, og kysser han🙈 han skjønner godt når jeg har lyst til å ha sex har han sagt. 

TS

Gjest Mysticgirl
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, når han tok meg under buksa så tok jeg han under buksa og runket han. Så stoppet han å ta på meg, så ble jeg sittende å runke han til jeg gadd mer. Dette var igår, men mens vi gjorde dette så satt vi å så på ett program han liker godt, så kan være derfor han ikke ville noe mer mens vi satt i sofaen🤷🏽‍♀️😕 jeg tar ofte initiativ og tar på han mens vi ligger i senga når vi har lagt oss. Men da er det mest jeg som tar på han, ikke omvendt. 

TS

Runk og sug han og sett deg ned på han og ri han 😋 Sleng han ned i sengen 😂

Skrevet

Du høres ut som drømme dama til fleste menn så deg er det ikke noe galt med. Misunner ham som har deg som tar initiativ.

Når det gjelder ham (at han ikke svarer selv om du fysisk tar initiativ) og går uten sex så mange dager i strekk høres ikke så veldig normalt ut(selvfølgelig man kan være trøtt). Kvinnens tilfredshet er mannens plikt og ikke leketøy's.

Det blir helt feil å komme med noe bedømmelse verken for eller mot hans holdning. Er det en som kan svare om det er det ham selv.

Håper du finner ut av det.

• Liker 1
Gjest Hundedama
Skrevet

Ta initiativ ja.. Om d går lenge til han tar initiativ kan du spørre forsiktig om hvorfor. 

Skrevet

Unnskyld meg, men herregud... Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er, men livet skjer også.

Det er ikke verdens undergang at dere ikke har hatt sex på en uke, han er kanskje sliten, sliter med tanker, opplevd noe som tar mye av tiden hans, blabla. At mennesker har større- og mindre sexlyst noen dager enn andre er da helt normalt. Det er ingenting unormalt med han, eller deg.

Men håper virkelig ikke at du maser på han heller! Du kan stå for dine egne orgasmer, og det kan han også. Har dere begge lyst på sex: perfekt! Men har en av partneren lyst på sex men ikke den andre, respekter det for faen. (Haha unnskyld meg men blir litt irritert når folk ikke får lov til å ikke ha sex på en stund).

Anonymkode: e07b5...932

• Liker 1
Skrevet

^ og må tilføye at jeg vanligvis råder til å snakke sammen blabla, men her synes jeg du skal satse på én god samtale hvor du forteller hva du føler osv, men ikke noe mer enn det. Ikke legg press på at dere måå ha sex mer enn 1 gang i uken osv. For da gidder han hvertfall ikke☺️

• Liker 1
Skrevet

Hadde typen min begynt å mast på meg hvis vi ikke hadde hatt sex på 1 (til og med 2) uker så hadde jeg blitt irritert. Han merker når jeg har lyst og når jeg ikke har lyst. Ingenting jeg kan gjøre for å plutselig bli mindre sliten og trøtt og ville ha sex.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde typen min begynt å mast på meg hvis vi ikke hadde hatt sex på 1 (til og med 2) uker så hadde jeg blitt irritert. Han merker når jeg har lyst og når jeg ikke har lyst. Ingenting jeg kan gjøre for å plutselig bli mindre sliten og trøtt og ville ha sex.

Ja. Ingen responderer positivt på masing uansett, men å spørre om alt er i orden synes jeg er innafor.

Anonymkode: 849ec...6b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...