AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Hei! Jeg og samboer har et vennepar, der han var utro mot henne for et par uker siden på fylla. Vi kjenner han veldig godt, han er en nær kompis av samboer fra barndommen. Hun er relativt ny i gjengen, og vi ble kjent med henne for ca ett år siden når de begynte å date. De flyttet sammen i våres. Denne kompisen var på guttetur med samboer og et par andre for noen uker siden, og der ble han visstnok veldig full og forsvant etterhvert fra gjengen. Han hadde blitt med en dame hjem og de hadde hatt sex. Dette fortalte samboer meg når de kom hjem. Samboer mener at vi ikke skal fortelle venninnen hva som har skjedd, og denne kompisen har også bedt gjengen om å ikke si noe. Jeg på min side mener at han burde fortelle henne og så får de ta det derfra. Hadde jeg vært denne jenta så hadde jeg blitt knust av at alle i gjengen visste utenom meg, og at ingen sa noe. Men det er jo bare om det kommer ut en dag da, noe som ikke er sikkert. Jeg har heller ikke lyst til å gå bak samboers rygg og fortelle, da denne kompisen betyr hele verden for han. Hva hadde du gjort?? Anonymkode: 1b52b...aa5
visp Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Dette kan ikke du blande deg inn i. Det hadde vært veldig dårlig gjort mot samboeren din. La tiden gjøre jobben for deg; han kommer til å gjøre det igjen. 11
Jr.Garcon Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg og samboer har et vennepar, der han var utro mot henne for et par uker siden på fylla. Vi kjenner han veldig godt, han er en nær kompis av samboer fra barndommen. Hun er relativt ny i gjengen, og vi ble kjent med henne for ca ett år siden når de begynte å date. De flyttet sammen i våres. Denne kompisen var på guttetur med samboer og et par andre for noen uker siden, og der ble han visstnok veldig full og forsvant etterhvert fra gjengen. Han hadde blitt med en dame hjem og de hadde hatt sex. Dette fortalte samboer meg når de kom hjem. Samboer mener at vi ikke skal fortelle venninnen hva som har skjedd, og denne kompisen har også bedt gjengen om å ikke si noe. Jeg på min side mener at han burde fortelle henne og så får de ta det derfra. Hadde jeg vært denne jenta så hadde jeg blitt knust av at alle i gjengen visste utenom meg, og at ingen sa noe. Men det er jo bare om det kommer ut en dag da, noe som ikke er sikkert. Jeg har heller ikke lyst til å gå bak samboers rygg og fortelle, da denne kompisen betyr hele verden for han. Hva hadde du gjort?? Anonymkode: 1b52b...aa5 Jeg hadde enten fortalt det, eventuelt kuttet ut begge to. Liten interesse uansett å ha en kompis som holder på sånn og enda mindre interesse av å sitte 👍 og henge med det paret mens alle utenom hun vet at han har pult rundt. Hvis samboeren din fortsatt syns denne karen er knakende fin, så er det et greit hint om at du aldri kommer til å høre et pip når/hvis han er utro med deg heller - ikke fra han og ikke fra vennene deres. Ingen fan av sånn type folk. Endret 6. september 2019 av Jr.Garcon 11
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Jeg hadde konfrontert kompisen selv og sagt at jeg synes han var fullstendig drittsekk for å be alle om å "covre" for seg og føre kjæresten hans bak lyset i plenum. Så hadde jeg oppfordret han til å dra hjem, snakke med henne og legge seg fullstendig flat. Anonymkode: 81427...bc0 10
Rotehodet Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 Altså, din samboer betror seg til deg, og så lurer du på hva du skal gjøre med denne informasjonen. Du holder kjeft, det er det du skal gjøre. Røper du dette så kan aldri samboeren din betro seg til deg igjen. Hvis jeg skulle røpe alle juicy historier jeg har blitt fortalt av min samboer opp gjennom årene så ville det ikke vært mange par igjen blant vennene våres. 10
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #6 Skrevet 7. september 2019 Sende anonymt brev, rett og slett. Det kan komme av hvem som helst☺️ Seeelvfølgelig skal hun få vite om det?? HUN skal få ha valget om hun vil ha en utro mann eller forlate han. Han skal ikke få stå på det valget selv, da han har vært utro og holder det skjult. Du vet hva som er riktig.❤️ (Spesielt vi med kjæreste vet jo hvor sårbart dette er, vær girlpower her nå). Anonymkode: bfad7...a1b 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #7 Skrevet 7. september 2019 Jeg syns det er fair at han som har vært utro skal få lov til å fortelle det selv. Si til samboeren din at du ikke vil være med på en sånn hemmelighet, og at du kommer til å fortelle det hvis han ikke får kompisen sin til å tilstå selv Anonymkode: 36799...ef6 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #8 Skrevet 7. september 2019 Kompisen er en drittsekk, men ikke vær en større drittsekk. Anonymkode: 548fc...613 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #9 Skrevet 7. september 2019 Hvorfor i huleste skal man beskytte den som har gjort noe galt?! Dette er fundamentale svik. Hadde han forgrepet seg på et barn, skulle man da gitt han retten til å "eie" hemmeligheten sin? Og typen din har en elendig moral som mener at dette er noe den utro fyren skal ha rett til å drive med bak et annet menneskes rygg... Hadde satt meg selv i tenkeboksen om jeg hadde ønsket å være med en så lavmålt fyr.. Nei, når man er utro mister man rettighetene sine, og syns den stakkars dama skal ha såpass respekt at ikke alle rundt henne holder henne før narr. Anonymkode: 3b1b5...4d3 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #10 Skrevet 7. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg og samboer har et vennepar, der han var utro mot henne for et par uker siden på fylla. Vi kjenner han veldig godt, han er en nær kompis av samboer fra barndommen. Hun er relativt ny i gjengen, og vi ble kjent med henne for ca ett år siden når de begynte å date. De flyttet sammen i våres. Denne kompisen var på guttetur med samboer og et par andre for noen uker siden, og der ble han visstnok veldig full og forsvant etterhvert fra gjengen. Han hadde blitt med en dame hjem og de hadde hatt sex. Dette fortalte samboer meg når de kom hjem. Samboer mener at vi ikke skal fortelle venninnen hva som har skjedd, og denne kompisen har også bedt gjengen om å ikke si noe. Jeg på min side mener at han burde fortelle henne og så får de ta det derfra. Hadde jeg vært denne jenta så hadde jeg blitt knust av at alle i gjengen visste utenom meg, og at ingen sa noe. Men det er jo bare om det kommer ut en dag da, noe som ikke er sikkert. Jeg har heller ikke lyst til å gå bak samboers rygg og fortelle, da denne kompisen betyr hele verden for han. Hva hadde du gjort?? Anonymkode: 1b52b...aa5 Selvfølgelig skal du fortelle! Det er det rette å gjøre. Han er en drittsekk og det burde hun vite. Det er hans egen skyld og han må bare lære at sånne ting får konsekvenser Anonymkode: e232f...dd8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #11 Skrevet 7. september 2019 Jeg vedder en pose gulrøtter på at de damene som roper høyest ut om å gi beskjed aldri ville funnet på å si det hvis bestevenninna hadde vært utro.. Det er vel det som kalles girlpower, altså det moralske og etiske betyr ikke noe. Anonymkode: 8570c...568 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #12 Skrevet 7. september 2019 For en ubehagelig ting å vite. Også med tanke på hvor lojale gruppen er mot den utro. Du hadde nok heller ikke fått vite om det var din partner. Jeg synes ikke det er din jobb å si det, da bryter du tilliten til din partner. Men jeg har ville sagt at han måtte ta en prat med kompisen. Anonymkode: 88662...398
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #13 Skrevet 7. september 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i huleste skal man beskytte den som har gjort noe galt?! Dette er fundamentale svik. Hadde han forgrepet seg på et barn, skulle man da gitt han retten til å "eie" hemmeligheten sin? Og typen din har en elendig moral som mener at dette er noe den utro fyren skal ha rett til å drive med bak et annet menneskes rygg... Hadde satt meg selv i tenkeboksen om jeg hadde ønsket å være med en så lavmålt fyr.. Nei, når man er utro mister man rettighetene sine, og syns den stakkars dama skal ha såpass respekt at ikke alle rundt henne holder henne før narr. Anonymkode: 3b1b5...4d3 Hun beskytter eventuelt ikke han som har vært utro med å ikke si noe videre, hun beslutter samboeren sin som har betrodd seg til henne.. At du i det hele tatt trekker inn overgrep mot barn i denne sammenhengen er søkt, selvfølgelig vet alle at man ikke holder tett om overgrep!! At denne mannen var utro er selvsagt forkastelig men det er fortsatt ikke TS sin jobb å pirke borti. Jeg har erfart at karma ofte gjør en god jobb bare hun får litt tid på seg. Anonymkode: b2d1c...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #14 Skrevet 7. september 2019 Det er din samboers kompis, deres vennskap går langt tilbake i tid. Han bør ta valget. Du burde holde deg utenfor. Han burde ikke sladre på kompisen sin. Det ville jeg aldri gjort mot min venn/venninne. Anonymkode: 70fb0...fd7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #15 Skrevet 8. september 2019 For å snu på det. Hadde du fortalt det hvis det var beste venninnen din som var utro mot mannen sin ? Anonymkode: 091b5...a53
Gjest Belle âme Skrevet 8. september 2019 #16 Skrevet 8. september 2019 Eg hadde likt å vite det, syns du skal fortelle henne.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #17 Skrevet 8. september 2019 Jeg hadde holdt kjeft. Hadde også bedt samboer ikke fortelle meg den type informasjon dersom han ikke vil at det skal komme videre. Anonymkode: 8055e...544
Fluffe Skrevet 8. september 2019 #18 Skrevet 8. september 2019 Dere får presse han til å fortelle det selv, ikke vær rasshøl mot denne kvinnen og la henne sitte igjen i ett forhold med en rasshøl
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #19 Skrevet 8. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: For å snu på det. Hadde du fortalt det hvis det var beste venninnen din som var utro mot mannen sin ? Anonymkode: 091b5...a53 Jeg er ikke helt sikker på hva jeg ville gjort, men om det var meg som hadde hatt en utro samboer så ville jeg visst det. Og så tenker jeg på det der... hva hvis bestevenninnen var den utro parten, hva ville TS tenkt hvis samboeren hennes hadde sagt noe til samboeren til venninnen f.eks? Anonymkode: 0ba85...f08
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #20 Skrevet 8. september 2019 Jeg er veldig enig i at man ikke skal sladre, men om vi var den personen noen var utro mot. Hva er svaret da? Anonymkode: 3cec6...615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå