SinfulBby Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Jeg er sikkert litt usikker. Men har født to barn for endel år siden men er fortsatt ganske ung og trenger veldig mye. Har aldri følt meg løs eller noe men er så rart med han jeg er med nå. For han er absolutt ikke liten. Men likevel så føler jeg ikke at jeg fylles opp. Jeg er blir ekstremt våt, han syns det er veldig deilig men jeg syns d blir for mye friksjon. Når jeg ikke er kåt er det vanskelig å komme inn der, selvom det et fuktig. Det plager meg at jeg ikke kan «føle» meg TRANG og være veldig våt samtidig - for jeg blir sykt våt. Hvordan føles det for dere menn når dere putter den inn? Er det sånn at dere foretrekker at det er motstand i hullet? Er det mulig å få det med en dyvåt fitte?Kanskje han jeg er med ikke alltid er knallhard og det kan ha litt å si? 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 1 minutt siden, SinfulBby said: men jeg syns d blir for mye friksjon For LITE friksjon, mener du Anonymkode: 1ec10...8cd 5
SinfulBby Skrevet 6. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For LITE friksjon, mener du Anonymkode: 1ec10...8cd 😂
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 14 minutter siden, SinfulBby skrev: 😂 Anonymkode: ef504...482 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 Jeg ønsker egentlig så lite friksjon som mulig, da holder jeg akkurat passe lenge. er hun trang er det umulig å holde igjen lenge.. Anonymkode: 14a44...779
Bamseklemmer Skrevet 6. september 2019 #7 Skrevet 6. september 2019 (endret) 4 timer siden, SinfulBby skrev: Kanskje han jeg er med ikke alltid er knallhard og det kan ha litt å si? Der har du svaret😊Hadde det problemet før, men ikke nå, blir det for varmt, fuktig og føles romslig, kan den bli slapp. Han må trene på vippe øvelser, det styrker ereksjonen hans, er mitt tips👌 Endret 6. september 2019 av Bamseklemmer 1
SnillScorpion Skrevet 7. september 2019 #8 Skrevet 7. september 2019 4 timer siden, SinfulBby skrev: Når jeg ikke er kåt er det vanskelig å komme inn der, selvom det et fuktig. Det plager meg at jeg ikke kan «føle» meg TRANG og være veldig våt samtidig - for jeg blir sykt våt. Det kan løses med noe sex stillinger Hvordan føles det for dere menn når dere putter den inn? Er det sånn at dere foretrekker at det er motstand i hullet? Det er vel som alt annet smak og behag. Jeg digger det👌 den følelsen at dama er så kåt og nyter så mye at hun renner er bare så herlig. Er det mulig å få det med en dyvåt fitte? Ja! Kryss bena når du ligger på ryggen og hold dem under knærne eller legg dem på ene skulderen hans. Da kommer du till å kjenne det både rundt i skjeden og og får samtidi ekstremt stimulering av klitoris. Også kommer han til å like utsikten😉 Kanskje han jeg er med ikke alltid er knallhard og det kan ha litt å si? Det har du helt rett i. Det har også veldig mye å si. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #9 Skrevet 7. september 2019 Jeg er egentlig ganske trang (henger nok sammen med at jeg er ganske liten av størrelse) men om jeg blir ordentlig kåt (sånn skikkelig skikkelig kåt) da blir det så vått at man merker jo omtrent ikke penis. Jeg tror vi kvinnner er skapt slik, at man vier seg ut og tilpasser seg penis når man er veldig kåt. Så de gangene man er trang så er man rett og slett ikke like kåt der nede. Funker å ha sex forde, men da er det mer friksjon og kan også gjøre mer vondt for jenta etterhvert. Anonymkode: 8e92e...d86 2
SinfulBby Skrevet 7. september 2019 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2019 Takker for svar! Fint å lese😊 har hatt sex med han bare 10 ganger, kan huske ett par ganger han var ekstremt hard, det kjentes godt og mye bedre! Ligger jo like mye hos han som hos meg men jeg kan ikke stå for at det ikke føles «nok» når han ikke er heeelt stiv. Han er jo fornøyd er bare jeg som overtenker😂 er nok som du over sier, at man har sine teknikker og stress er og en faktor.. en gang ville han at jeg holdt rundt penis itillegg til at han pulte meg.. slik at han skulle komme.. følte meg som en korridor akkurat da.. eller jeg kjente jo mye men siden han ville d føltes det Litt sånn..🤔😅
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #11 Skrevet 7. september 2019 4 timer siden, SinfulBby skrev: Takker for svar! Fint å lese😊 har hatt sex med han bare 10 ganger, kan huske ett par ganger han var ekstremt hard, det kjentes godt og mye bedre! Ligger jo like mye hos han som hos meg men jeg kan ikke stå for at det ikke føles «nok» når han ikke er heeelt stiv. Han er jo fornøyd er bare jeg som overtenker😂 er nok som du over sier, at man har sine teknikker og stress er og en faktor.. en gang ville han at jeg holdt rundt penis itillegg til at han pulte meg.. slik at han skulle komme.. følte meg som en korridor akkurat da.. eller jeg kjente jo mye men siden han ville d føltes det Litt sånn..🤔😅 Jeg kjøpte penisring til eksen og vips var han steinhard hele tida. Han digga det og jeg digga det Anonymkode: db5de...cc1 2
wintergirl Skrevet 7. september 2019 #12 Skrevet 7. september 2019 Dumt spørsmål kanskje, men hvis vi ikke merker så mye, merker mannen noe da? 1
jabx Skrevet 7. september 2019 #13 Skrevet 7. september 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er egentlig ganske trang (henger nok sammen med at jeg er ganske liten av størrelse) men om jeg blir ordentlig kåt (sånn skikkelig skikkelig kåt) da blir det så vått at man merker jo omtrent ikke penis. Hjelper det ikke hvis han kjører hardt/fort?
Sphere Skrevet 7. september 2019 #14 Skrevet 7. september 2019 7 minutter siden, wintergirl skrev: Dumt spørsmål kanskje, men hvis vi ikke merker så mye, merker mannen noe da? Absolutt ikke dumt spørsmål. Har tatt meg selv i å lure på det samme dersom friksjonen minsker. Hvordan kjennes det ut for partner? Jeg vil jo tro at menn kjenner mer, ettersom penis skal være mer følsom. Men det er klart at vi merker godt forskjell vi også. Spesielt jeg som er beskjedent utstyrt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #15 Skrevet 7. september 2019 22 timer siden, Bamseklemmer skrev: Der har du svaret😊Hadde det problemet før, men ikke nå, blir det for varmt, fuktig og føles romslig, kan den bli slapp. Han må trene på vippe øvelser, det styrker ereksjonen hans, er mitt tips👌 Tja...? Min mann har vel egentlig litt for stor for meg, og dette at han på en måte vier meg altfor mye ut i alle retninger gjør til tider at jeg kan føle mindre. Kjennes litt ut som at siden han tøyer meg ut litt vel mye får jeg ikke brukt musklene skikkelig. Jeg digger å ha ham halvslapp inni meg til tider, for å ikke bli sprengt ut gjør at jeg klarer å bruke musklene bedre, og føler mer, ikke mindre. Kan ikke huske at dette noen gang var en tanke engang da jeg var med menn med litt mer normal størrelse, og tok egentlig litt tid før jeg forsto at det er fordi han er temmelig stor jeg ikke får bruke underlivet i like stor grad, og at svært stor altså ikke nødvendigvis betyr at man føler mer på alle måter. Bortsett fra dette med at jeg virkelig kjenner det tydelig når han bunner hardt kan jeg ofte føle mer når han er halvslapp, eller ikke tar alt inn. Å bli tøyd til grensen av hva underlivet mitt tåler begrenser rett og slett hvor mye jeg kan klare å bruke musklene til å knipe. Musklene i underlivet blir også så sprengt ut at de nærmest ikke får bevegelsesfrihet. Anonymkode: dbedf...094 3
wintergirl Skrevet 7. september 2019 #16 Skrevet 7. september 2019 3 minutter siden, Sphere skrev: Absolutt ikke dumt spørsmål. Har tatt meg selv i å lure på det samme dersom friksjonen minsker. Hvordan kjennes det ut for partner? Jeg vil jo tro at menn kjenner mer, ettersom penis skal være mer følsom. Men det er klart at vi merker godt forskjell vi også. Spesielt jeg som er beskjedent utstyrt. Takk for bra svar😊 Håper virkelig at det merkes for menn da. Ikke morsomt å føle seg «vid»heller. Ellers er man trang. Men som flere her sier, så kanskje det blir «videre» når dama er ordentlig opphisset? 2
Sphere Skrevet 7. september 2019 #17 Skrevet 7. september 2019 33 minutter siden, wintergirl skrev: Takk for bra svar😊 Håper virkelig at det merkes for menn da. Ikke morsomt å føle seg «vid»heller. Ellers er man trang. Men som flere her sier, så kanskje det blir «videre» når dama er ordentlig opphisset? Ja, man merker det godt spesielt under kjappiser, der hun kanskje ikke har rukket å bli skikkelig opphisset først. Da er det trangere til å begynne med. Etterhvert som det nærmer seg for henne, kan det bli skikkelig plaskvått, og da kan mye av friksjonen forsvinne. Da er det godt man har muskelbruk. 😬 Samtidig har jeg sett flere på forumet som forsøker å fremstille det som om opplevd tranghet vil si at hun ikke er opphisset nok. Det ER stor forskjell på dere kvinner også. Så dersom størrelse først skal diskuteres, er det like relevant å ta med kvinnens romslighet. Og jeg kan skjønne det ikke er noe særlig å føle seg vid. Det er heller ikke noe særlig å føle seg for liten. Men jeg synes jo det er andre ting som er mye viktigere enn friksjon når det gjelder selve akten. Det er ikke slik at trang automatisk blir best. 6
wintergirl Skrevet 7. september 2019 #18 Skrevet 7. september 2019 39 minutter siden, Sphere skrev: Ja, man merker det godt spesielt under kjappiser, der hun kanskje ikke har rukket å bli skikkelig opphisset først. Da er det trangere til å begynne med. Etterhvert som det nærmer seg for henne, kan det bli skikkelig plaskvått, og da kan mye av friksjonen forsvinne. Da er det godt man har muskelbruk. 😬 Samtidig har jeg sett flere på forumet som forsøker å fremstille det som om opplevd tranghet vil si at hun ikke er opphisset nok. Det ER stor forskjell på dere kvinner også. Så dersom størrelse først skal diskuteres, er det like relevant å ta med kvinnens romslighet. Og jeg kan skjønne det ikke er noe særlig å føle seg vid. Det er heller ikke noe særlig å føle seg for liten. Men jeg synes jo det er andre ting som er mye viktigere enn friksjon når det gjelder selve akten. Det er ikke slik at trang automatisk blir best. Enig. Det viktigste er å virkelig like den man har sex med. Det er nummer 1 for meg.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #19 Skrevet 7. september 2019 Jeg liker det når det er så våt som mulig. At den glir inn uten noe motstand er veldig tennende for meg. Anonymkode: 7bcf5...623 1
Gjest HarryDotter Skrevet 8. september 2019 #20 Skrevet 8. september 2019 9 timer siden, wintergirl skrev: Takk for bra svar😊 Håper virkelig at det merkes for menn da. Ikke morsomt å føle seg «vid»heller. Ellers er man trang. Men som flere her sier, så kanskje det blir «videre» når dama er ordentlig opphisset? Jeg foretrekker den fasen av sexen hvor vagina er litt videre og skikkelig våt. Altså litt godt uti samleie. Om det er så trangt at strengen strekkes for hardt pga stramhet, blir jeg raskt litt nummen i pikken og mister litt følsen. Når det er våtere og litt myknet opp, føles det mye mye bedre. Litt mer sånn sterk kjile følse. Forsiktig berøring er mer intenst enn å gni hardt. Helt utrolig digg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå