AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 En gjenganger på forumet her. "Kvinner får alltid sex". Hva menes med det? Høres ut som incel-prat, spør du meg. Kvinne, får ikke alltid sex Anonymkode: e2f60...2b6 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Kvinner får alltid sex, men det er ikke alle de vil ha sex med. Anonymkode: aea1d...8da 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 At kvinner alltid får sex(HH vis de vil ha sex)er fakta.. Det er det som menes med det, enkelt og greit! Anonymkode: 8eb81...6c9 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Ikke (alle) jenter får alltid sex
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 Hvor kan jeg få sex? Flere år siden sist. Anonymkode: 9fe35...c0a 2
visp Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan jeg få sex? Flere år siden sist. Anonymkode: 9fe35...c0a Lag deg en bruker på Cupido eller noe. Du får 20 tilbud det første kvarteret. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #7 Skrevet 6. september 2019 Jeg har ikke hatt sex på 3 år. Anonymkode: 2fa0e...6d8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #8 Skrevet 6. september 2019 Eg har stor tru på at fleste kvinner uansett kor "stygge" eller "feite" dei er kan få seg eit ligg så lenge dei ikkje ar alvorlig relasjonsskada. Vist man har ein vegg rundt seg og støte alle vekk får man såklart ikkje eit ligg. Det handle litt om å presentera det man har. Anonymkode: 2571e...a63 2
heipådegsann Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 Er nok litt som du sier. Bare noe enkelte sier fordi det er viktig for dem å få frem hvor utrolig mye verre de har det enn "alle andre". I dette tilfellet hvor utrolig mye verre de har det enn alle kvinner. Er selv en kvinne som faktisk opplever å "alltid" få tilbud om sex. Og vi er nok en god del kvinner som opplever at det er sånn. Om jeg er på skolen, jobb, ute på byen eller til og med bare i butikken og handler dukker det opp en eller annen med gjevne mellomrom. Og jeg vet jeg har en god del menn jeg kunne tekstet hvis jeg hadde vært helt desperat etter ett knull med hvem som helst (ekser, klassekamerater, bekjente som har vist interesse, kollega og kunder på jobb... Det siste hadde muligens gitt meg sparken da). Men jeg får ikke alltid sex med de jeg selv vil ha. Samboeren min kan fort finne på å si nei hver gang jeg spør over en lengre periode. Og siden jeg ikke er interessert i å ødelegge forholdet hjelper det jo fint lite at andre tilbyr seg. Har også noen mannlige venner som kvinnene flokker seg som fluer rundt. Og jeg tror de opplever en mye heftigere pågang og mer mas enn hva jeg gjør. Samtidig har jeg kvinnelige venner som ikke opplever det samme tilbudet. Det er ingenting galt med dem, men det bare skjer ikke. Og flere har delt sin frustrasjon med meg. Så mitt inntrykk er at det er bare tull at kvinner alltid får sex. Men jeg tror at kvinner som gruppe har ett større tilbud enn hva menn som gruppe har da. Tror det er flere menn enn kvinner som ikke opplever å få tilbud i det heletatt. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #10 Skrevet 6. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner får alltid sex, men det er ikke alle de vil ha sex med. Anonymkode: aea1d...8da Alle mennesker får sex om de er villig til å ha sex med absolutt hvem som helst. Men det blir totalt misvisende å si at kvinner alltid får sex. Hvem vil ha sex med personer de syns er ekkel? Anonymkode: 130a7...f8c 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #11 Skrevet 6. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle mennesker får sex om de er villig til å ha sex med absolutt hvem som helst. Men det blir totalt misvisende å si at kvinner alltid får sex. Hvem vil ha sex med personer de syns er ekkel? Anonymkode: 130a7...f8c Enig. Anonymkode: 6efd7...c37 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #12 Skrevet 6. september 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hatt sex på 3 år. Anonymkode: 2fa0e...6d8 Det gjør vel ingenting.😊 Anonymkode: 6efd7...c37 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #13 Skrevet 6. september 2019 Menn får også alltid sex. Anonymkode: e05f6...e4e
Gjest bloody Skrevet 6. september 2019 #14 Skrevet 6. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Menn får også alltid sex. Anonymkode: e05f6...e4e Lena Handén og Hilse på presidenten gjelder ikke.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #15 Skrevet 6. september 2019 1 minutt siden, bloody skrev: Lena Handén og Hilse på presidenten gjelder ikke. ? Anonymkode: e05f6...e4e
Gjest bloody Skrevet 6. september 2019 #16 Skrevet 6. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: ? Anonymkode: e05f6...e4e Å runke gjelder ikke.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #17 Skrevet 6. september 2019 Det jeg mente var at - kvinner får sex, men ikke med de de vil ha (desperate heterofile menn) - menn får også sex, men ikke med de de vil ha (desperate homofile/bifile menn) Det er ingenting som tilsier at en heterofil kvinne er mer kåt på tilfeldige desperate menn som tilbyr sex, enn hva en heterofil mann er kåt på tilfeldige homser og bier som tilbyr sex. Ergo er sjansen like høy for begge kjønn, og like uønsket for begge kjønn. Anonymkode: e05f6...e4e 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #18 Skrevet 6. september 2019 Eg er enig i at kvinner på generell basis får fleire tilbod om ligg enn mannfolk. Det er ikkje lika mange damer som "kaste" seg etter menn. Anonymkode: 2571e...a63 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #19 Skrevet 6. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eg er enig i at kvinner på generell basis får fleire tilbod om ligg enn mannfolk. Det er ikkje lika mange damer som "kaste" seg etter menn. Anonymkode: 2571e...a63 Nei, men det er til gjengjeld flere menn som kaster seg etter andre menn. Du må ta de med i beregningen. Anonymkode: e05f6...e4e 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #20 Skrevet 6. september 2019 Det er sant, men kun hvis man er villig til å ha seg med troll. Og dét gidder ikke vi damer iallefall. Anonymkode: 4049e...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå