Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjener 500.000 og har lønnsforhandlinger neste uke med arbeidsgiver. Har fått noen flere ansvarsoppgaver siden jeg begynte for to år siden, men er usikker på hvor mye jeg kan forvente å få mer i lønn. Tenkte derfor å høre hva andre har fått i lønnsøkning fra arbeidsgiver etter 1-2 år i jobb?

Anonymkode: 024b9...e8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forfjor gikk jeg opp 35000,-, da hadde jeg vært ansatt i ca et år. I år gikk jeg opp 52000,-

Anonymkode: dc68d...1e6

Skrevet

Hvilken bransje er dette da? Jeg jobber i kommunen, så det er fagforeningen min som forhandler lønn for meg. 

Anonymkode: d03e5...b4a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken bransje er dette da? Jeg jobber i kommunen, så det er fagforeningen min som forhandler lønn for meg. 

Anonymkode: d03e5...b4a

Dette er det private og i dagligvarebransjen

Skrevet

Det kommer an på hvilke forhandlingskort du har :)

Det sterkeste er jobbtilbud med høyere lønn en annen plass, samtidig som at nåværende arbeidsgiver vil få problemer med å finne noen andre som gjør en like verdifull jobb som deg :)

Uten slike eller lignende forhandlingskort er det vanskelig å få mer enn 10-20.000. Lykke til :)

Skrevet
1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

Det kommer an på hvilke forhandlingskort du har :)

Det sterkeste er jobbtilbud med høyere lønn en annen plass, samtidig som at nåværende arbeidsgiver vil få problemer med å finne noen andre som gjør en like verdifull jobb som deg :)

Uten slike eller lignende forhandlingskort er det vanskelig å få mer enn 10-20.000. Lykke til :)

Jeg har fått flere ansvarsoppgaver, og har ikke fått et annet jobbtilbud..

Skrevet

4.5%, men jeg har likevel veldig lav lønn

Anonymkode: 88795...465

Skrevet

Flere ansvarsoppgaver var i mitt tilfelle ikke at høyere lønn lå på forhandlingbordet, men tilbud fra arbeidsgiver om videreutdannelse betalt av arbeidsgiver. Lønna gikk da opp etter bestått videreutdannelse.

Anonymkode: 34610...7a6

• 4 uker senere...
Skrevet

41 000,- 

Anonymkode: 53e28...914

• Liker 1
Skrevet

Gikk opp 36000 etter forhandlinger. Men jobber etter et lønnstrinn-system så går ikke opp mer nå før jeg tar mer utdanning, eller om to år når jeg får høyere ansiennitet.

Anonymkode: 2917e...071

• 1 måned senere...
Skrevet

Gikk opp 58000,- og fornøyd med det :) lokale forhandlinger i staten. 

Anonymkode: 53e28...914

Skrevet

75.000 grunnet nytt ansvarsområde :) 

Anonymkode: 506a8...9d1

Skrevet

Fikk også 70.000 etter to år, da jeg endret oppgaver.

Anonymkode: e33a1...435

Skrevet
På 6.9.2019 den 18.47, AnonymBruker skrev:

Tjener 500.000 og har lønnsforhandlinger neste uke med arbeidsgiver. Har fått noen flere ansvarsoppgaver siden jeg begynte for to år siden, men er usikker på hvor mye jeg kan forvente å få mer i lønn. Tenkte derfor å høre hva andre har fått i lønnsøkning fra arbeidsgiver etter 1-2 år i jobb?

har ikek økt de åra jeg har jobba her utenom det vanlige lønnsoppgjøret som gjerne er på 2 kroner timen...

Anonymkode: 2d4f7...a45

Skrevet

Fikk ca 9.000 kr mer i året 

Anonymkode: 3557b...d97

Skrevet

50 mer i lokalt oppgjør i høst, samt 54 mer etter å ha påtatt meg dobbelt så mye ansvar nå nettopp. Jobber i offentlig sektor og har nå 755.

Anonymkode: 2877f...efc

Skrevet

Gikk vel opp rundt 10.000 i år. 

Helt greit. 

Anonymkode: f522c...16e

Skrevet

Tjente 585 000. Gikk opp 35 000 i årets forhandlinger. 

Anonymkode: feadc...970

Skrevet

1. år: 70.000

2. år: 100.000 

Anonymkode: 0ef95...b94

Skrevet

Gikk opp ca 35 000 i år, som ikke er stort mer enn 3 % fordi jeg tjener godt i utgangspunktet. Men har fått med avtale om dekking av et godt lederutviklingsprogram isteden. 

Anonymkode: fbb79...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...