Gå til innhold

Bil til butikken som ligger 600 meter hjemmefra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har flyttet og butikken ligger ca 600 meter unna huset. Hvis jeg skal storhandle kommer jeg til å ta bil, men hadde dere gått til butikken om dere skulle handla 1-2 bæreposer? 

Anonymkode: e5bd0...1bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjørt til butikken som ligger 250 meter unna for å kjøpe brød. Dagene jeg plutselig kommer på at jeg mangler noe, da bruker jeg å handle der, og antar at jeg kjører oftere enn jeg går dit for å handle. Sikkert 80% kjøring og 20% spaserturer. 

Anonymkode: a63f5...4bf

Skrevet

Har det på samme vis. 

Pleier å stikke innom butikken på vei fra jobben et par ganger i uka etter behov. 

Så gjør vi storhandel med bilen en gang i uken. 

Skrevet

Hadde gått om det ikke var for at jeg var i bilen allerede 

Skrevet

Jeg bor nært butikken. Jeg pleier som regel å handle på vei hjem fra jobb. Hvis det er fint vær går jeg til butikken, med mindre jeg skal handle veldig mye eller har dårlig tid.

Skrevet

Jeg går ca den lengden, bruker ryggsekk. Svinger innom om jeg kjører forbi etter jobb.

Blir for dumt å kjøre bilen kun for å handle med så kort avstand. Du har godt av å gå, handlenettene du kan kjøpe tåler mye mer enn en pose til å bære så langt. Eller ryggsekk!

Anonymkode: 81281...450

Skrevet

Hadde kjørt glatt, jeg har slitt så mange år med bæreposer så det hadde jeg ikke tenkt på engang.  Fikk lappen i 2005. 

Skrevet

Jeg handler som regel på vei hjem uansett så jeg hadde nok stort sett tatt bilen fordi jeg allerede satt i den. Hadde jeg oppdaget mens jeg lagde mat at jeg manglet melk hadde jeg nok også kjørt. Skulle jeg hatt en sjokolade en fredagskveld hadde jeg nok gått.

Skrevet

Om jeg har dårlig tid nei, om jeg trenger en liten luftetur ja. Men bilen står jo der, og har man dårlig tid bruker jeg den. Hvorfor skal jeg ikke det? Bare for å bruke dyrebar tid på tull :)  Hva er egentlig poenget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...