AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Hei. Jeg har flyttet og butikken ligger ca 600 meter unna huset. Hvis jeg skal storhandle kommer jeg til å ta bil, men hadde dere gått til butikken om dere skulle handla 1-2 bæreposer? Anonymkode: e5bd0...1bb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Jeg har kjørt til butikken som ligger 250 meter unna for å kjøpe brød. Dagene jeg plutselig kommer på at jeg mangler noe, da bruker jeg å handle der, og antar at jeg kjører oftere enn jeg går dit for å handle. Sikkert 80% kjøring og 20% spaserturer. Anonymkode: a63f5...4bf
stan Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Har det på samme vis. Pleier å stikke innom butikken på vei fra jobben et par ganger i uka etter behov. Så gjør vi storhandel med bilen en gang i uken.
solmåneogstjerner Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Hadde gått om det ikke var for at jeg var i bilen allerede
Apekatten Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 Jeg bor nært butikken. Jeg pleier som regel å handle på vei hjem fra jobb. Hvis det er fint vær går jeg til butikken, med mindre jeg skal handle veldig mye eller har dårlig tid.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 Jeg går ca den lengden, bruker ryggsekk. Svinger innom om jeg kjører forbi etter jobb. Blir for dumt å kjøre bilen kun for å handle med så kort avstand. Du har godt av å gå, handlenettene du kan kjøpe tåler mye mer enn en pose til å bære så langt. Eller ryggsekk! Anonymkode: 81281...450
Djungelvrål Skrevet 6. september 2019 #7 Skrevet 6. september 2019 Hadde kjørt glatt, jeg har slitt så mange år med bæreposer så det hadde jeg ikke tenkt på engang. Fikk lappen i 2005.
Sirah Skrevet 6. september 2019 #8 Skrevet 6. september 2019 Jeg handler som regel på vei hjem uansett så jeg hadde nok stort sett tatt bilen fordi jeg allerede satt i den. Hadde jeg oppdaget mens jeg lagde mat at jeg manglet melk hadde jeg nok også kjørt. Skulle jeg hatt en sjokolade en fredagskveld hadde jeg nok gått.
Duftavsommerregn Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 Om jeg har dårlig tid nei, om jeg trenger en liten luftetur ja. Men bilen står jo der, og har man dårlig tid bruker jeg den. Hvorfor skal jeg ikke det? Bare for å bruke dyrebar tid på tull Hva er egentlig poenget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå