AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Hva godt gjør det egentlig å ødelegge andres ting? Jeg kan jo føle hat mot folk jeg og. Men hvorfor ødelegge noe materialistisk? Det må jo være toppen av barnslighet å komme en natt og ripe opp en bil? Jeg vet hvem som har gjort det, det kan ikke være så mange andre. Dette med å ripe bil har gått igjen i såpeoperaer og, så det må da være en greie som sykelig sjalu folk driver med? Anonymkode: 09c7e...fe2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Det kan jo ha vært ungdommer da... evt en ung bekjent av den voksne som du mener har gjort det. Anonymkode: 944f9...fc6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kan jo ha vært ungdommer da... evt en ung bekjent av den voksne som du mener har gjort det. Anonymkode: 944f9...fc6 Eller den godt voksne, selvsagt. Godt voksne mennesker gjør langt verre ting enn å ripe opp biler. De dreper ungene sine. Voldtar folk. Drukner dyr for moro skyld. Statistisk sett er 1 av 10 mennesker rundt deg ikke helt gode i knollen. De er sånne mennesker som du helst ikke vil møte alene på natta. En av dem er troendes til hva som helst. Og når ting går å skogen for oss og vi ikke har noe å tape på å være ordentlig bedritne mot andre mennesker (feks i kriger e.l.) så evner 99 av 100 eller 999 av 1000 å torturere småunger til døde uten å miste nattesøvnen. Folk, Ts, er ganske farlige dyr. Anonymkode: c8f38...248 1
SoWhat? Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller den godt voksne, selvsagt. Godt voksne mennesker gjør langt verre ting enn å ripe opp biler. De dreper ungene sine. Voldtar folk. Drukner dyr for moro skyld. Statistisk sett er 1 av 10 mennesker rundt deg ikke helt gode i knollen. De er sånne mennesker som du helst ikke vil møte alene på natta. En av dem er troendes til hva som helst. Og når ting går å skogen for oss og vi ikke har noe å tape på å være ordentlig bedritne mot andre mennesker (feks i kriger e.l.) så evner 99 av 100 eller 999 av 1000 å torturere småunger til døde uten å miste nattesøvnen. Folk, Ts, er ganske farlige dyr. Anonymkode: c8f38...248 Det handler ikke om å gjøre verre ting da. Voksne som driver hærverk på andres eiendom er på stadiet til et barn. Når voksne gjør verre ting, så handler det ikke om det ikke om umodenhet, men ja.. langt verre ting. Det er sånt en i irrasjonelt barnslig sinne kan finne på å tenke. Men gjør det ikke.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 Jeg hadde en venninne som ripet opp bilen til en hun kjente. Disse to var venninner og så ble de uvenner av ulike grunner, mye drama, og dop var involvert. Men istedenfor å bare ripe, så skrev hun "heks" på bilen hennes. Da det var få som likte denne dama så kunne de ikke mistenke henne... Min venninne er død nå, hun hadde rusproblemer og var vel borderline. Tror ikke hun var edru når hun gjorde det heller. Anonymkode: 8001f...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå