AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 - store tatoveringer - Spray tan - fillers i lepper - treningsbilder daglig - kommer med « Quotes « om livet Hva mene du om dette? Ser du opp til slike mennesker . Er det forfriskende og pent? Eller er det vulgært, Harry og negativt for samfunnet? Anonymkode: 861ac...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: - store tatoveringer - Spray tan - fillers i lepper - treningsbilder daglig - kommer med « Quotes « om livet Hva mene du om dette? Ser du opp til slike mennesker . Er det forfriskende og pent? Eller er det vulgært, Harry og negativt for samfunnet? Anonymkode: 861ac...ff3 Og ja. Disse damene er bare eksempler må muskeldamer. De tikker ikke alle boksene. Anonymkode: 861ac...ff3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Kvinner med sixpack er turn off, samme med de som går rundt å drikker energi/koffein drikker. Anonymkode: b8a90...c4d 2
Jdz Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 (endret) Hvor mange av disse kategoriene må man krysse av for da? Jeg har: - Noen treningsplagg fra Better Bodies - Jeg bruker proteinpulver i perioder hvor jeg vil ned i vekt - Jeg drikker Nocco av og til (hvorfor skulle det være noe forskjell fra Red Bull) hvis jeg trenger et koffeinkick Jeg trener minst én gang om dagen, er nok litt over gjennomsnittet opptatt av å holde meg i form og bygge muskler, men har ikke store tatoveringer, fillers eller spray tan. Jeg legger heller ikke ut treningsbilder, quotes om livet eller noe som helst annet på sosiale medier for den saks skyld. Kan ikke helt skjønne hvorfor livsstilen min skulle være negativ for samfunnet. Hva folk synes er pent/kledelig er så forskjellig. Personlig synes jeg en (ikke overdrevet) trent kropp er pent på både kvinner og menn, men det kan selvfølgelig bli for mye av det gode. Tatoveringer kan være kult, men fillers er aldri pent. Hvis du ikke liker stilen burde du kanskje la være å følge disse menneskene på Instagram. Endret 6. september 2019 av Jdz
OPIgirl Skrevet 7. september 2019 #6 Skrevet 7. september 2019 14 timer siden, Jdz skrev: Hvor mange av disse kategoriene må man krysse av for da? Jeg har: - Noen treningsplagg fra Better Bodies - Jeg bruker proteinpulver i perioder hvor jeg vil ned i vekt - Jeg drikker Nocco av og til (hvorfor skulle det være noe forskjell fra Red Bull) hvis jeg trenger et koffeinkick Jeg trener minst én gang om dagen, er nok litt over gjennomsnittet opptatt av å holde meg i form og bygge muskler, men har ikke store tatoveringer, fillers eller spray tan. Jeg legger heller ikke ut treningsbilder, quotes om livet eller noe som helst annet på sosiale medier for den saks skyld. Kan ikke helt skjønne hvorfor livsstilen min skulle være negativ for samfunnet. Hva folk synes er pent/kledelig er så forskjellig. Personlig synes jeg en (ikke overdrevet) trent kropp er pent på både kvinner og menn, men det kan selvfølgelig bli for mye av det gode. Tatoveringer kan være kult, men fillers er aldri pent. Hvis du ikke liker stilen burde du kanskje la være å følge disse menneskene på Instagram. Jeg er enig med deg. Bortsett fra tatoveringer. Det er ikke kult😉
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. september 2019 #7 Skrevet 7. september 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner med sixpack er turn off, samme med de som går rundt å drikker energi/koffein drikker. Anonymkode: b8a90...c4d Selv synes jeg menn med sixpack er turnoff. Men heldigvis finnes det nok av menn uten
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. september 2019 #8 Skrevet 7. september 2019 Tenker at det ikke er min type folk. Virker veldig selvsentrert et ens største interesse er ens egen kropp, liksom. Hver sin lyst...
Girlygirl9 Skrevet 7. september 2019 #9 Skrevet 7. september 2019 Får da være grenser hvor mye jeg skal bry meg om andre voksne folk!
ukjentjente Skrevet 14. september 2019 #10 Skrevet 14. september 2019 På 6.9.2019 den 18.38, AnonymBruker skrev: Kvinner med sixpack er turn off, samme med de som går rundt å drikker energi/koffein drikker. Anonymkode: b8a90...c4d Så alle som drikker kaffe er turn off for deg?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #11 Skrevet 15. september 2019 Mange av dem er jo overfladiske, og har ofte en manisk tilnærming til trening/livsstil. På den andre siden er det en hobby på lik linje med andre hobbyer. Betraktelig bedre enn tjukkaser hvor mosjonen består av å hente takeaway-mat. Anonymkode: 9aa22...e67
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. september 2019 #12 Skrevet 16. september 2019 Jeg driter i hva andre mennesker putter i seg, hva de spiser, hvor mye selvbruning de måtte smøre seg med, hvor mange tatoveringer de måtte ha og hvor store muskler de har. Det påvirker ikke meg i det hele tatt. Jeg sitter ikke å glaner på dem på Instagram og iallefall ikke bare for å irritere meg selv 👀🤪 Jeg er mer opptatt at bloggere og influencere skriver og tar bilder av og om de er et sunt forbilde. Synes der er grusomt med disse rosabloggerne som redigerer seg tynnere, legger ut bilder av fugleporsjoner og trener seg ihjel og prøver å promotere at de er opptatt av en sunn og frisk kropp når de åpenbart har et sykelig forhold til både kropp, mat og trening. Slår det ikke dem for fem flate øre hvordan de påvirker unge jenter i en sårbar alder som tror at det er sånn de må leve for å bli lykkelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå