AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Mistenker at dette temaet er gjennomdiskutert her, men prøver likevel. Vi bor i en lytt blokkleilighet og det har seg sånn at vi hører endel til at naboene har seg. Dessverre er planløsningen slik at de tydeligvis har soverom vegg-i-vegg med ett av barna våre og de lydene vi hører inn på vårt soverom høres enda tydeligere inne hos barnet. Men det er ikke bare på kvelden når vi har lagt oss, én dag kom jeg hjem fra jobb og det FØRSTE jeg hørte da jeg kom inn døra var dem - vanligvis er det barna som kommer hjem fra skolen først, flaks at det ikke var dem nå, men jeg aner jo ikke hva som skjer når jeg ikke er hjemme. Hva slags takhøyde er det for å si fra om sånt? Og hvordan GJØR man det egentlig? Er det best/mest respektfullt med ansikt-til-ansikt, eller er det mer behagelig å få beskjed om sånt skriftlig? Anonymkode: 38bfa...bab 2
Jr.Garcon Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mistenker at dette temaet er gjennomdiskutert her, men prøver likevel. Vi bor i en lytt blokkleilighet og det har seg sånn at vi hører endel til at naboene har seg. Dessverre er planløsningen slik at de tydeligvis har soverom vegg-i-vegg med ett av barna våre og de lydene vi hører inn på vårt soverom høres enda tydeligere inne hos barnet. Men det er ikke bare på kvelden når vi har lagt oss, én dag kom jeg hjem fra jobb og det FØRSTE jeg hørte da jeg kom inn døra var dem - vanligvis er det barna som kommer hjem fra skolen først, flaks at det ikke var dem nå, men jeg aner jo ikke hva som skjer når jeg ikke er hjemme. Hva slags takhøyde er det for å si fra om sånt? Og hvordan GJØR man det egentlig? Er det best/mest respektfullt med ansikt-til-ansikt, eller er det mer behagelig å få beskjed om sånt skriftlig? Anonymkode: 38bfa...bab Jeg tror jeg hadde gått for en anonym lapp hvor jeg opplyste om at det var veldig lytt og at de kan ha det i minne når de koser seg En del folk skjønner jo ikke at det er lytt i blokker. Jeg skal heller bosette meg i et telt ute i skogen før jeg ever bosetter meg i en blokk. Det er helvete på jord å ha masse random folk sine liv og lyder servert 24/7 inn i sitt eget hjem. Endret 6. september 2019 av Jr.Garcon 18
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Hadde jeg fått lapp så hadde jeg stønnet høyere😊 Anonymkode: c5351...7bb 6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Vet om en som ringte politiet og sa at han trodde nabomannen banka kona si pga roping og hyling. Det ble stille etter det. Om man ikke får sove, dvs nattebråk, så er det én ting, men på dagtid burde man kunne få bråke. Anonymkode: 6f667...5ea 9
Tough cookie Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 Anonym lapp først, deretter en høflig samtale hvis de fortsetter 7
Jr.Garcon Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg fått lapp så hadde jeg stønnet høyere😊 Anonymkode: c5351...7bb Du hadde tent ekstra på at små unger måtte høre på sexlydene dine når de satt og gjorde lekser eller lekte på rommet sitt lissom? Det sier en del om deg. 36
Djungelvrål Skrevet 6. september 2019 #7 Skrevet 6. september 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg fått lapp så hadde jeg stønnet høyere😊 Anonymkode: c5351...7bb Ja for det er så fint for ungene å høre på dine knullelyder?? Hadde du ønsket det for dine egne barn? 17
Djungelvrål Skrevet 6. september 2019 #8 Skrevet 6. september 2019 2 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Du hadde tent ekstra på at små unger måtte høre på sexlydene dine når de satt og gjorde lekser eller lekte på rommet sitt lissom? Det sier en del om deg. AB er en unge selv. 7
Jr.Garcon Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 Akkurat nå, SupaWoman skrev: AB er en unge selv. Da er h*n mer unnskyldt
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #10 Skrevet 6. september 2019 Hvordan vet små barn at det er sexlyder? Da må de jo ha lært det hjemme? Anonymkode: 6f667...5ea
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #11 Skrevet 6. september 2019 Bor du tett innpå andre, i en bolig som er dårlig isolert, er dessverre slike lyder noe du må regne med. Du kan jo si til barna at naboene koser seg på voksen-vis eller noe sånt. Ikke annet å gjøre med lyden enn å flytte, i alle fall. Anonymkode: 73b68...284 4
BMW 5-serie 535D Skrevet 6. september 2019 #12 Skrevet 6. september 2019 Djeezes, klage på det mest naturlige her i verden??? Flytt til en tømmerkoie langt uti dkauen flere kilometer til nermeste menneske....! 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #13 Skrevet 6. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet små barn at det er sexlyder? Da må de jo ha lært det hjemme? Anonymkode: 6f667...5ea Tja. Det spørs jo hvor «små» barn som er alene hjemme etter skolen er, da? De er ikke veldig små. Og virkelig små unger kan jo bli oppriktig redd for om naboen stryker med om de hører stønning og hyling.. Anonymkode: c518b...d00 1
Gjest Warrior Skrevet 6. september 2019 #14 Skrevet 6. september 2019 Hvis det er så plagsomt så gjør igjen? Vær høylytte når dere har dere. Folk må få kose seg i sitt eget hjem. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg fått lapp så hadde jeg stønnet høyere😊 Anonymkode: c5351...7bb Samme her!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #15 Skrevet 6. september 2019 Slutt å bry dere med alt . La naboene kose seg. Sikkert misunnelig på dem.Plager det deg så jævlig, så flytt langt ut i ødemarken uten andre mennesker Anonymkode: ba61e...0ae 1
Calypso Skrevet 6. september 2019 #16 Skrevet 6. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å bry dere med alt . La naboene kose seg. Sikkert misunnelig på dem.Plager det deg så jævlig, så flytt langt ut i ødemarken uten andre mennesker Anonymkode: ba61e...0ae Hva er det med folk som alltid må dra misunnelig-kortet? Hvis jeg spiller black metal på full guffe og du blir irritert av det skal jeg da påstå at du er misunnelig? Folk må få ha seg så mye dem vil men andre trenger ikke å være ufrivillig vitne til det. 19
Djungelvrål Skrevet 6. september 2019 #17 Skrevet 6. september 2019 20 minutter siden, Kvelertak skrev: Hvis det er så plagsomt så gjør igjen? Vær høylytte når dere har dere. Folk må få kose seg i sitt eget hjem. Samme her! Det hadde vært helt ok om ungene dine hørte på dette til alle døgnets tider hver dag? Ok. Du blir sikkert en flott mor! 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #18 Skrevet 6. september 2019 Da blir det en anonym lapp i første omgang. Så krysser jeg fingrene for mer søvn på både foreldre og barn fremover Anonymkode: 38bfa...bab 6
Gjest Warrior Skrevet 6. september 2019 #19 Skrevet 6. september 2019 16 minutter siden, SupaWoman skrev: Det hadde vært helt ok om ungene dine hørte på dette til alle døgnets tider hver dag? Ok. Du blir sikkert en flott mor! Det er ingen som knuller hele døgnet hver dag. Folk kan ikke slutte å ha sex rundt omkring for det er fare for at barn hører det. Barn hører til og med foreldrene. Ingen som er dårlig forelder for det. Det skal mer til for å bli dårlige foreldre.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #20 Skrevet 6. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mistenker at dette temaet er gjennomdiskutert her, men prøver likevel. Vi bor i en lytt blokkleilighet og det har seg sånn at vi hører endel til at naboene har seg. Dessverre er planløsningen slik at de tydeligvis har soverom vegg-i-vegg med ett av barna våre og de lydene vi hører inn på vårt soverom høres enda tydeligere inne hos barnet. Men det er ikke bare på kvelden når vi har lagt oss, én dag kom jeg hjem fra jobb og det FØRSTE jeg hørte da jeg kom inn døra var dem - vanligvis er det barna som kommer hjem fra skolen først, flaks at det ikke var dem nå, men jeg aner jo ikke hva som skjer når jeg ikke er hjemme. Hva slags takhøyde er det for å si fra om sånt? Og hvordan GJØR man det egentlig? Er det best/mest respektfullt med ansikt-til-ansikt, eller er det mer behagelig å få beskjed om sånt skriftlig? Anonymkode: 38bfa...bab Synes du skal ha såpass guts at du sier det ansikt til ansikt. Har liten respekt for de som klager fra de som ikke kan stå for det med fullt navn. Anonyme lapper, tlf. o.l. Går rett i søpla hos meg. Anonymkode: e9f15...281 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå