Gå til innhold

Fetisj for overvektige kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sammen med en mann for noen år siden. Han er ganske normalvektig, har ikke sixpack mage akkurat men ikke blubben heller.Jeg er slank og trener styrke flere ganger i uka. Jeg har nå funnet ut hvilke damer han har vært sammen med før meg, og 3 av de har vært så sykelig overvektig at de har tatt slankeoperasjon. Jeg fikk litt sjokk for jeg synes ikke at sykelig overvekt er tiltrekkende, og jeg vet at de fleste menn liker normalvektige damer. Noen ekstra kilo eller litt runde former kan være sexy, men ikke når man er 120-140 kg. Jeg lurer på om han har fetisj for overvektige damer, eller hvorfor noen menn tenner på damer som er 60- 70 kg for stor? Det er ikke meningen å støte overvektige damer med dette innlegget, men jeg ble så sjokkert at han har vært sammen med kjempestore damer og så plutselig velger han å være med meg, som ikke har så veldig mye ekstra fett på kroppen. 

Anonymkode: 3a3a5...21a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så... Du har funnet en fyr som er mer opptatt av hva som er på innsiden? Hva klager du på? 

Anonymkode: e9624...8a6

• Liker 7
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
  • Liker 4
Skrevet

Hadde ikke det enkleste vært å spørre han om det? Om dere ikke kan snakke høyt sammen om slikt, så må dere nesten revudere forholdet deres, tenker jeg.

Og om du ikke ønsker å spørre han rett ut... spør heller om han noen gang har hatt profil på Feabie.😊

• Liker 1
Skrevet

Har menn som tenner på deg en fetisj for slanke og trente damer? Kan det tenkes at det kan kalles en preferanse heller enn enn fetisj?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...