AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 La oss klage sammen. Vi som trenger å få utløp. Og dere positive jævler, fuck off. Anonymkode: ba88f...8df 13
Gumman87 Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Ene kollegaen min kommenterer alt jeg gjør og sier, og nesten alltid med en hånete latter bak. Åsså vet man ikke hvor man har henne. Kødder hun og prøver å bli venn, eller hun misliker hun meg sterkt!?? Hun er så sykt slitsom! Lager kun dårlig stemning, får lyst å spy hver gang hun er rundt meg, så sitter hun alltid nærme meg på pauserommet å slafser på eplet sitt mens hun spør hva jeg tenker om ditt og datt i en sur tone og teit latter! 11
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Jeg har lyst på sex med min kollega, men han vil ikke, utrulig dårlig gjort!!!! Anonymkode: 8d97d...8c5 6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Hun som alltid drar i tvil det jeg sier. Og det er så irriterende, fordi det kan være på den måten hun sier. Men poenget hennes er bare å trekke i tvil mine meninger. Hun føler seg sikkert litt truet fordi at jeg har høyere utdanning enn henne… 😏 Anonymkode: b6912...11e 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #5 Skrevet 7. september 2019 Har en kollega som er svært påståelig om ting hun ikke har peiling på og selv om andre vet bedre og argumenterer i mot med fakta krangler hun videre. En annen kollega er svært selvsentrert og mangler evne til å fatte seg kort. Er svært få som er interessert i lange utlegg om familien hennes, men det kommer stadig historier om eksen til fetteren til halvbroren hennes osv. Historiene kan være artige de, men når man må gjennom en flere minutter lang innledning om en komplisert familierelasjon er de fort gjort å ramle av i en av de utallige svingene på veien mot målet. Anonymkode: c5c62...61b 11
Gjest Hundedama Skrevet 7. september 2019 #6 Skrevet 7. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst på sex med min kollega, men han vil ikke, utrulig dårlig gjort!!!! Anonymkode: 8d97d...8c5 D vsr jo virkelig noe å klage på 😉😂
Djungelvrål Skrevet 7. september 2019 #7 Skrevet 7. september 2019 Ene kollegaen min har ikke rett hele tiden, hun kler seg heller ikke så hipt og kult som hun tror, hun er stuck in the 90ties, hun forteller også laaange dårlige historier om ingeting eller eller verre om barna eller barnabarna. 5 min etter hun er ferdig (hvis hun noen gang blir ferdig) har jeg glemt ALT hun har fortalt. Gjesp 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #8 Skrevet 7. september 2019 Vi har betalt pause, men har en snik av en kollega som likevel snylter til seg en halvtime ekstra når jeg kveldsvakta kommer på vakt. Først skal hun jo på do, og det er jo selvfølgelig helt lov. Men så, gjerne på vei tilbake fra do har hun sett noe i et utstillingsvindu som hun må sjekke ut. Blir da kanskje borte i ti minutter. Så når hun kommer tilbake er det som regel "greit jeg går på Nille en tur? Jeg MÅ kjøpe en bursdagsgave, hadde helt glemt det". Jeg er jo så konfliktsky at jeg tørr ikke si nei til det. Når hun omsider kommer tilbake møter hun ofte på noen hun kjenner som jobber i nabobutikken, venninne med, familiemedlem etc og blir stående å bable med de så jeg må gjøre alt på egenhånd. Vips så har hun brukt en halvtime på ting hun strengt tatt kunne gjort når hun var ferdig på jobb Anonymkode: 943d2...ecf 13
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #9 Skrevet 7. september 2019 Har ei kvinnelig kollega som det ikke går an å prate med. Spør du hun om noe må man 9-10 ganger regne med å ikke få svar, også bare går hun. De gangene hun faktisk svarer, så er det i en krass irritert tone som om vi som spør er noen idioter. Hun er nestsjef og tror tydeligvis hun er så mye bedre enn alle oss andre, går rett til sjefen om noen ved formodning skumme ha glemt noe, passer på folk til enhver tid. Hun skjelte ut en kollega for han hadde snus i munn, ok den er grei, snus skal vi ikke ha i munn i vår jobb, men det blir rimelig tullete når hun tydeligvis er fritatt... blir i dårlig humør hver dag jeg ser hun på jobb. Håper sjefen snart tar en prat med hun! Anonymkode: 4ad9c...8e8 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #10 Skrevet 7. september 2019 Jeg er så glad man bare skal jobbe sammen, tenk den tanken. Da blir arbeidsdagen bedre, ikke brukt for mye tid på å irritere deg over en kollega. Det er bare mennesker som er på jobb, dere møtes pga dere jobber i samme firma. 🙂 Befriende! Slipper å ha noe med de å gjøre etter jobb. Anonymkode: 8974d...dee 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #11 Skrevet 7. september 2019 Hun som vet alt, kan alt og ingen skal lære henne noe. Hun tar feil gang på gang og avbryter oss andre når vi prøver å forklare henne hvordan ting egentlig henger sammen, "jaja, ok ok". Anonymkode: f0612...b08 9
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #12 Skrevet 7. september 2019 Jeg har en kollega som kupper alle møter, alle pauser og alle samtaler med å bryte inn og stjele showet. Ikke alltid med fagprat eller spørsmål til det andre sier, men ved å vri alt til å handle om seg sjøl, barna sine, eller en noe hun driver med på privaten. Laaaaange historier om ingenting. Det er ofte upassende det hun gjør, og hun gruer seg ikke for å kuppe samtaler om nylige dødsfall i nær familie til kolleger, for å ta et eksempel. Hun er dessuten av typen som gnager om selvfølgeligheter i fagmøter, og drar ut tida. Man kan gjerne si at "kolleger er ikke venner", men så mye tid som man tilbringer sammen, og da særlig i yrker hvor man er avhengig av kollegiet til samtaler og støtte, så har det en betydning. De dagene hun er borte, går det an å ha en samtale med andre i en pause, hun er som et barn som aldri får nok oppmerksomhet! Det går uten tvil utover oss andre. Anonymkode: ecf76...a3c 24
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #13 Skrevet 7. september 2019 Jeg har en sint kollega som skjeller ut de hun føler for. Det skaper utrolig dårlig arbeidsmiljø og er helt uakseptabelt! Hun får drive på fordi folk tør ikke konfrontere henne. Så til dere sinte folk på jobben, slutt med det! Anonymkode: 535a2...9da 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #14 Skrevet 7. september 2019 Jeg misliker ingen av mine kolleger, alle har sine gode og dårlige sider, og smått lurer jeg på hva mine egne er Men tror det er naturlig å bli irritert på hverandre innimellom, selv der hvor man har gode arbeidsmiljø:) I kjelleren har vi div. forbruksvarer som må fylles på i hovedetasjen innimellom, dersom disse forbruksvarene ikke er tilgjengelig i hovedetasjen når du trenger dem, så er det skikkelig krise. Så er det tomt MÅ man fylle på. Og jeg har i alle fall 5-6 stk kolleger som ikke tørr å gå i kjelleren! Hva i all verden er det med voksne mennesker som ikke tørr å gå i kjelleren?! Hva om brannalarmen går? Skal man liksom ikke gå ned å sjekke om det brenner bare fordi det er i kjelleren?:P Anonymkode: 7cb5b...70c 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #15 Skrevet 8. september 2019 Jeg har dessverre en kollega som hele tiden gnager om kosthold, og hva (eller hvor mye) folk spiser. HELE TIDEN! "Hvor mange kalorier har din lunsj i dag?" "Er det mye kalorier i det pålegget der?" "Er du klar over hvor mange kalorier du spiser nå?" Eller andre varianter av dette spørsmålet. Eventuelt "Hvor mange karbohydrater finnes det i dine brødskiver i dag?"og lignende spørsmål som handler om karbohydrater. I tillegg maser hun om hva slags mat folk spiser for eksempel til middag når de kommer hjem fra jobben deres. Til lunsj en dag åpner hun med å spørre "Spiser dere poteter til middag?" Og ett par stykker svarer jo selvfølgelig JA til dette, og da begynte hun å gnåle "Er dere klar over hvor mye karbohydrater som finnes i poteter?" og at poteter inneholder masse stivelse, noe som garantert blir omdannet til sukker etter at man har spist det. I tillegg skryter hun av seg selv, hvor "utrolig flink" hun selv mener at hun er, bare fordi hun ikke spiser noen poteter. Men bare noen få dager senere, så har hun begynt å spise poteter til middag igjen. Men da begynner hun å mase om noe helt annet, for eksempel at alle sammen burde ligge langt unna alt som har med gluten å gjøre. Fordi det viss nok har vært veldig mye "spennende forskning" rundt dette, i løpet av de siste par årene, angående hvor usunne saker dette egentlig var. Men samtidig har hun tydeligvis null problemer med å spise gluten selv. Men neste uke er det noe helt annet igjen, og en annen type kosthold som gjelder. Slik har hun forandret mening rundt kosthold minst en eller to ganger hver eneste uke. Anonymkode: 43ed7...e67 24
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #16 Skrevet 8. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har dessverre en kollega som hele tiden gnager om kosthold, og hva (eller hvor mye) folk spiser. HELE TIDEN! "Hvor mange kalorier har din lunsj i dag?" "Er det mye kalorier i det pålegget der?" "Er du klar over hvor mange kalorier du spiser nå?" Eller andre varianter av dette spørsmålet. Eventuelt "Hvor mange karbohydrater finnes det i dine brødskiver i dag?"og lignende spørsmål som handler om karbohydrater. I tillegg maser hun om hva slags mat folk spiser for eksempel til middag når de kommer hjem fra jobben deres. Til lunsj en dag åpner hun med å spørre "Spiser dere poteter til middag?" Og ett par stykker svarer jo selvfølgelig JA til dette, og da begynte hun å gnåle "Er dere klar over hvor mye karbohydrater som finnes i poteter?" og at poteter inneholder masse stivelse, noe som garantert blir omdannet til sukker etter at man har spist det. I tillegg skryter hun av seg selv, hvor "utrolig flink" hun selv mener at hun er, bare fordi hun ikke spiser noen poteter. Men bare noen få dager senere, så har hun begynt å spise poteter til middag igjen. Men da begynner hun å mase om noe helt annet, for eksempel at alle sammen burde ligge langt unna alt som har med gluten å gjøre. Fordi det viss nok har vært veldig mye "spennende forskning" rundt dette, i løpet av de siste par årene, angående hvor usunne saker dette egentlig var. Men samtidig har hun tydeligvis null problemer med å spise gluten selv. Men neste uke er det noe helt annet igjen, og en annen type kosthold som gjelder. Slik har hun forandret mening rundt kosthold minst en eller to ganger hver eneste uke. Anonymkode: 43ed7...e67 Hun høres psykisk syk ut... Anonymkode: 3c4d1...21e 24
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #17 Skrevet 8. september 2019 Har en kvinnelig kollega som er utrolig krevende å være sammen med. Hun snakker høyt og brautende, fleiper hele tiden, lager rare stemmer på ulike dialekter, ler og fjaser. Hele tiden. Det blir rett og slett altfor mye. Hun ser heller ikke hva som må gjøres, og må ha direkte og konkrete beskjeder hele tiden. Hun glemmer ting hun skulle gjøre, og hun bare forsvinner for å gjøre andre ting. Virker som hun tror at alle andre er der for å tilrettelegge for henne. Anonymkode: 58777...5c7 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #18 Skrevet 8. september 2019 Har en ekkel kollega som er hånlig og delegerer meg vaskejobben selv om vi har helt lik stilling. Har overhørt at hun har snakket med ny kollega om at hun skulle få opplæring på ditt og datt, men hun har jo helt lik stilling som henne, og ikke noe lederansvar?!? pleier å kommentere utseende mitt negativt og kommentere hva jeg har i matpakka, ikke særlig hyggelig. Har spiseforstyrrelse og det hjelper ikke akkurat på selvfølelsen. Føkk off din drittsekk Anonymkode: 7af0f...469 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #19 Skrevet 8. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har dessverre en kollega som hele tiden gnager om kosthold, og hva (eller hvor mye) folk spiser. HELE TIDEN! "Hvor mange kalorier har din lunsj i dag?" "Er det mye kalorier i det pålegget der?" "Er du klar over hvor mange kalorier du spiser nå?" Eller andre varianter av dette spørsmålet. Eventuelt "Hvor mange karbohydrater finnes det i dine brødskiver i dag?"og lignende spørsmål som handler om karbohydrater. I tillegg maser hun om hva slags mat folk spiser for eksempel til middag når de kommer hjem fra jobben deres. Til lunsj en dag åpner hun med å spørre "Spiser dere poteter til middag?" Og ett par stykker svarer jo selvfølgelig JA til dette, og da begynte hun å gnåle "Er dere klar over hvor mye karbohydrater som finnes i poteter?" og at poteter inneholder masse stivelse, noe som garantert blir omdannet til sukker etter at man har spist det. I tillegg skryter hun av seg selv, hvor "utrolig flink" hun selv mener at hun er, bare fordi hun ikke spiser noen poteter. Men bare noen få dager senere, så har hun begynt å spise poteter til middag igjen. Men da begynner hun å mase om noe helt annet, for eksempel at alle sammen burde ligge langt unna alt som har med gluten å gjøre. Fordi det viss nok har vært veldig mye "spennende forskning" rundt dette, i løpet av de siste par årene, angående hvor usunne saker dette egentlig var. Men samtidig har hun tydeligvis null problemer med å spise gluten selv. Men neste uke er det noe helt annet igjen, og en annen type kosthold som gjelder. Slik har hun forandret mening rundt kosthold minst en eller to ganger hver eneste uke. Anonymkode: 43ed7...e67 Åhh, slik en hadde jeg også, så ufattelig irriterende. Jeg jobbet på kjøkken i tillegg og ble stadig lekset i kosthold og næring. Hun er en rimelig romslig dame og har vært på utallige slankeopphold og dietter. Fikk nok når hun ga meg beskjed om en ikke burde spise druer på grunn av fruktsukkeret, det legger seg så fort på hofta visstnok. Ga henne beskjed om at vis vi skal klare å jobbe sammen så må kosthold og kropp snakket stoppe, for jeg var i behandling for SF på det tidspunktet og vis hun fortsatte så gikk jeg. Ble rimelig stille fra henne etter det ( hun snakket og belærte de andre når jeg ikke var til stede) Sett bort i fra dette var hun kjempe hyggelig og veldig grei å jobbe med, og veldig lettvint å ha en samtale med om andre temaer Anonymkode: c8f82...205 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #20 Skrevet 8. september 2019 Hun som hele tiden lyver om helt åpenbare ting. Hun har gjort alt, kan alt og har vært med på alt. Anonymkode: 50ec6...9b3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå