Gå til innhold

Planene for helgen blir ikke noe av. Trenger inspirasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle vært alene på hytte noen mil unna i helgen, men siden den ligger litt for seg selv, så skulle jeg ha med et beist av en hund. En hund jeg faktisk er ordentlig glad i, og hadde planlagt turer, fiske osv. Men jeg tar IKKE med noen hund så lenge denne sykdommen herjer. Risikerer ikke at den blir syk flere mil fra veterinær. Hadde ikke turt uansett. Men nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på, og har ikke noen å være sosial med, hvilket er helt ok. Jeg syns det er fint å være alene en helg, men jeg aner ikke hva jeg skal finne på da alt jeg ser for meg er fiske og turer langs vann. Og nei, jeg tør ikke å dra uten hund.

Så. Kan dere tipse om et litt ukjent, men koselig spisested hvor en slipper å sitte midt i lokalet alene? Det er sikkert hundre spisesteder jeg ikke har vært, så fine steder dere har vært?

Er det noe annet sted dere ville besøkt sånn i Oslo-området? Kan kjøre noen mil da. Utstillinger, konserter, en koselig pub? 

Og så kommer jeg til å se på dokumentarer. Vet bare ikke hvilke. Hva ser dere på? Er åpen for alt.

Jeg bruker normalt ikke ha problem med å finne på noe, men er helt tom i hodet. Alt virker kjedelig 😕 så kom med noen råd? Kan jo være at andre her får nytte av dem også. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle de forskjellige telle-trådene her på Kvinneguiden!! 

:essen2: 

Anonymkode: 3e92f...951

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dro til broren min og familien og ble der i natt. Koselig å tilbringe morgenen med fem unger 😄 går unna!

Skulle gjerne vært på bymuseet. Ah, tenkte jeg, det gjør jeg i morgen. Jeg googla opp, og så er det stengt! Pga valg. 

Takk for svar forresten 🙂

Endret av SoWhat?
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du har hund :) 

https://www.oslomuseum.no/bymuseet/

Anonymkode: 6082d...dc1

Jeg har hatt hunder. Nå er jeg bare besøkshjem 🙂 men elsker jo hunder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...