hilli Skrevet 15. mai 2005 #1 Skrevet 15. mai 2005 Jeg bestilte kabel-tv fra Canal Digital for over tre uker siden, og siden har jeg ikke hørt et pip. Jeg ringte for å spørre om de hadde fått bestillingen min (jeg har selvfølgelig ikke mottatt noen bekreftelse). Telefonservicemannen sa at jeg bare må vente til en montør kommer for å koble oss på. Det var egentlig ikke noe poeng med dette innlegget, måtte bare klage litt... Det er så utrolig irriterende med dårlig kundeservice! Heldigvis er jeg ikke kunde av Telenor, der er jo kundeservicen et helt eget kapittel.
lillesky Skrevet 15. mai 2005 #2 Skrevet 15. mai 2005 CD har ikke vært så ille her, de har vært flinke til å svare på mail. Bortsett fra at de er dyre (har parabol)! :evil:
hilli Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2005 Er ikke Canal Digital eid av Telenor?? Jo det er helt riktig, det hadde jeg glemt! Ikke rart servicen er dårlig.
nyibyen Skrevet 18. mai 2005 #5 Skrevet 18. mai 2005 Hei, jeg bestilte kabel-TV for to uker siden! Og hørte ingenting. Bestilte telefonisk. Så prøvde jeg bare å koble på kabelen for moro skyld, og da viser det seg at jeg har fått det allerede! De er ikke så flinke til å gi ut informasjon om ting...
Gjest Leola Skrevet 18. mai 2005 #6 Skrevet 18. mai 2005 Jeg er veldig fornøyd med Canal Digital. De har vist glimrende kundebehandling overfor meg ... har til og med fått hjelp på en lørdags kveld ... :-)
hilli Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2005 Det er noe galt med Canal Digital! Jeg bestilte kabel-tv en gang til, de hadde nemlig klart å slette den forrige bestillingen min! Jeg har fortsatt ikke fått noe kabel-tv. Jeg er lei av snøstorm på NRK!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå