Gå til innhold

Runke, suge, ri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er krise!!!

Skulle runke typen som en del av foreplay. Begge var gira. Etter en stund merket jeg at roen kom og det ble mer stemning for soving enn sex. Vi la oss på hver våres side av senga og sovna...

Jeg kan hverken runke, suge eller ri... Føler meg helt ubrukelig i senga. Hjelp og råd taes imot. 

Anonymkode: 4344e...067

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å spørre ham hvordan han liker det?

Anonymkode: ccdef...533

• Liker 2
Skrevet

Gutter liker alt og er alltid fornøyd bare de får tømt seg, hutter er ikke like kravstore som kvinner 👍😎

• Liker 2
Skrevet

Skjønte ikke.. dere skulle ha sex, var kåte og du ronket han, mens du ronket ble dere avtente og sovnet i stedet? 

Dersom du ronket han og han ikke tok initiativ til noe mer, ville jeg ikke tenkt at det var du som var dårlig i sengen...

Anonymkode: 8028f...6a0

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke noe å kunne. Samme hva du gjør så er det bra nok 😊

Anonymkode: d6e14...ca8

Skrevet
3 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Gutter liker alt og er alltid fornøyd bare de får tømt seg, hutter er ikke like kravstore som kvinner 👍😎

Snakk for deg selv. 

TS: Spør ham rett ut. Hva han ønsker av deg. Hva du kan gjøre. Og hvordan. Kommunikasjon er viktig i alle forhold. Også seksuelt.

Skrevet (endret)
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke.. dere skulle ha sex, var kåte og du ronket han, mens du ronket ble dere avtente og sovnet i stedet? 

Dersom du ronket han og han ikke tok initiativ til noe mer, ville jeg ikke tenkt at det var du som var dårlig i sengen...

Anonymkode: 8028f...6a0

Endret av Gurlpower
Skrevet
4 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Går jo lei til slutt da vil jeg tro... 

Skrevet
4 minutter siden, Gurlpower skrev:

Går jo lei til slutt da vil jeg tro... 

Skal hvertfall veldig mye til 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...