AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Dette er krise!!! Skulle runke typen som en del av foreplay. Begge var gira. Etter en stund merket jeg at roen kom og det ble mer stemning for soving enn sex. Vi la oss på hver våres side av senga og sovna... Jeg kan hverken runke, suge eller ri... Føler meg helt ubrukelig i senga. Hjelp og råd taes imot. Anonymkode: 4344e...067
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Har du prøvd å spørre ham hvordan han liker det? Anonymkode: ccdef...533 2
BMW 5-serie 535D Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Gutter liker alt og er alltid fornøyd bare de får tømt seg, hutter er ikke like kravstore som kvinner 👍😎 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Skjønte ikke.. dere skulle ha sex, var kåte og du ronket han, mens du ronket ble dere avtente og sovnet i stedet? Dersom du ronket han og han ikke tok initiativ til noe mer, ville jeg ikke tenkt at det var du som var dårlig i sengen... Anonymkode: 8028f...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 Det er vel ikke noe å kunne. Samme hva du gjør så er det bra nok 😊 Anonymkode: d6e14...ca8
Sphere Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 3 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Gutter liker alt og er alltid fornøyd bare de får tømt seg, hutter er ikke like kravstore som kvinner 👍😎 Snakk for deg selv. TS: Spør ham rett ut. Hva han ønsker av deg. Hva du kan gjøre. Og hvordan. Kommunikasjon er viktig i alle forhold. Også seksuelt.
Gurlpower Skrevet 6. september 2019 #7 Skrevet 6. september 2019 (endret) 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønte ikke.. dere skulle ha sex, var kåte og du ronket han, mens du ronket ble dere avtente og sovnet i stedet? Dersom du ronket han og han ikke tok initiativ til noe mer, ville jeg ikke tenkt at det var du som var dårlig i sengen... Anonymkode: 8028f...6a0 Endret 6. september 2019 av Gurlpower
Gurlpower Skrevet 6. september 2019 #8 Skrevet 6. september 2019 4 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Gutter liker alt og er alltid fornøyd bare de får tømt seg, hutter er ikke like kravstore som kvinner 👍😎 Går jo lei til slutt da vil jeg tro...
BMW 5-serie 535D Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 4 minutter siden, Gurlpower skrev: Går jo lei til slutt da vil jeg tro... Skal hvertfall veldig mye til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå