AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Jeg kjøpte baconsvor i dag og leser utenfor at det er brukt rapsolje, er det ikke rapsolje som er farlig for hjertet eller er det en annen olje? Det er brukt både rapsolje og solsikkeolje i dette, håper å få svar for om det er farlig skal ikke jeg spise noe av det! Anonymkode: 54620...f85
Pawn Hearts Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Rapsolje er helt ufarlig og regnes som en av de sunneste oljene. Kanskje du tenker på palmeolje? 12
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Det er for øvrig prima fra rema 1000 Anonymkode: 54620...f85
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Rapsolje er kjempesunt det Umettet fett. Kanskje palmeolje du tenker på? Det er mettet fett og ikke så bra, heller ikke for miljøet. Anonymkode: 2cd5e...fae 7
Frøkensina Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 Nei rapsolje er ikke farlig, ikke solsikkeolje heller. Det er nok palmeolje og kokosolje du tenker på. 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 Sitt billigmerke Anonymkode: 54620...f85
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. september 2019 #7 Skrevet 6. september 2019 Rapsolje er en av de sunneste oljene.
Frøkensina Skrevet 6. september 2019 #8 Skrevet 6. september 2019 1 minutt siden, Pawn Hearts skrev: Rapsolje er helt ufarlig og regnes som en av de sunneste oljene. Kanskje du tenker på palmeolje? Hyggelig å se deg tilbake
Gjest Paramount Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 Anbefaler deg å spise mat heller. Baconsvor er ikke noe å dytte inn i mathullet.
Viktualia Skrevet 6. september 2019 #10 Skrevet 6. september 2019 Fettet i baconsvoret er vel ellers ikke av de beste? 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #11 Skrevet 6. september 2019 1 minutt siden, Pawn Hearts skrev: Rapsolje er helt ufarlig og regnes som en av de sunneste oljene. Kanskje du tenker på palmeolje? Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rapsolje er kjempesunt det Umettet fett. Kanskje palmeolje du tenker på? Det er mettet fett og ikke så bra, heller ikke for miljøet. Anonymkode: 2cd5e...fae Akkurat nå, Frøkensina skrev: Nei rapsolje er ikke farlig, ikke solsikkeolje heller. Det er nok palmeolje og kokosolje du tenker på. Takk for raske svar alle sammen, ja det er nok palmeolje jeg har tenkt på. Lett å gå litt i surr når det er så mye forskjellig 😊 Igjen, tusen takk for raske svar 😊 Anonymkode: 54620...f85 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #12 Skrevet 6. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rapsolje er kjempesunt det Umettet fett. Kanskje palmeolje du tenker på? Det er mettet fett og ikke så bra, heller ikke for miljøet. Anonymkode: 2cd5e...fae Mettet fett er ikke farlig det heller. Gammel myte😊 Anonymkode: 97ae5...b47 4
halap Skrevet 6. september 2019 #13 Skrevet 6. september 2019 Når man kjøper baconsvor, så er det kanskje underordnet hvilken olje som er brukt. Og om den er mettet, umettet eller flerumettet? Baconsvor er uansett ikke akkurat det sunneste alternativet om man er opptatt av helse. Dessuten er palmeolje en stabil olje som ikke oksiderer like raskt som andre oljer. Oksidert olje frigjør frie radikaler som ikke nødvendigvis er godt for helsen. Ikke lett dette her. Mitt tips er å spise variert. Inkludert baconsvor når man har lyst på det😁 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #14 Skrevet 6. september 2019 2 minutter siden, Paramount skrev: Anbefaler deg å spise mat heller. Baconsvor er ikke noe å dytte inn i mathullet. Ja, jeg skal ikke spise mye, fikk bare lyst på litt når jeg var i butikken, spiser veldig skjelden snacks. Jeg skrev det litt feil også, rett er snacks biter med baconsmak med 70% hvetemel 🙂 2 minutter siden, Viktualia skrev: Fettet i baconsvoret er vel ellers ikke av de beste? Jeg skrev det litt feil, det er ikke bacon men snacks biter med baconsmak med 70% hvetemel 🙂 Anonymkode: 54620...f85
Gjest Paramount Skrevet 6. september 2019 #15 Skrevet 6. september 2019 (endret) 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg skal ikke spise mye, fikk bare lyst på litt når jeg var i butikken, spiser veldig skjelden snacks. Jeg skrev det litt feil også, rett er snacks biter med baconsmak med 70% hvetemel 🙂 Jeg skrev det litt feil, det er ikke bacon men snacks biter med baconsmak med 70% hvetemel 🙂 Anonymkode: 54620...f85 Sorry, mente ikke å være streng, høres sunt nok ut. Kos deg, det er helg snart! Jeg ser forresten at du snakker om Potetgull i overskriften, du må være rimelig sulten og forvirret, kos deg med god samvittighet! Endret 6. september 2019 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #16 Skrevet 6. september 2019 Herregud, nei det er ikke farlig. Anonymkode: 9d805...5a0
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #17 Skrevet 6. september 2019 Hvorfor kjøper du potetgull på en ukedag? Tenk på helsa... Anonymkode: 2437a...442
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #18 Skrevet 6. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kjøper du potetgull på en ukedag? Tenk på helsa... Anonymkode: 2437a...442 Fordi det er godt, hva ellers? Dessuten: 1) I dag er det fredag, en klassisk dag for å kose seg litt ekstra med god mat og drikke. 2) Snacks blir ikke på mirakuløst vis sunnere i morgen enn det er i dag. Det som teller er ikke hvilken dag potetgullet/baconsnacksen kjøpes og spises på, men totalmengden. 3) Du vet ingenting om hvor sunn TS er til vanlig. For alt du vet er dagen i dag TS' eneste utskeielse på 3 måneder. 4) Hvilken ukedag TS kjøper potetgull er ikke din sak. Anonymkode: 52639...2f7 7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. september 2019 #19 Skrevet 6. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kjøper du potetgull på en ukedag? Tenk på helsa... Anonymkode: 2437a...442 Så det er bra for helsa i helgene, da ?
Tusseladen Skrevet 6. september 2019 #20 Skrevet 6. september 2019 8 minutter siden, Luna Llena skrev: Så det er bra for helsa i helgene, da ? Alle vet at man f.eks. ikke legger på seg på lørdagen. Sannsynligvis tåler man bedre alle typer fett også da. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå