Gå til innhold

Pusse opp kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi skal pusse opp kjøkkenet vårt og kommer til å gå for Ikea eller epoq. Vet hva kjøkkenet i seg selv koster, men lurer på hva montering, elektriker og rørlegger vil koste. Vi skal ikke flytte på vannuttak eller noe sånt. Er det noen som har erfaring med dette? 

Anonymkode: 7818d...259

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp Ikea! Helt håpløst å få sammen. Vakleferdig og ustøtt etter det er oppe. Sleng og ustabilitet i alt av skuffer og skap. Ræva kvalitet etter de endret typen for noen år siden. Montering vet jeg ikke pris på, men det avhenger veldig av hvor stort kjøkkenet er. Her ble det montert av en snekker i familien gratis. Elektriker trengte vi ikke, da vi ikke har noe som er integrert. Rørlegger betalte vi rundt 4000 for. 

Anonymkode: dbfb2...b02

• Liker 1
Skrevet

Det er som regel fagfolkene som koster, er min erfaring. Du kan trygt be de komme på en befaring hvor du forteller hva du trenger å få gjort og at du ønsker et prisoverslag. 

Anonymkode: 0bf81...1d0

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dropp Ikea! Helt håpløst å få sammen. Vakleferdig og ustøtt etter det er oppe. Sleng og ustabilitet i alt av skuffer og skap. Ræva kvalitet etter de endret typen for noen år siden. Montering vet jeg ikke pris på, men det avhenger veldig av hvor stort kjøkkenet er. Her ble det montert av en snekker i familien gratis. Elektriker trengte vi ikke, da vi ikke har noe som er integrert. Rørlegger betalte vi rundt 4000 for. 

Anonymkode: dbfb2...b02

Jeg har montert mange innredninger av den nye kjøkkenserien fra IKEA, og alle har vært like «stødige» som de gamle. De er kanskje bittelitt mer tungvinte under montering, men ikke veldig plagsomt.. 

Hvis du opplever slike problemer med innredningen, så er det nærliggende å tro at det er feil montert/justert.

• Liker 4
Skrevet

Du bør sette av noen tusenlapper til en waterguard. Da møter du kravene og har ting på din side i forhold til forsikringen om du skulle få en lekkasje.

Anonymkode: 4efe2...59e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du bør sette av noen tusenlapper til en waterguard. Da møter du kravene og har ting på din side i forhold til forsikringen om du skulle få en lekkasje.

Takk for tips 😊 Sånn ca. hvor mange tusenlapper tror du det vil koste inkludert rørleggerarbeidet? 

Skrevet
14 timer siden, miamh skrev:

Takk for tips 😊 Sånn ca. hvor mange tusenlapper tror du det vil koste inkludert rørleggerarbeidet? 

Det er litt vanskelig å si. Men burde ikke komme på mer enn 4K. Be om pris på forhånd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...