Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Lurte på om noen har fått hjelp av akupunktør/soneterapi for å bli gravide?

Eller om det går ann å få hjelp av dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har et vennepar som er overbevist om at de fikk hjelp av fotsoneterapi for å bli gravide for noen år siden. Terapeuten som min venninne gikk til kunne på forhånd nesten love henne at hun ville bli gravid; samtlige som var kommet til henne for ufrivillig barnløshet, og der det ikke fantes noen biologisk forklaring på problemet, hadde nemlig fått hjelp.

Våre venner hadde prøvd i 10 år, så det var stor glede da hun ble gravid etter noen måneder! To år etter ble hun gravid igjen! Nå har de to store, kjekke barn!

Skrevet

Javisst kan det hjelpe. Ved å gå til fotsoneterapi eller akupunktur el kan man stimulere vesentlige punkter i forhold til å unnfange et barn. Men det funker ikke for alle, garantier har man aldri. Hvis du tror at dette kunne være noe for deg, anbefaler jeg deg å forsøke.

På FUB sine sider, kan du lese masse om alternativ behandling ved barnløshet.

www.fub.no

Skrevet

Har brukt akupunktur og soneterapi for å få orden på andre sykdommer, derfor trodde jeg dette kanskje kunne funke!

Får ringe henne på onsdag tror jeg!:)

Takk for svar, jenter! :kysse:

Skrevet

Vanskelig å si årsak-virkning her, er det ikke?

Men det kan vel umulig gjøre skade eller vondt verre, evnt. bare på lommeboken... :roll:

Skrevet

Jeg har jobbet som refleksolog/fotsoneterapeut og øreakupunktør i mange år, og har spesialisert meg på barnløshet. Vil på det varmeste anbefale deg å forsøke. Ser blant mine klienter at det gir svært gode resultater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...