Pepita Skrevet 15. mai 2005 #1 Skrevet 15. mai 2005 Hei hei! Lurte på om noen har fått hjelp av akupunktør/soneterapi for å bli gravide? Eller om det går ann å få hjelp av dem?
Væren Skrevet 15. mai 2005 #2 Skrevet 15. mai 2005 Vi har et vennepar som er overbevist om at de fikk hjelp av fotsoneterapi for å bli gravide for noen år siden. Terapeuten som min venninne gikk til kunne på forhånd nesten love henne at hun ville bli gravid; samtlige som var kommet til henne for ufrivillig barnløshet, og der det ikke fantes noen biologisk forklaring på problemet, hadde nemlig fått hjelp. Våre venner hadde prøvd i 10 år, så det var stor glede da hun ble gravid etter noen måneder! To år etter ble hun gravid igjen! Nå har de to store, kjekke barn!
Tusenfryd Skrevet 15. mai 2005 #3 Skrevet 15. mai 2005 Javisst kan det hjelpe. Ved å gå til fotsoneterapi eller akupunktur el kan man stimulere vesentlige punkter i forhold til å unnfange et barn. Men det funker ikke for alle, garantier har man aldri. Hvis du tror at dette kunne være noe for deg, anbefaler jeg deg å forsøke. På FUB sine sider, kan du lese masse om alternativ behandling ved barnløshet. www.fub.no
Pepita Skrevet 15. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2005 Har brukt akupunktur og soneterapi for å få orden på andre sykdommer, derfor trodde jeg dette kanskje kunne funke! Får ringe henne på onsdag tror jeg! Takk for svar, jenter! :kysse:
Imax Skrevet 17. mai 2005 #5 Skrevet 17. mai 2005 Vanskelig å si årsak-virkning her, er det ikke? Men det kan vel umulig gjøre skade eller vondt verre, evnt. bare på lommeboken...
Hanne M. Skrevet 17. mai 2005 #6 Skrevet 17. mai 2005 Jeg har jobbet som refleksolog/fotsoneterapeut og øreakupunktør i mange år, og har spesialisert meg på barnløshet. Vil på det varmeste anbefale deg å forsøke. Ser blant mine klienter at det gir svært gode resultater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå