Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #1 Skrevet 15. mai 2005 Hvor lang tid tar det før man merker effekt? Noen merker å anbefale?
Gjest gjesta Skrevet 15. mai 2005 #2 Skrevet 15. mai 2005 Jeg har prøvd ulike merker (etter hva som var på tilbud), men ender tilbake til Rosenrot Norge AS. Det er en gul eske med 40 tabl a 750 mg. Den funker for meg iallfall. Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk effekt fordi jeg har gått en stund på de. Mener å huske at det gikk relativt raskt.
lillesky Skrevet 15. mai 2005 #3 Skrevet 15. mai 2005 Jeg merket dessverre ingen effekt. Prøv å søke på rosenrot her på KG, husker det var noen som diskuterte det for ikke så lenge siden. Du får kanskje noen gode svar der.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Jeg vil anbefale deg en som heter Rosenrot Extra fra Naturmed AS. Den er ekstra sterk, sterkeste på markedet. Pluss at den ikke er like dyr som mange andre. http://www.naturamed-pharma.no
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #5 Skrevet 16. mai 2005 Jeg kjøpte rosenrot på Maxi (gul eske, tror jeg) og merket forskjell veldig raskt. Hvis jeg ikke husker feil var det i løpet av 1-2 dager!
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #6 Skrevet 16. mai 2005 dumt spm...men hva skal denne rosenrot være godt for?????
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #7 Skrevet 16. mai 2005 Jeg tok den for å føle meg mer opplagt, men det skal visst også hjelpe for sex-lysten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå