AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Jeg har egentlig ingen tro på fremtida. Jeg tror de beste tidene er forbi. Ønsker ikke barn fordi fremtiden ser vanskelig ut, med tanke på jobb og arbeidsmarked for våre fremtidige generasjoner. Ønsker heller ikke et forhold fordi det i dagens samfunn ikke tas seriøst nok. Det føles som om folk hopper fra partner til partner. Og ja, jeg er faktisk en mann som mener dette. Har selv hatt 3 partnere, er ganske voksen, ser ikke poenget med masse tilfeldig sex og klarer meg særdeles fint uten. Det beste jeg vet og som gir meg mest, er å drømme tilbake til barndommen. Eller fortiden generelt. Om det så er barndommen på 90-tallet, ungdomstiden eller 2010. Jeg elsker å drikke øl og la tankene vandre. Man tenker så mye klarere etter noen øl🤣 Mange mener sikkert jeg kaster bort livet ved å drømme meg bort. Men gjør man egentlig det, så lenge man er fornøyd med det? For meg virker det ikke som alle er fornøyd med karrierelivet, familielivet eller whatever. Hvis man ser helt objektivt på det, så er alt vi gjør ganske bortkastet i det lange løp. Anonymkode: e8f21...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå