AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Etter at det kom frem at hun ikke hadde behov for sex i et forhold. Skjønner ikke? Hvordan kan lysten bli så fort borte kun på grunn av det? Uansett et godt tegn på at vi ikke passer sammen... Anonymkode: 8379e...9a2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Kun på grunn av det? Det er jo nokså massivt. Anonymkode: 90d65...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Hvorfor gidder dere å være sammen da? Anonymkode: ce9aa...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 Er ikke så rart at du mistet lysten på henne hvis hun ikke har lyst på deg heller. Det kan være at hun aldri har vært spesielt kåt, hverken med deg eller andre. Sex er nok ikke viktig for henne, men hun hadde det med deg i starten for å få deg på kroken. Anonymkode: cf7da...c50 1
Oppgitt78 Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter at det kom frem at hun ikke hadde behov for sex i et forhold. Skjønner ikke? Hvordan kan lysten bli så fort borte kun på grunn av det? Uansett et godt tegn på at vi ikke passer sammen... Anonymkode: 8379e...9a2 Ei venninne av meg har alltid vært sånn, til stor frustrasjon for de hun innledet et forhold med. Hvis det ikke funker for din del, så er det sannsynligvis best å avslutte hele greia. Endret 6. september 2019 av Oppgitt78 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #7 Skrevet 6. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så rart at du mistet lysten på henne hvis hun ikke har lyst på deg heller. Det kan være at hun aldri har vært spesielt kåt, hverken med deg eller andre. Sex er nok ikke viktig for henne, men hun hadde det med deg i starten for å få deg på kroken. Anonymkode: cf7da...c50 ??? Hun har lyst på meg men jeg har ikke lyst på henne. Anonymkode: 8379e...9a2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #8 Skrevet 6. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder dere å være sammen da? Anonymkode: ce9aa...2a6 Er ikke i forhold. Anonymkode: 8379e...9a2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 6 timer siden, Oppgitt78 skrev: Ei venninne av meg har alltid vært sånn, til stor frustrasjon for de hun innledet et forhold med. Hvis det ikke funker for din del, så er det sannsynligvis best å avslutte hele greia. Nettopp. Tusen takk! Anonymkode: 8379e...9a2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #10 Skrevet 6. september 2019 Noen er slik at de hele tiden må bytte partner for å opprettholde følelser og sexlyst. Styr unna slike personer, med mindre du vil ha litt kortvarig glede... Anonymkode: 0a686...4fc 2
MuffinStud Skrevet 6. september 2019 #11 Skrevet 6. september 2019 Ja. Jeg ville avsluttet forholdet. Kompiser, både gutter og jenter, har jeg fra før. En kjæreste som ikke ser på meg med noen form for lyst for intimitet og sex..... og synes at dette er nøyaktig slik det skal være.... nei. Med mye småbarn, travel hverdag og slikt blir det ikke alltid overskudd og tid til kos, men da er det for meg normalt at begge snakker om og håper på bedre tider fremover. Jeg er en kosegutt. Da vil jeg heller fikset på hva slags forhold vi har slik at jeg fikk puttet henne i en annen mental boks og ikke hele livet ville føltes som en kald skulder. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #12 Skrevet 6. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen er slik at de hele tiden må bytte partner for å opprettholde følelser og sexlyst. Styr unna slike personer, med mindre du vil ha litt kortvarig glede... Anonymkode: 0a686...4fc Jeg er ute etter et langvarig og sunt forhold. Tørr ikke involvere meg noe mer her, da jeg er redd for at det skal ende opp med et evt. ulykkelig forhold uten nærhet, romantiske følelser og sex (gjensidig). Anonymkode: 8379e...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå