LittleMissy Skrevet 15. mai 2005 #1 Skrevet 15. mai 2005 Jeg har en temmelig lusen månedsinntekt, men prøver allikevel å spise sunt, meeeeen! Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal velge i butikkhyllene! Noen som har et tips til meg om enkelte matvarer jeg kan velge framfor andre? Som allikevel ikke vil ruinere meg? Jeg ønsker å spise sunne middager og sånt, men vet ikke hva jeg skal lage..
Theo Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 Spis mye grønnsaker, og kjøp dem i innvandrerforretninger.
LittleMissy Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2005 Spis mye grønnsaker' date=' og kjøp dem i innvandrerforretninger.[/quote'] Problemet er at vi ikke har noen sånne butikker her jeg bor :S Men grønnsaker skal jeg nok klare å få i meg..
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Tunfisk på boks er veldig billig, og sunt. Kyllingfilet kan du kjøpe i store kvanta og fryse ned i porsjonsposer. Ellers er tørkede belgfrukter (bønner av ulike slag) veldig sunt, og ting som havregryn. Ingenting av dette er spesielt dyrt. Det viktigste er å planlegge innkjøpene slik at du ikke må kaste mat. Dét er dyrt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå