AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Del Skrevet 5. september 2019 Spiser glatt 200g sjokoladenper dag. Jeg er ikke feit, men det kan jo umulig være bra for kroppen. Har prøvd å være avholds, trappe ned til 60 grams, prøve 70% i stedet, spise frukt eller nøtter i steden for, men ingenting hjelper. Når jeg har lyst på melkesjokolade er det KUN sjokolade som funker. Helst en stor plate. Og da deler jeg ikke heller. Jeg er psykisk innstilt på 200g liksom, og får liksom ikke dekket behovet hvis mannen tar ei remse. Det er helt sykt, I know!! Jeg er avhengig rett og slett. Noen tips? Anonymkode: c1963...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Del Skrevet 7. september 2019 For din del handler det om vaner og avhengighet. Vaner og avhengighet kan være vanskelig å snu. Blir litt som røyk. Her er noe tips - Sørg for nok og variert vanlig mat. Legg gjerne inn et ekstra måltid i løpet av dagen. - Ikke ha sjokolade i hus - Jobb en psyken Anonymkode: b7310...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå