AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Helt siden barndommen har jeg slitt med å få venninner. I ungdomstiden hadde jeg i hovedsak guttevenner, men nå i voksen alder har de naturlig nok blitt faset ut. Det jeg mener med "naturlig nok" er at jeg har samboer, og flere av disse vennene har tatt seksuelt initiat/vist at de er interesserte på en romantisk måte, og jeg ikke syntes det har vært veldig passende mtp at jeg er i et forhold. Jeg var ferdig utdannet nå i våres 2019. Jeg har hatt ei bestevenninne og en "jentegjeng" ila studiet. Denne jentegjengen har oppløst seg selv da alle naturlig har funnet andre de har mer til felles med. Min tidligere bestevenninne har endret seg veldig de siste 2 årene, og jeg føler rett og slett vi har vokst fra hverandre. Hun har oppført seg dårlig mot meg. Hun er nå sammen med bestevennen til min kjæreste, så jeg møter henne i blant, men vennskapet vårt fungerer dårlig fordi hun oppfører seg som hun gjør. Selv føler jeg meg veldig ensom. Jeg har aldri vært av typen som har hatt flust av jentevenner, og merker veldig på det nå. Har noen venninner, men de bor ikke her jeg bor og jeg er mye alene. En eventuell ny venninne hadde ikke trengt å vært 100% lik meg, men noe i nærheten hadde jo vært fint. Jeg fyller snart 24 år. Nå etter studiet var ferdig (juni) er jeg mye alene eller med samboer sine venner. Det er greit, men jeg føler meg veldig alene. Som jeg ikke har noen selv... Hva gjør jeg? Føler liksom ikke jeg har noen arenaer nå hvor det er naturlig å møte andre jevnaldrende og faktisk finne på noe på fritiden.. Anonymkode: 4179e...54b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Oppsøk miljøer der din type folk vanker. Er du interessert i foto, meld deg inn i en fotoklubb. Er du interessert i friluftsliv, meld deg på kajakk-kurs. Du skjønner. Anonymkode: ad861...873
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 Jeg har ingen spesielle interesser. Anonymkode: 4179e...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå