AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Jeg har noen, men allikevel er jeg redd for at de skal forandre syn på meg når jeg gjør dumme ting. Så er ikke alt jeg lufter, men har behov for det. Det sy jeg har hatt en mye yngre elsker f.eks er en av de tingene. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 4f8b9...23f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Jeg har 3 jeg kan si alt til. Vi gjør alle dumme ting så ingen er redd for å være åpne. Anonymkode: 46345...84c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Jeg har levd en stund og fått mye erfaring etter hvert. Å si alt av hemmelige eller veldig private saker til noen er et sjansespill. Før eller siden er dere ikke venner lengre og da bringes "opplysninger" videre i den nye vennekretsen. Jeg holder de mest private tingene for meg selv. Der det er trygt. Anonymkode: 9c161...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 Syns venner ofte er dømmende, så jeg lufter alt hos psykolog. Anonymkode: 65f84...118
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 Jeg har flere venner jeg burde dele alt med, de deler alt med meg og jeg hadde trygt kunnet fortelle dem når jeg er dum. Av en eller annen grunn gjør jeg det ikke, selv om jeg tror de bare ville være mer glad i meg om jeg og delte dustedummen tingene mine av og til...Jeg øver på det da....men er nok bare ikke en veldig ærlig person... Anonymkode: 24ac3...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå