Tuttifrutti843950 Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Snakket nettopp med en vennine, vi har vært venner i mange år og begge alltid vært opptatt av politikk og enig om det meste og er begge på samme side. Snakket med hun nå og spurte om hun hadde forhåndsstemt allerede? Sa hun burde stemme et parti på venstresiden siden det er kommunevalg og de ligger godt an i Oslo nå. Fikk et irritert og surt sint svar tilbake "Ikke si hva jeg skal stemme" Sa at det bare var et forslag siden vi bruker stemme det samme og om hun ikke er komf med å si noe om det så trenger hun selvfølgelig ikke det. Fikk bare til svar at jo hun hadde forhåndstemt på nettopp det partiet jeg sa og var jo det jeg trodde og, men hun var skikkelig sur. Er det virkelig så frekt å foreslå hva noen skal stemme?
Batteri Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Eh, ja. Stemming er personlig og ikke noe andre trenger å legge seg borti. 2
parmanoia Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 Jeg foreslår aldri hva andre skal stemme med mindre de spør meg til råds. 1
Hedersbrukeren Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Hun har nok sett lyset og gått over til høyresiden, fornuftig dame
Gjest Lama_Drama Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 Klart det er frekt. I tillegg er det hemmelig valg, så dette har du kkke noe med!
Muskath Skrevet 5. september 2019 #6 Skrevet 5. september 2019 Du skal ikke bry deg med hva andre skal stemme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå