AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Jeg har en niese som blir 9 år snart, og jeg tenkte på å kanskje kjøpe en midlertidig hårfarge. Jeg tenker ikke for hele håret, men slik at hun kan farge hårtuppene eller en stripe rosa eller noe. Er det noen som har erfaring med en barnevennlig hårfarge? Hvor kan man kjøpe slikt? Anonymkode: c896c...e04
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 IKKE gjør det. Fargen fester seg så utrolig godt, og håret får skjær av fargen mer eller mindre helt til man klipper det vekk. Barn trenger ikke hårfarge. Anonymkode: 58527...994 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 Bruk heller de krittene som farger håret Anonymkode: 09644...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk heller de krittene som farger håret Anonymkode: 09644...a1e Hårkritt? Ja, det er også en mulighet. Det er jo ikke jeg som bestemmer om hun kan farge håret, men jeg får ikke inntrykk av at foreldre ville hatt noe imot noe som kan vaskes ut. Det er det jeg tenker på. Anonymkode: c896c...e04
Ll84 Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 Fargeshampo, kjøpt hos frisør. Går ut etter 4-5 vask. Min jente har helt hvitt hår, fargen blir knæsj, men vaskes fort ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå