Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa
Skrevet

det var langt fra en hyggelig kveld i går. dro opp til eksen min for å ta en alvorsprat.

å det ble det. mye snørr å tårer for min del.

men så fikk jeg jo alle de svarene som jeg forventet å få.

men jeg fant ut etter mange netter uten søvn at jeg var nødt til å gjøre det å få det litt ut av systemet.

han sa rett ut at han ikke ville han ungen å at det ikke kom til å forandre seg. han vil heller ikke ta del i hverken svangerskapet eller det som kommer etterpå. fordi det ganske enkelt ikke intreserer han...

huff det svei å få høre de ordene i hans munn. men jeg viste jo egentlig hva utfallet kom til å bli da jeg dreo opp.

men jeg går jo å håper på at han skal angre seg å komme tilbake til meg å babyen vår.

skal på kotroll i morgen, så da håper jeg at alt står bra til.

selv om graviditeten min ikke var hverken planlagt eller så veldig ønsket til å begynne med så er jeg nå etter veldig mye overveiing å tårer å frustrasjon over egentlig veldig gla for at jeg valgte å beholde babyen.

tanken på at dette skulle bli min eneste sjanse til å få barn overskygget egentlig redselen min over å bli forlatt av en jeg er gla i.

å i dag. når babyen sparker å holder et evig liv å mammas mage så er det såååå vanvitti deilig å være gravid. :sjarmor:

kunne sikker ha skrevet en hel bok om hvordan det er å være gravid i mitt hodet. hehe

huff nei med kjærlighets sorg å hormoner å alt på en ganng er det jammen ikke lett å være meg

klæm fra motorrypa å babyen 21+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grrr... sånt irriterer meg :x Det er en ting at han ikke vil ha barnet, de fleste som får en uventet graviditet å tenke på vil vel ikke det... men han var jo med på å lage barnet, blir snart pappa og har tross alt ansvar! Uansett hva han sier :evil: Om folk ikke kan klare konsekvensene av det de gjør, så får de phane meg knipe igjen beina :roll:

Synes unnskyldningen om at det ikke interesserer ham er utrolig dårlig... greit nok at mannfolk trenger litt lenger tid på å venne seg til foreldrerollen enn det vi gjør, men han må da være nysgjerrig på hvordan barnet deres er? Hvem det vil likne på og om det er en liten gutt eller ei lita jente? Jeg nekter å tro at han ALDRI tenker på deg og barnet og fremtiden. Han kan umulig være så kynisk? :-?

Synes det er kjempetøft av deg å gjennomgå gleder og sorger helt alene! Det er ikke enkelt å ha masse gode opplevelser inni seg og ingen å dele dem med.. Har forstått det sånn at barnets farmor er engasjert i graviditeten og det er jo kjempeflott! :D Da blir han jo før eller senere nødt til å hilse på den lille, og da skal det vel mye til at han klarer å være like avvisende...

Lykke til på kontrollen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...