Gå til innhold

Hvorfor har Maine Coon-katter så rart munnparti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er liksom så klumpete og rart i forhold til vanlige katter. Syns fortsatt de er nydelige altså, men er de avlet fram med rart munnparti? 

1-main-coon-katt – Kopi.jpg

Anonymkode: db90e...6c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er kjent for å se ut som en løve 😸😸

Skrevet

Åh, syns de nyyyydelige.  Har fått klappe en som holder til ved jobben, og pelsen er som silke.  Digger de store ørene med tufser.  Når pusa som jeg har nå en dag rusler (hu er 11 år)  skal jeg ha en Maine Coon. 

Skrevet
Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Åh, syns de nyyyydelige.  Har fått klappe en som holder til ved jobben, og pelsen er som silke.  Digger de store ørene med tufser.  Når pusa som jeg har nå en dag rusler (hu er 11 år)  skal jeg ha en Maine Coon. 

Ja de er fine, jeg har en coonie selv :)  Men er så forskjell på henne og den andre katten min utseendemessig. Så jeg lurte bare på om de alltid har vært sånn, eller er de avlet frem til å ha stort munnparti? De kan minne om norsk skogkatt, men de har jo ikke det voldsomt store munnpartiet som Maine coon har. 

Anonymkode: db90e...6c9

Gjest #Rasshøl
Skrevet

De er vakre og nydelige. Jeg har aldri sett en i virkeligheten, men på YouTube har jeg sett hvor svære noen MC’ er. Det er vakkert med lang fin pels på dyr 😊

Skrevet

Har selv maine coon og jeg synes det er huskatter som har rar snute, for de har jo knapt en snute i det heletatt. 

Anonymkode: 29994...ffc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...