Gå til innhold

Jeg vil bolle meg

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hei finnes det noe sunn måte å legge på seg? Er 1.60 og har tvangstanken at jeg skal veie 50 kg for det er et rundt tall skjønner? Men nå veier jeg 47 og spiser på mcdonalds masse, de der digge plaine cheesburgerene nam nam, og han i supersize me ble jo tjukkebollafeita, men jeg klarer ikke legge på meg, føler meg tynn som en fisk og føler også at puppene blir beibis igjen. Har hørt det er det første som går!

Så kanskje ikke mcdonalds er så utrolig lurt, ei heller masse sjokolade. Men noe vil jeg gjøre, finnes det en sunnere måte å legge på seg litt sånn ca 3 kg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet

Når man skrifter brukernavn, hvorfor må man også begynne å ordlegge seg som en fjortenåring?

Skrevet
Når man skrifter brukernavn' date=' hvorfor må man også begynne å ordlegge seg som en fjortenåring?[/quote']

Gjorde hun ikke det før også..?

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet

Mulig jeg blander henne med noen andre da.

Uansett, vet ikke alle at om man vil legge på seg så er ikke McDonalds veien å gå. Spis heller mer rødt kjøtt, peanøtter, bruk H-melk, unn deg sjokolade hver dag og litt iskrem.

Gjest gjest1
Skrevet

Okai sorry. Skal ordlegge meg som en voksen person. God dag. Min person vil legge på et par kilo da jeg er en meget undervektig kvinne med former som beklageligvis vil forsvinne om jeg ikke gjør noe med det.

Sorry, formen min er på trynet i dag, jeg ordlegger meg bare enklest mulig :(

Men takk for tips likevel

Gjest Anonymous
Skrevet

Towlie, du skjønner, din kjære Milla Quincampoix er tilbake som Parvati (eller parvo om du vil) :wink:

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet
Towlie' date=' du skjønner, din kjære Milla Quincampoix er tilbake som Parvati (eller parvo om du vil) :wink:[/quote']

Omarosa.

Gjest gjest1
Skrevet
Towlie' date=' du skjønner, din kjære Milla Quincampoix er tilbake som Parvati (eller parvo om du vil) :wink:[/quote']

Er hun tilbake!? :tommelsmil: WUHU! :tommelsmil: Nå blir det andre boller her ;)

Gjest seroxata
Skrevet

Milla back? hey, jeg vil og se!:D

forøvrig, towelie, du skulle vært en fugl, for de kan bolle seg!

Gjest gjest1
Skrevet
Milla back? hey, jeg vil og se!:D

forøvrig, towelie, du skulle vært en fugl, for de kan bolle seg!

Haaaalå hun er jo rett der oppe i samme tråd! :tunge1:

Skrevet

Towelie; spis masse nøtter! :)

De inneholder massevis av fett, men likevel det sunne fettet. Bruk 2-3 osteskiver på brødskiva istedenfor én, stek mat i mye olje (olje, som f.eks olivenolje, inneholder sunt fett.)

Spis en solid frokost, og skikkelig middag med mye karbohydrater som f.eks poteter.

Gjest gjest1
Skrevet
Towelie; spis masse nøtter! :)

De inneholder massevis av fett, men likevel det sunne fettet. Bruk 2-3 osteskiver på brødskiva istedenfor én, stek mat i mye olje (olje, som f.eks olivenolje, inneholder sunt fett.)

Spis en solid frokost, og skikkelig middag med mye karbohydrater som f.eks poteter.

Takk for tips MEN jeg er allergisk mot nøtter! Kjipt det der :P

Skrevet

Takk for tips MEN jeg er allergisk mot nøtter! Kjipt det der :P

Oi dæven da ble det litt verre :ler:

Kan du ikke spise sjokolade heller? :hakeslepp:

Gjest gjest1
Skrevet

Slike tips liker jeg :D:D:D

Veier 48 nå da så tjohei;D

Skrevet

Hæhæhæ, det var nok ikke et tips, mer et spørsmål om du kan spise sjokolade når du er allergisk mot nøtter :tunge1:

Men får all del, spis sjokolade, du dauer ikke av det, så lenge du ikke lever på det, da.

Sjokolade :sikle:

Kunne ønske jeg var i din situasjon! Urettferdig!

:sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...