AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Dette må være det flaueste som kunne skje! Jeg var ute for å kjøpe sko. Satt på en stol. Buksa satte seg litt fast i noe borrelås da jeg skulle reise meg. Og vipps! Buksa datt ned. En dame stilte seg bak meg og hjalp meg kjapt med å dekke til med ytterjakken min. Men allikevel! Minst én person har sett meg med buksa nede i dag! Hva er det flaueste du har gjort i det siste? Anonymkode: 78538...5c5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Noen mnd siden, men det flaueste på en lang tid. Jeg klarte å blø igjennom på jobb. Sykepleier i hvitt 🙈 Anonymkode: dfa65...dec 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette må være det flaueste som kunne skje! Jeg var ute for å kjøpe sko. Satt på en stol. Buksa satte seg litt fast i noe borrelås da jeg skulle reise meg. Og vipps! Buksa datt ned. En dame stilte seg bak meg og hjalp meg kjapt med å dekke til med ytterjakken min. Men allikevel! Minst én person har sett meg med buksa nede i dag! Hva er det flaueste du har gjort i det siste? Anonymkode: 78538...5c5 Trusa og? Anonymkode: 6a6e7...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Jeg gikk ut på kjøkkenet for å se til middagen som sto og småkokte på komfyren; og så kom det en veps svirrende. Jeg er allergisk mot veps og ble redd, resultat: skulder delvis ut av ledd, kraftig forstuet albue og håndledd. Ganske flaut. Anonymkode: 4f9af...a25 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 Du må ha hatt på en alt for stor bukse isåfall... Ingen bukser detter ned av at du setter deg fast i borrelås. Dette er troll. Anonymkode: dc120...bb3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #6 Skrevet 5. september 2019 Dette er ikke trolling, dessverre! Anonymkode: 78538...5c5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #7 Skrevet 5. september 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trusa og? Anonymkode: 6a6e7...6e3 Ja, delvis. Anonymkode: 78538...5c5
SoWhat? Skrevet 5. september 2019 #8 Skrevet 5. september 2019 Kan trøste deg med at det var verre for han som sto og lekte med beistet av en hund han hadde i hagen jeg passerte. Hunden hoppet på ham, og dro med joggebuksa til fyren i samme slengen. Og der sto han med buksa rundt anklene 🤣 mens vi var ihvertfall to som gikk rett forbi og så det. Du ble jo skjermet sånn sett 🙂 1
pautina Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 (endret) Blødde gjennom alt akkurat rett før jeg skulle holde en presentasjon for hele ledergruppen på jobben, blør sjeldent kraftig så det kom helt uventet på..............ble litt lite avslappet framføring med hettejakken til verdens beste venninne og sentralborddame rundt livet..... Hvorfor er alle anonyme i sånne tråder, man er jo allerede anonym? Endret 6. september 2019 av pautina 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #10 Skrevet 7. september 2019 Ikke helt nylig, men var på vei til jobb for noen år siden, det var om høsten og hadde vært nattefrost og var glatt og jeg la ikke merke til det før for sent og trynet skikkelig på fortauet utenfor huset. Jeg sto opp og hastet videre av gårde til jobb, tok banen og den lange bratte rulletrappen opp på Stortinget, masse folk bak meg i trappen. Kommer på jobb og styrer og steller og er og prater med en kollega når jeg legger merke til kald "blafring" på baksiden av låret. Det viste seg at når jeg falt, ble buksa flerret opp i en L på baksiden av låret, hvor den korte delen av L-en var tvers over baksiden av kneet og den lange delen av L-en gikk opp langs sømmen helt opp til rumpa... Og slik fikk jeg vist min beste side ute blant folk i morgenrushet.. 🙄😖 Anonymkode: a099e...9df 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #11 Skrevet 7. september 2019 På 6.9.2019 den 11.01, pautina skrev: Blødde gjennom alt akkurat rett før jeg skulle holde en presentasjon for hele ledergruppen på jobben, blør sjeldent kraftig så det kom helt uventet på..............ble litt lite avslappet framføring med hettejakken til verdens beste venninne og sentralborddame rundt livet..... Hvorfor er alle anonyme i sånne tråder, man er jo allerede anonym? For venner og bekjente ikke gjenkjenner historien og vet at du bruker nicket Pautina og kan dermed følge med hva du skriver "anonymt" på nettet. Anonymkode: a099e...9df 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #12 Skrevet 7. september 2019 Jeg synes ikke det var spesielt flaut. Hadde ikke blitt noe flau om det skjedde med meg. Hadde bare syntes det var morsomt. Og det trur jeg de som så deg også tenke. Så ikke vær flau! Det var bare en humoristisk tabbe. 😄 Anonymkode: 85418...88c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #14 Skrevet 7. september 2019 Jeg hadde sex på jobben med en kollega, og da jeg satt på kontorstolen etterpå rant alt ut. Jeg hadde skjørt på, og det ble en kjempestor hvit flekk på det svarte trekket. Prøvde å gni med dopapir og vann, men det gikk aldri bort. Kollegaene mine må tro at jeg har voldsomme utflodsproblemer. Anonymkode: 29e40...efb
smalls Skrevet 8. september 2019 #15 Skrevet 8. september 2019 På 5.9.2019 den 20.42, AnonymBruker skrev: Jeg gikk ut på kjøkkenet for å se til middagen som sto og småkokte på komfyren; og så kom det en veps svirrende. Jeg er allergisk mot veps og ble redd, resultat: skulder delvis ut av ledd, kraftig forstuet albue og håndledd. Ganske flaut. Anonymkode: 4f9af...a25 Hvem så deg? Siden det var så flaut?
smalls Skrevet 8. september 2019 #16 Skrevet 8. september 2019 På 5.9.2019 den 21.39, SoWhat? skrev: Kan trøste deg med at det var verre for han som sto og lekte med beistet av en hund han hadde i hagen jeg passerte. Hunden hoppet på ham, og dro med joggebuksa til fyren i samme slengen. Og der sto han med buksa rundt anklene 🤣 mens vi var ihvertfall to som gikk rett forbi og så det. Du ble jo skjermet sånn sett 🙂 Huff da 😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå