AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Hadde et ukomplisert benbrudd for noen år siden, og dette skulle ikke gipses. Jeg var sykemeldt i ca 6 Iker, og benet ble bedre. Har etter det en sjelden gang hatt litt smerter på bruddstedet, men nå i et siste har jeg hatt smerter daglig, og spesielt når jeg har lagt meg. Da er det så ille at jeg ikke får sove uten smertestillende. Er dette normalt? Anonymkode: 30ec4...4c4
Gjest #Rasshøl Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 (endret) Hva som er normalt aner jeg ikke. Kanskje du skal spørre fastlegen din om ny røntgenundersøkelse? Jeg brakk et bein i håndleddet sist vinter, det var et pent brudd og brukte gips i kun 4 uker. Håndleddet mitt gjør fortsatt vondt, det er stivt, jeg kan ikke bøye det innover slik som før. Jeg trener det opp fortsatt. Og det blir blåmerke oppover armen, når jeg overanstrenger hånden/armen. Jeg venter på time til MR. Har du snakket med fastlegen din? Du kan ikke gå å ha vondt. Endret 5. september 2019 av #Rasshøl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå