Gå til innhold

Han vil ha sex hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp flyttet sammen og jeg forstår nå at han har sett for seg at vi skulle ha sex hver dag, gjerne flere ganger om dagen. Før når vi ikke møttes hver dag, så hadde vi jo sex hver gang vi møttes.

I løpet av de to ukene vi har bodd sammen har vi hatt sex ni ganger. Jeg synes kanskje ikke der er så lite. Han har tatt initiativ de fleste av gangene, men eg har også tatt initiativ. Jeg har avvist ham et par ganger også, for jeg har vært for trøtt. 

Er det vanlig at menn  vil ha så mye sex  - nesten "hele tiden"? 

Hvordan kan jeg eventuelt snakke med han om dette? Jeg kalte ham sex-avhengig her en dag. Er det helt normalt å ha lyst på partneren sin flere ganger om dagen?  

Anonymkode: aaffa...235

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ni ganger på to uker er ikke lite. Sånt går opp og ned - og dette er jo oftere enn før. Ha sex når du har lyst, gjerne også når det er OK men ikke helt topp. Og styr unna når du helt klart ikke har lyst. Å møtes på halvveien er ofte en god løsning. Sex blir gjerne ganske bra når man først kommer i gangg.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt normalt, iallfall de første årene.

Men jeg har vært fem år med samme kar, han er nå 40. Han kan gjerne ha sex hver dag fremdeles.

Anonymkode: e2b18...c06

Skrevet

Jeg har hatt daglig sex, inkludert flere ganger daglig i to-års perioder, mens snittet over tid  ligger med på 3-4 ganger uken. Jeg har hatt partnere  med både mindre og større sexlyst. Det er mange faktorer som spiller inn, så som libido, energinivå, tilgjengelighet til hverandre, ledig tid.

Anonymkode: 4c84b...b21

Skrevet

Å se for seg ting, er vel på grunn av at dere ikke har snakket om temaet.  Det er ikke unormalt å ville ha sex ofte,  og for noen varer det i mange år.  Det er heller ikke unormalt å ha lite lyst. 

Det som er greia er at dere må bli enige om et nivå, og så følge den planen. Hvis han maser, så mister du etterhvert lysten, men hvis han føler seg trygg på at dere skal ha sex f.eks annenhver dag, så kan han unngå å bli masete, og dere kan beholde intimiteten. 

Anonymkode: d4f41...52e

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke mye! Sex hver dag er normalt. Mange kvinner har også sex hver dag. Finnes kåte kvinner også. Hvis du synes det der er å være for kåt så er sikkert mer enn halvparten av Norges befolkning steinkåte hver dag. Det er i alle fall helt normalt. Er det så rart egentlig å være avhengig av noe som er så godt?

Skrevet (endret)
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har nettopp flyttet sammen og jeg forstår nå at han har sett for seg at vi skulle ha sex hver dag, gjerne flere ganger om dagen. Før når vi ikke møttes hver dag, så hadde vi jo sex hver gang vi møttes.

I løpet av de to ukene vi har bodd sammen har vi hatt sex ni ganger. Jeg synes kanskje ikke der er så lite. Han har tatt initiativ de fleste av gangene, men eg har også tatt initiativ. Jeg har avvist ham et par ganger også, for jeg har vært for trøtt. 

Hvordan kan jeg eventuelt snakke med han om dette? Jeg kalte ham sex-avhengig her en dag. Er det helt normalt å ha lyst på partneren sin flere ganger om dagen?  

Sex flere ganger om dagen er nok ikke så vanlig..heller ikke slavisk hver dag.

Jeg hadde aldri orket/vært interessert i å ha en partner som forventet/ maste om sex hver dag og attpåtil flere ganger om dagen år etter år. Hun dama hadde jeg med glede sendt videre til en eller annen nymfoman kar.

Det er utrolig turn off om nivået på lysten i et parforhold er helt skjevt fordelt - uansett hvilken vei skjevdelingen er.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 9
Skrevet

Ja alle menn med baller vil ha sex daglig

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt normalt å ha lyst på partneren sin flere ganger om dagen?  

Vil tro det er ganske vanlig tidlig i et forhold ja. Da er det slik at ganske straks etter at du har hatt sex begynner du å tenke på neste gang. Nesten uten pause. Kunne gjerne tilbringe hele helga i senga i den tidlige fasen. Verden kunne vente.

Du må bare lage deg en troverdig liste med unnskyldninger. Heldigvis, når en er så kåt er en også ofte veldig forståelsesfull. Husk, akkurat nå er du hele livet for den stakkars fyren :) 

Endret av Paramount
Skrevet
1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Finnes det menn uten baller?

Gjest Paramount
Skrevet (endret)
10 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

9 timer siden, Fr. Akk skrev:

Eh, nei...ergo..

Endret av Paramount
Skrevet
8 timer siden, Fr. Akk skrev:

Ja i dagens verden kan kvinner være menn og menn være kvinner kun utifra hva de selv vil være.. 

Skrevet

Ja vi har sex hver dag og ofte to ganger. I begynnelsen hadde vi sex flere ganger dagen. Vært sammen i 9 år og har enda sex 1-2 og av og til 3 ganger dagen 

Anonymkode: 50fcf...663

• Liker 1
Skrevet

Han høres creepy ut. Dump

Anonymkode: 0139c...a5f

Gjest Dævendøtte
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ni ganger på 14 dager som helt ferske samboere er vel ikke voldsomt eller unaturlig. 

Og ja, det er normalt, akkurat som det også er normalt å ha sex to ganger i uka. Alle er forskjellige. Selv kjenner jeg et ektepar som hadde sex daglig i 30 år, overalt, både i bilen, skogen og i hjemmet. Helt sprøtt, enda ble de skilt. I min villeste fantasi har jeg trodd at har man super sex, vil det også fungere som et slags lim i et forhold. Dengang ei ;)

Hvis dette er en utfordring for deg allerede nå, synes jeg dere bør ta en skikkelig prat. For dette kan bli en konflikt mellom dere hvis han vil hver dag og du vil et par ganger i uka. Klarer dere å snakke om det, er mye gjort. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vi har sex hver dag og ofte to ganger. I begynnelsen hadde vi sex flere ganger dagen. Vært sammen i 9 år og har enda sex 1-2 og av og til 3 ganger dagen 

Anonymkode: 50fcf...663

Drømmeforhold❤️

Anonymkode: c89ce...a91

• Liker 1
Skrevet

Savner å ha sex, før vi flyttet sammen ble det ofte 1-2 ganger om dagen. Etter 10 år er det kanskje 5 ganger i året 😞 kun jeg som tar initiativ, når jeg er så nøden at jeg bare må.. 

Vurderer om det er verdt det. Det føles litt for ungt å gi opp sex helt, men man vet hva man har og ikke hva man får.. 

Anonymkode: 0ae11...3a3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Savner å ha sex, før vi flyttet sammen ble det ofte 1-2 ganger om dagen. Etter 10 år er det kanskje 5 ganger i året 😞 kun jeg som tar initiativ, når jeg er så nøden at jeg bare må.. 

Vurderer om det er verdt det. Det føles litt for ungt å gi opp sex helt, men man vet hva man har og ikke hva man får.. 

Anonymkode: 0ae11...3a3

Ja sånt er et vanskelig dilemma, hilsen ei i samme situasjon.. 

Anonymkode: c89ce...a91

Skrevet

Hvilket land er han fra?

Anonymkode: 7967b...fcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...