Gå til innhold

Har du gitt etter for botoxpresset? Har du venninner/bekjente som har gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det endret deg som person? Har du blitt mer selvbevisst/narsissistisk og forfengelig? Hva med bekjente? Merker du at deres verdier er endret som følge av deres fysiske endringer?

Anonymkode: 08bb7...179

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri, og kommer aldri til å benytte meg av botox. Jeg har en venninne som har. Hun ser ut som en and, men virker som hun trives med det. 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, SardintrollReturns skrev:

Jeg har aldri, og kommer aldri til å benytte meg av botox. Jeg har en venninne som har. Hun ser ut som en and, men virker som hun trives med det. 

Men har hun endret seg som person?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men har hun endret seg som person?

Ikke egentlig, virker litt mer happy men det er det. 

• Liker 1
Skrevet

Hvilket press er det da? Har aldri opplevd det selv så har ikke gjort noe sånt selv. Kjenner ingen som har gjort det heller.

Anonymkode: a3568...687

Skrevet

Jeg tar botox i sinnarynken og pannen. Har ikke endret meg som person i det hele tatt – det eneste er at jeg ser litt mer avslappet ut.

Anonymkode: 38f48...813

Skrevet
9 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Hvordan kan man se ut som en and av botox, forklar?

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Hvordan kan man se ut som en and av botox, forklar?

"Kvakk-kvakk!" :P 

tenor.png

• Liker 4
Skrevet

Kunne fint benyttet meg av botox dersom jeg følte at jeg så bedre ut med det. Kanskje om noen år, men akkurat nå er jeg veldig fornøyd med utseendet som det er. Eneste jeg finner umoralsk og feil ved det er at det er dyretestet. Har noen venninner som har tatt det, og ingen av dem har blitt verken selvbevisst, narsissistisk  eller mer forfengelige. Utrolig hvordan effekt det gjør på sinnarynker etc.

Hovedinnlegget føler jeg bærer veldig preg av feminist-propoganda og fordømmelse. Folk får gjøre som de selv vil, og tviler på at det er botox i seg selv som forandrer dem 🙄

Anonymkode: a6362...686

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, SardintrollReturns said:

tenor.png

Det der er restylane (mest sannynlig bare et bildefilter)... Botox skal ikke brukes i leppene.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne fint benyttet meg av botox dersom jeg følte at jeg så bedre ut med det. Kanskje om noen år, men akkurat nå er jeg veldig fornøyd med utseendet som det er. Eneste jeg finner umoralsk og feil ved det er at det er dyretestet. Har noen venninner som har tatt det, og ingen av dem har blitt verken selvbevisst, narsissistisk  eller mer forfengelige. Utrolig hvordan effekt det gjør på sinnarynker etc.

Hovedinnlegget føler jeg bærer veldig preg av feminist-propoganda og fordømmelse. Folk får gjøre som de selv vil, og tviler på at det er botox i seg selv som forandrer dem 🙄

Jeg er ikke imot botox. Hvis det blir billig, enkelt og effektivt så kan jeg sikkert ta det. Men  lurer bare på hva dere mener. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er restylane (mest sannynlig bare et bildefilter)... Botox skal ikke brukes i leppene.

Tok litt dårlig eksempel kanskje, men hun har iallefall fått "andelepper". xD 

Skrevet

Jeg har botox under armene. Er blitt mye mer selvsikker nå.

Anonymkode: 8e2f9...c72

Skrevet

Tok i sinnarynken en gang. Synes ikke det var verdt det. Føler absolutt ikke press på å gjøre det. I min omgangskrets er det noe negativt, og jeg som får kritikk når jeg forsvarer at folk får gjøre det de selv ønsker, uten at jeg legger meg opp i det. 

Jeg kommer sikkert jevnlig til å ta ansiktsbehandlinger, men tviler på at jeg kommer til å sprøyte noe som helst inn i ansiktet igjen. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Fine lepper var det uansett

Anonymkode: e5df9...2f2

Skrevet
15 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

tenor.png

Får man slike lepper av botox?   Botox lammer og jeg tror ingen tar det i leppene. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Får man slike lepper av botox?   Botox lammer og jeg tror ingen tar det i leppene. 

Hm, mulig jeg blander med silikon. 

Skrevet
1 time siden, SardintrollReturns skrev:

Hm, mulig jeg blander med silikon. 

Tror ingen tar silikon i leppene heller. Botox lammer nervene og dermed også musklene, som igjen gjør at de blir inaktive og "ikke virker" lenger. Helt til virkningen går ut.

Jeg får et helt glass hver tredje måned av medisinske grunner. Og ingenting av det settes i leppa. Noen ganger får jeg det i tyggemuskelen, men stort sett i panna, hode og skuldre.

Anonymkode: 3ba4a...b43

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tatt botox og fillers. Har ikke endret meg i det heletatt. Hvorfor skulle jeg det? Det er en hudbehandling. Viktig å ikke gå fullstendig overbord da..

Skrevet

Er det virkelig et botoxpress? Fra hvem? Hvis man føler at det er et press fra omgivelsene om å ta Botox så burde man gå i seg selv og tenke for hvem man tar Botox.

Anonymkode: 6f42a...92e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...