AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Hvis typen min er kåt, og får precum, tar på kondom, men tar på feil vei, så man må vende den om; da har du jo precum på kondomet du fører inn? Kan bli bli gravid av dette? Jeg lurer også på greiene rundt precum i seg selv. Det er jo selvfølgelig ''sannsynlig'' å bli gravid av det, hvis det har sædceller i seg, men igjen er jo sjansene små, noen sier til meg at det at man kan bli gravid av precum er så og si en myte. Sant? Leste et sted om en annen jente i min situasjon der typen hennes kom på magen hennes, men fingret henne med sæd på fingrene. Der var det et betryggende svar på ''man kan ikke bli gravid av å smøre rundt sæd inni jenta, det er en grunn til at gutter spruter, for sæd har begrenset levetid og må få fart for å kunne svømme innover''. Det er jo flust med historier om folk som har blitt gravide på forskjellige måter, men jeg lurer på deres erfaringer? Anonymkode: dbed5...2d4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Ja, du kan bli gravid av "gledesdråper". Og du kan bli gravid av fingring hvor fingrene har fersk sæd. Ja, vi kaller det "sprut", men ofte bare tyter det ut. Sædcellene får ikke fart av spruten. De får bare en mindre distanse å tilbakelegge. Selv med skikkelig sprut vil væsken falle til ro det øyeblikket den treffer noe. Anonymkode: 7a2fd...d6e 13
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: vis typen min er kåt, og får precum, tar på kondom, men tar på feil vei, så man må vende den om; da har du jo precum på kondomet du fører inn? Kan bli bli gravid av dette? Ja, det finnes en mikroskopisk sjanse for dette. 24 minutter siden, AnonymBruker said: noen sier til meg at det at man kan bli gravid av precum er så og si en myte. Sant? Nei, man kan bli gravid av gledesdråper. 24 minutter siden, AnonymBruker said: man kan ikke bli gravid av å smøre rundt sæd inni jenta, det er en grunn til at gutter spruter, for sæd har begrenset levetid og må få fart for å kunne svømme innover Tull. Man kan fint bli gravid av å bli fingret med sæd som nettopp har kommet ut. Anonymkode: b5573...4f1 9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 I teorien trengs det kun EN sædcelle! Og der er sæd i precum... Ikke verdens største sjanse, men fortsatt en sjanse! Anonymkode: 392fb...10e 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, du kan bli gravid av "gledesdråper". Og du kan bli gravid av fingring hvor fingrene har fersk sæd. Ja, vi kaller det "sprut", men ofte bare tyter det ut. Sædcellene får ikke fart av spruten. De får bare en mindre distanse å tilbakelegge. Selv med skikkelig sprut vil væsken falle til ro det øyeblikket den treffer noe. Anonymkode: 7a2fd...d6e Det med sæd i precum, det er jo egentlig poenget her, om det er myte eller sannhet. Skrives så mye om det på nett. Ja, det å skrive at man kan bli gravid, det kan man alltid. Men poenget er hvor sannsynlighet det er. Og det er jo også ikke alle sædceller som når fram til egget, f.eks. og ikke alle sædceller fungerer. Så selv å prøve å bli gravid med vilje, vil ikke alltid fungere. Men hvis jeg går på P-piller? Vet det fortsatt i teorien er sjans, men ... hvor stor sjans? Da bør jo veldig mange av mine venniner ha vært gravid for lengst. Er jo ofte man vender kondomet feil vei, og har precim på siden man vender inn. Vagina er vel ikke som en ''sakt'' eller støvsuger for alt som er inni der, mange kan f.eks. miste mye rart inni vagina, men det blir jo ikke dratt lenger lopp for det. Anonymkode: dbed5...2d4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #6 Skrevet 5. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det med sæd i precum, det er jo egentlig poenget her, om det er myte eller sannhet. Skrives så mye om det på nett. Ja, det å skrive at man kan bli gravid, det kan man alltid. Men poenget er hvor sannsynlighet det er. Og det er jo også ikke alle sædceller som når fram til egget, f.eks. og ikke alle sædceller fungerer. Så selv å prøve å bli gravid med vilje, vil ikke alltid fungere. Men hvis jeg går på P-piller? Vet det fortsatt i teorien er sjans, men ... hvor stor sjans? Da bør jo veldig mange av mine venniner ha vært gravid for lengst. Er jo ofte man vender kondomet feil vei, og har precim på siden man vender inn. Vagina er vel ikke som en ''sakt'' eller støvsuger for alt som er inni der, mange kan f.eks. miste mye rart inni vagina, men det blir jo ikke dratt lenger lopp for det. Anonymkode: dbed5...2d4 Hva? Jeg kastet da opp en kondom som forsvant der en gang Anonymkode: ecc5f...899 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #7 Skrevet 5. september 2019 Det er mulig å bli gravid dersom de få sædcellene kommer fram til egget. For meg nå ville det vært total krise å bli gravid, så det er en risiko jeg ikke er villig til å ta. Ubeskyttet sex kan føre til graviditet. Punktum. Anonymkode: 2fcbb...e49 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #8 Skrevet 5. september 2019 Vi vasker ikke undertøyet vårt sammen, bare for være på den sikre siden😂 Anonymkode: 579e7...ba6 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #9 Skrevet 5. september 2019 43 minutter siden, AnonymBruker said: Det er mulig å bli gravid dersom de få sædcellene kommer fram til egget. For meg nå ville det vært total krise å bli gravid, så det er en risiko jeg ikke er villig til å ta. Ubeskyttet sex kan føre til graviditet. Punktum. Anonymkode: 2fcbb...e49 Ja, men poenget er sannsynligheten. 11 minutter siden, AnonymBruker said: Vi vasker ikke undertøyet vårt sammen, bare for være på den sikre siden😂 Anonymkode: 579e7...ba6 I Eurojackpot er sjansen 1:98.000.000 for å vinne. Sjansen for å bli truffet av lynet er større, og sjansen for å dø i en bilulykke er veldig sannsynlig i forhold. Men det er helt vanlig at mannen er kåt, har precum, prøver først den ene siden av kondomet om han får det på, deretter den andre og det er riktig, og derav er det jo precum på kondomet som føres inn. Men er skrevet så mye om at sæd i precum er myte, og at sprutingen har en biologisk effekt. Det er jo ikke en sluse du spruter inn i som trekker til seg ting som støvsuger. Ja, man KAN bli gravid av at storken kommer med et barn til deg også, men jeg vil helst prate om deres egne erfaringer her. Og i tillegg hvis man går på P-piller og tester seg for graviditet, så bør det gå bra. Anonymkode: dbed5...2d4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #11 Skrevet 5. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men poenget er sannsynligheten. I Eurojackpot er sjansen 1:98.000.000 for å vinne. Sjansen for å bli truffet av lynet er større, og sjansen for å dø i en bilulykke er veldig sannsynlig i forhold. Men det er helt vanlig at mannen er kåt, har precum, prøver først den ene siden av kondomet om han får det på, deretter den andre og det er riktig, og derav er det jo precum på kondomet som føres inn. Men er skrevet så mye om at sæd i precum er myte, og at sprutingen har en biologisk effekt. Det er jo ikke en sluse du spruter inn i som trekker til seg ting som støvsuger. Ja, man KAN bli gravid av at storken kommer med et barn til deg også, men jeg vil helst prate om deres egne erfaringer her. Og i tillegg hvis man går på P-piller og tester seg for graviditet, så bør det gå bra. Anonymkode: dbed5...2d4 Om man går på p-piller, praktiserer man i utgangspunktet sikker sex. Dermed er kondomet i utgangspunktet unødig. Å ha vaginalt samleie uten prevensjon kan medføre graviditet. Anonymkode: 2fcbb...e49 3
Gjest Warrior Skrevet 5. september 2019 #12 Skrevet 5. september 2019 Den sjansen må være veldig liten. Ellers hadde mange flere blitt gravid.
Gjest Warrior Skrevet 5. september 2019 #13 Skrevet 5. september 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi vasker ikke undertøyet vårt sammen, bare for være på den sikre siden😂 Anonymkode: 579e7...ba6 Dagens🤣
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #14 Skrevet 5. september 2019 Når kan jeg først bekrefte at jeg er gravid? Precum eller ei, sprut eller ei. Selve orgasmen og sæden kom senere. Sprut er jo nødvendig for å få det opp, hvis ikke bare renner det ut, hvisman f.eks. kun holder på på utsiden Anonymkode: dbed5...2d4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #15 Skrevet 5. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når kan jeg først bekrefte at jeg er gravid? Precum eller ei, sprut eller ei. Selve orgasmen og sæden kom senere. Sprut er jo nødvendig for å få det opp, hvis ikke bare renner det ut, hvisman f.eks. kun holder på på utsiden Anonymkode: dbed5...2d4 Nei, sprut er ikke nødvendig så lenge sæden kommer inn i vagina. Anonymkode: 7e0dd...729 4
Hillbill Skrevet 5. september 2019 #16 Skrevet 5. september 2019 Jeg har ei sprell levende datter som beviser at precum kan gjøre damer gravide. Ser at noen påstår at det ikke er tilfelle, og at å trekke seg ut før utløsning er sikker prevensjon. Jeg ville IKKE gamble med det, for det var slik jeg ble pappa (til verdens nydeligste datter, sånn helt objektivt sett). 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #17 Skrevet 5. september 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Men hvis jeg går på P-piller? Vet det fortsatt i teorien er sjans, men ... hvor stor sjans? Går du på p-piller er sjansen minimal. om du da ikke bruker dem feil/oppkast osv. Anonymkode: b5573...4f1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #18 Skrevet 6. september 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Nei, sprut er ikke nødvendig så lenge sæden kommer inn i vagina. Anonymkode: 7e0dd...729 Hvordan skal den få bevegd seg oppover? 6 hours ago, Hillbill said: Jeg har ei sprell levende datter som beviser at precum kan gjøre damer gravide. Ser at noen påstår at det ikke er tilfelle, og at å trekke seg ut før utløsning er sikker prevensjon. Jeg ville IKKE gamble med det, for det var slik jeg ble pappa (til verdens nydeligste datter, sånn helt objektivt sett). Ja, selvfølgelig kan man bli gravid av alt mulig i verden. Men poenget er mer sannsynligheten for det. Jeg vil helst ikke prate om at ''Ja det er kjempemulig!'' hvis sannsynligheten er 00,00001 %. Ja, det er kjempemulig akkurat der og da det skjer. Anonymkode: dbed5...2d4
Katten.2.0 Skrevet 6. september 2019 #19 Skrevet 6. september 2019 Synes det mest imponerende er at det finnes folk som ved flere anledninger prøver å ta på kondomet feil vei. 15
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #20 Skrevet 6. september 2019 Jeg ble gravid av precum. Gikk bra i 6 år, traff en ny mann, tok 2 mnd og jeg bar gravid.. Anonymkode: 574cd...b88 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå