Gå til innhold

Hva er den værste hemmeligheten du har holdt på, eller hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eksen ble voldtatt. Jeg fikk ikke si det til noen for hun ville ikke ha noe "styr" rundt det. 

Anonymkode: 1f871...481

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne og barna ble fysisk og psykisk mishandlet av hennes eks og både politiet, barnevernet og skole / barnehage vet det men vi får ikke snakke om det fordi han skal beskyttes og fordi hun må "sørge for et godt samarbeidsklima" 

Anonymkode: d3b2c...1b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedbemanning/restrukturering på jobben. Jeg var fagforeningsleder og fikk høre det før det ble offentliggjort og samtidig jobbet jeg i gruppen som ble mest berørt. Det å late som ingenting i nesten en uke før mine kolleger som det angikk fikk vite det var svært ubehagelig.

Det måtte gjøres slik og jeg forsto hvorfor, men det føltes absolutt ikke greit.

Anonymkode: a9ef2...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen til venninen min var utro imot henne mens hun gikk gravid med hans barn. Dette er 3 år siden nå, jeg har valgt å ikke si noe for å ikke ødelegge live hennes. 

Anonymkode: d6fa9...752

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen til venninen min var utro imot henne mens hun gikk gravid med hans barn. Dette er 3 år siden nå, jeg har valgt å ikke si noe for å ikke ødelegge live hennes. 

Anonymkode: d6fa9...752

Hvordan ødelegger det livet hennes? Det er ikke hun som har vært utro.

Anonymkode: 6ad9f...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ødelegger det livet hennes? Det er ikke hun som har vært utro.

Anonymkode: 6ad9f...22b

Det bør jo faktisk komme fra han som gjør det, ikke dra andre.

Anonymkode: 7cc00...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min tok abort og jeg fikk ikke si det til noen. Nå  får jeg det akkurat som jeg vil - nå triller jeg foreldrene våre rundt lillefingeren. Hun vet at jeg tar ikke fem øre for å røpe henne.

Anonymkode: 20fe3...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søsteren min tok abort og jeg fikk ikke si det til noen. Nå  får jeg det akkurat som jeg vil - nå triller jeg foreldrene våre rundt lillefingeren. Hun vet at jeg tar ikke fem øre for å røpe henne.

Anonymkode: 20fe3...a58

Wow. Snakk om å være en manipulerende kjærring.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søsteren min tok abort og jeg fikk ikke si det til noen. Nå  får jeg det akkurat som jeg vil - nå triller jeg foreldrene våre rundt lillefingeren. Hun vet at jeg tar ikke fem øre for å røpe henne.

Anonymkode: 20fe3...a58

Så slem du er 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...