Gå til innhold

Hva er den værste hemmeligheten du har holdt på, eller hørt om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell😉

Anonymkode: 0dcf8...350

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen ble voldtatt. Jeg fikk ikke si det til noen for hun ville ikke ha noe "styr" rundt det. 

Anonymkode: 1f871...481

• Liker 1
Skrevet

En venninne og barna ble fysisk og psykisk mishandlet av hennes eks og både politiet, barnevernet og skole / barnehage vet det men vi får ikke snakke om det fordi han skal beskyttes og fordi hun må "sørge for et godt samarbeidsklima" 

Anonymkode: d3b2c...1b1

• Liker 1
Skrevet

Nedbemanning/restrukturering på jobben. Jeg var fagforeningsleder og fikk høre det før det ble offentliggjort og samtidig jobbet jeg i gruppen som ble mest berørt. Det å late som ingenting i nesten en uke før mine kolleger som det angikk fikk vite det var svært ubehagelig.

Det måtte gjøres slik og jeg forsto hvorfor, men det føltes absolutt ikke greit.

Anonymkode: a9ef2...8c9

• Liker 1
Skrevet

Mannen til venninen min var utro imot henne mens hun gikk gravid med hans barn. Dette er 3 år siden nå, jeg har valgt å ikke si noe for å ikke ødelegge live hennes. 

Anonymkode: d6fa9...752

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen til venninen min var utro imot henne mens hun gikk gravid med hans barn. Dette er 3 år siden nå, jeg har valgt å ikke si noe for å ikke ødelegge live hennes. 

Anonymkode: d6fa9...752

Hvordan ødelegger det livet hennes? Det er ikke hun som har vært utro.

Anonymkode: 6ad9f...22b

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ødelegger det livet hennes? Det er ikke hun som har vært utro.

Anonymkode: 6ad9f...22b

Det bør jo faktisk komme fra han som gjør det, ikke dra andre.

Anonymkode: 7cc00...755

Skrevet

Søsteren min tok abort og jeg fikk ikke si det til noen. Nå  får jeg det akkurat som jeg vil - nå triller jeg foreldrene våre rundt lillefingeren. Hun vet at jeg tar ikke fem øre for å røpe henne.

Anonymkode: 20fe3...a58

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søsteren min tok abort og jeg fikk ikke si det til noen. Nå  får jeg det akkurat som jeg vil - nå triller jeg foreldrene våre rundt lillefingeren. Hun vet at jeg tar ikke fem øre for å røpe henne.

Wow. Snakk om å være en manipulerende kjærring.. 

• Liker 10
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så slem du er 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...