Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2005 #1 Skrevet 15. mai 2005 Hei alle sammen. jeg har nettopp vært og handlet endel Oriflame produkter og de virker ganske bra. Er det noen andre som har erfaringer fra Oriflame? Er hudkremene bra og shampooen?
Gjest borghild Skrevet 15. mai 2005 #2 Skrevet 15. mai 2005 Oriflame er humbug, juks og fanteri spør du meg! Makan til drit skal man lete lenge etter!
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2005 #3 Skrevet 15. mai 2005 En venninne av meg er veldig fornøyd med en renseserie fra Oriflame. Har også hørt sminken er god.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Brukte Oriflame selv for mange år siden, og solgte det også. Fikk en del kunder som reagerte på ganske mange av produktene, fordi så mange av dem inneholdt bjørkeekstrakt. Hvordan de er i dag, aner jeg ikke. Du må jo bare prøve å se om de passer deg og din hud. Det gjelder jo alle produkter det. Alt passer ikke for alle, og andres erfaringer behøver ikke bety noe som helst for deg. Og til deg som bare spytter ut: Humbug og juks! FOR et gjennomtenkt svar på et greit spørsmål. Kanskje de ikke passer for deg, men de har holdt på i maaange år nå, så noen fornøyde kunder har de nok.
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #5 Skrevet 18. mai 2005 Jeg er iallefall fornøyd med en sånn glow bronzing cream og håndkremen var veldig bra faktisk. Concealeren er jeg usikker på ennå. jeg tro ikke det er juks og humbug. Synes de virker bra til nå iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå