Gå til innhold

Synes det er ekkelt med promiskuøse folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting galt i å ha et one night stand i ny og ned. Det skjer vell de aller fleste single. Er jo ikke slik at sex er så hellig at man må være sammen i flere måneder før man har det. Men å ha one night stand med nye hver uke/helg er bare ekkelt etter min mening. Altså jeg mener alle skal få gjøre det dem vil, men ikke forvent at folk vil ha deg som kjæreste om du sier du har pult med 205 stykk i en alder av 21 liksom. 

Jeg prøver så mye jeg kan å ikke være fordomsfull mot sånne mennesker, men kjenner jeg sliter litt... Det hadde vært en dealbreaker om en mann sa han til vanlig har sex med nye hver uke. Som tilsier 52 i året(!!!).. I tillegg kommer jo dette med kjønnssykdommer. Joda man kan bruke beskyttelse. Men det må jo være såå sykt stress å gå og sjekke seg i hytt og pine heletiden og bli «kjendis» for legene du tester deg hos. En annen ting er jo hvordan folk vil se på deg som person. Det sier mye om en persons karakter å ligge rundt med alle og en hver som puster. Tror ofte slike folk har en personlighetsforstyrrelse. 

Var en fyr som lå rundt med over 100 i en alder av 20. Men tok kaka da han sa han pleide å ligge med legen sin, og hadde 7 faste partnere samtidig uten at de visste om hverandre.... Æsj, fikk totalt avsmak og sluttet å snakke med han. Hva i alledager

Anonymkode: 14224...795

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper sånne folk blir dausjuke til slutt. 

• Liker 3
Skrevet

Så godt at vi fikk vite dette. For din egen del foreslår jeg at du ikke blir kjæreste med menn (eller kvinner) som har hatt hundrevis av sexpartnere. Det er sannsynligvis ikke så mange av de, så det burde være en smal sak å få til.

Anonymkode: a5a20...499

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så godt at vi fikk vite dette. For din egen del foreslår jeg at du ikke blir kjæreste med menn (eller kvinner) som har hatt hundrevis av sexpartnere. Det er sannsynligvis ikke så mange av de, så det burde være en smal sak å få til.

Anonymkode: a5a20...499

Ja og godt er det heldigvis!!! Men følte uansett for å skrive dette 

• Liker 3
Skrevet

Det er aldri fint å kalle folk ekle når de ikke gjør noe kriminelt eller utilgivelig. At du syns det er ubehagelig er din egen sak.

Er nok ikke et problem å finne en mann med få sexpartnere, nesten alle menn jeg har vært med har hatt 1-5 partnere. Hvis du kjenner utrolig mange så er du nok i et miljø du ikke passer inn i.

Anonymkode: ef8d5...664

• Liker 7
Skrevet

Enig faktisk. Skjønner ikke hvordan de klarer det. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker mer negativt om folk som er tilbakeholdne med sex fordi de tror at forhold og "kjærlighet" er noe magisk. MEN, hvem bryr seg om hva jeg tenker? Selv har jeg sjeldent sex og forhold er ikke aktuelt på noe tidspunkt, og likevel tenker jeg bedre om de som har så mye sex de vil.

Anonymkode: 08a50...8dc

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er aldri fint å kalle folk ekle når de ikke gjør noe kriminelt eller utilgivelig. At du syns det er ubehagelig er din egen sak.

Er nok ikke et problem å finne en mann med få sexpartnere, nesten alle menn jeg har vært med har hatt 1-5 partnere. Hvis du kjenner utrolig mange så er du nok i et miljø du ikke passer inn i.

Anonymkode: ef8d5...664

Sorry, men alt trenger ikke å være kriminelt eller utilgivelig for å være ekkelt

• Liker 10
Gjest Familytree
Skrevet

STD-tester gjøres hvert halvår. Tre måneder kan være, men du vil ikke torturere noen lege for å være promiskuøs haha.
Etter min mening ville jeg ikke være med noen promiskuøse eller selvutnevnte som sådan. Fordi jeg har fordommer, og jeg aksepterer dem🤷‍♂️

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker mer negativt om folk som er tilbakeholdne med sex fordi de tror at forhold og "kjærlighet" er noe magisk. MEN, hvem bryr seg om hva jeg tenker? Selv har jeg sjeldent sex og forhold er ikke aktuelt på noe tidspunkt, og likevel tenker jeg bedre om de som har så mye sex de vil.

Synes faktisk det er bedre å være tilbakeholden, ha respekt for sin egen kropp og la de «heldige» få ha sex med den. Men det er min mening. Gjelder både gutter og jenter

• Liker 7
Skrevet

Jeg blir også det. Hadde aldri klart å ha sex med en ny person hver uke. Hadde blitt ødelagt emosjonelt og psykisk og vært livredd kjønnssykdommer. Hadde følt meg billig og lite verdt.

Anonymkode: ee9dd...6ce

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk det er bedre å være tilbakeholden, ha respekt for sin egen kropp og la de «heldige» få ha sex med den. Men det er min mening. Gjelder både gutter og jenter

Jeg har respekt nok for min egen kropp til å la den få oppleve litt nytelse ;)

Anonymkode: c86c4...ca7

• Liker 4
Gjest Familytree
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting galt i å ha et one night stand i ny og ned.

Jeg er imot ons. Jeg vil ikke våkne ved siden av noen jeg møtte for timer siden.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker ikke at et forhold er noe magisk, men jeg vet at sex, uansett hvor forsiktig jeg prøver å være, kan føre til barn. 

Jeg kunne aldri gått gjennom en frivillig abort fordi det strider mot mine verdier. 

Dermed er, for meg, sex noe somhører et forhold til med en partner som deler mitt syn. 

Nå syns jeg ikke folk som ligger rundt er ekle, men de har såpass ulike verdier enn meg, at jeg aldri kunne vært sammen med en. 

I mitt hode er sex litt mer enn å bare spre beina. 

Anonymkode: 2f300...fa6

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ha respekt for sin egen kropp selv om man velger å nyte den. Kroppen blir ikke oppbrukt. Jeg vekter å se på kroppen min som en premie som noen "heldige" kan vinne. Gidder ikke gjøre meg selv til et objekt.

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har respekt nok for min egen kropp til å la den få oppleve litt nytelse ;)

Hva med å finne en fast sexpartner om du er så kåt hele tiden? Må jo være mye bedre enn å ligge rundt ned eks antall nye hver uke. Nå har jeg heldigvis ikke det problemet og takk Gud hvor glad jeg er for det. Man har ikke mye respekt for seg selv om man lar seg kjøre over av hvem som helst!!

• Liker 3
Skrevet

Hva med å finne en fast sexpartner om du er så kåt hele tiden? Må jo være mye bedre enn å ligge rundt ned eks antall nye hver uke. Nå har jeg heldigvis ikke det problemet og takk Gud hvor glad jeg er for det. Man har ikke mye respekt for seg selv om man lar seg kjøre over av hvem som helst!!

Har det, og han elsker at jeg lar random menn knulle meg

Skrevet

Ikke meg du svarte, men snakk om å krisemaksimere. Det er da helt greit og rimelig om folk vil ha ons noen ganger i løpet av et år. Personlig funker ons for meg fordi jeg tar ansvar for min egen nytelse. Bare fordi jeg har hatt mange(hva er det?) ons i løpet av livet, betyr ikke det at jeg har hoppet på første villige mann.

Anonymkode: 10c17...069

• Liker 1
Skrevet

Har det, og han elsker at jeg lar random menn knulle meg

Ok deg om det, men fortsatt ekkelt

• Liker 1
Skrevet

Ikke meg du svarte, men snakk om å krisemaksimere. Det er da helt greit og rimelig om folk vil ha ons noen ganger i løpet av et år. Personlig funker ons for meg fordi jeg tar ansvar for min egen nytelse. Bare fordi jeg har hatt mange(hva er det?) ons i løpet av livet, betyr ikke det at jeg har hoppet på første villige mann.

Anonymkode: 10c17...069

Leste du innlegget? Synes ikke at et par-tre one night stands i året er ekkelt, er da ikke helt nonne. Men nye sexpartnere hver uke, ja det er ekkelt!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...