Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ELSKER min! Har brukt den nesten hver dag i 5 år på grunn av bekkenløsning og graviditeter. Den er også brukt til amming til to barn. Den er helt gull! Mannen vil også ha 😂

Anonymkode: 6ef38...6fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er for så vidt glad i min. Men føler ikke jeg har helt fått teken på den. Noen som kan forklare meg hvordan jeg skal ha den? Føler at den er for hard når jeg ligger på den ene siden. 

Anonymkode: 9b3e3...8a6

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er litt mye penger å bruke på en pute som blir brukt i 4 mnd.. men merker behovet er stort.

Brukte dere den etter fødsel?

Anonymkode: 53060...4ee

Jeg hadde ikke bbhugme. Hadde en annen billigere pute som funka like så bra

Skrevet

Jeg kjøpte en til mannen min etter at han hadde operert ryggen. Du kan tro han var skeptisk men den forsvant etter første natta. Han sov som en liten gåsunge med den puta <3 

Anonymkode: 2b3ec...213

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er for så vidt glad i min. Men føler ikke jeg har helt fått teken på den. Noen som kan forklare meg hvordan jeg skal ha den? Føler at den er for hard når jeg ligger på den ene siden. 

Anonymkode: 9b3e3...8a6

Hvis du føler den er for hard, kan du prøve å dra gummiendene litt ut, slik at det blir mer «plass» til selve puten i trekket. Mine gummiender er ganske langt utpå trekker, for da føler jeg at jeg kan forme den som jeg vil, nå som jeg er gravid! Da jeg brukte den til amming, strammet jeg liksom puten ved å dra gummiendene mot puten igjen, om du forstår... 😅

• Liker 2
Skrevet

Har brukt den i flere mnd før jeg ble gravid (ligger på siden, og med knærne mot hverandre gjorde det vondt), og bruker den såklart nå som jeg er gravid også. Ei helt fantastisk pute som er vel verdt pengene ❤️

Skrevet

Bbhugme er på 30% på barnas hus nå 

• Liker 1
Skrevet

Elsker den under første svangerskap! 

Brukte den dog ikke under 2. svangerskap siden jeg da sov med baby nr. 1 i armkroken 🙈 Og som ammepute syntes jeg den er for stor og uhåndterlig, men som gravidpute er den uunnværlig. 

Anonymkode: 15fe2...9c3

Skrevet

Brukte den masse både under og nå etter svangerskapet. Den er super for å lage «borg» rundt baby for samsoving feks. Ammepute, sittepute, kosepute you name it :)

Anonymkode: 6eebe...ef3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...