Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg hadde en som var billigere men som jeg brukte hver dag, både på natten og på sofaen. Anbefales virkelig. Hadde ikke samvittighet til å bruke så mye penger som en bbhugme koster. 

https://www.barnashus.no/nuvita-dreamwizard-gravid-og-ammepute-pink-5350555005339.html

Anonymkode: 82bbd...186

Jeg brukte den litt som ammepute i starten, men den ble for stor. Brukte den derimot i sofaen slik at frøkna kunne ligge trygt i hjørnet på sofaen mens hun sov, gjorde det i ca 3 mnd. Nå brukes den som sengehest i dobbeltsenga ved behov. 

Min (vår) BBHugme var vidunderlig i graviditeten, etter fødsel - og nå bruker hele familien den.. De minste bruker den feks når vi leser bok i sengen eller lignende. 

Beste pengene brukt i svangerskapet på meg selv - synes nå jeg 🤩

• Liker 2

Annonse

Den er verdt hver eneste krone! Hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad i en pute😅 Den støtter alle steder som trenger støtte under graviditeten, og er gull som ammepute, ryggstøtte, sovepute, babynest og beskyttelse for babyen😍 Ikke nøl et sekund😉

Anonymkode: c795c...1c6

• Liker 4

Nå har ikke jeg født enda, men hadde jeg ikke hatt den så hadde den dårlige søvnkvaliteten og deg vonde bekkenet vært langt være. Har vært fantastisk å dandere i sengen. Merket et stort savn når jeg var på ferie i sommer i 2 uker der jeg ikke hadde den 😅

Jeg skal ikke bruke den som ammepute. Ser for meg at den blir stor og klønete. Men det kommer nok til å bli brukt godt allikevel ettersom ungene her veksler på å låne den til å kose med før jeg skal gå og legge meg på kvelden 🙈.

Gubben låner den noen ganger til å ha bak ryggen hvis han skal slenge seg nedpå sofaen 👍🏻

Anonymkode: 3fa1e...f59

• Liker 1

Har brukt den i to svangerskap og bruker den enda, 7 mnd etter siste svangerskap. Er blitt helt avhengig av å holde rundt den 😂❤️

Den hjalp generelt med søvnen i første svangerskap og lindret bekkenplagene mine i andre svangerskap 😊 verdt pengene for min del 😀

Anonymkode: 325e1...d6d

• Liker 1

Jeg var også skeptisk pågrunn av prisen. Det dyreste er ikke alltid det beste. Kjøpte den på tilbud. Takk og lov for tilbudet ellers hadde jeg aldri kjøpt den.

For en fantastisk pute! Jeg er 5 mnd gravid å bruker den faktisk så å si hele døgnet. Både når jeg sover å ser på TV/mens jeg sitter på sofaen. Jeg kan ikke leve uten den 😂 Hvordan kan en pute være så avhengighetsskapende? Det er som å sove å ligge i armene på en kjempe. Du kan bruke den i så mange forskjellige posisjoner. Sittende og liggende osv. Du strammer den etter behov. 

Tror den vil bli godt brukt etter fødsel også og til ungene. Anbefales! 

Anonymkode: 85fe9...474

• Liker 1

Annonse

Jeg stod i samme dilemma som deg, men kjøpte dem etter at mamma'n min sa; jeg fikk ikke kjøpt en sånn pute når jeg gikk gravid, og jeg har plager fremdeles. Så jeg kjøpte den. Og herregud, for et godt valg! Jeg kunne plutselig sove om natta igjen! Og jeg brukte den masse som ammepute, særlig om natta og når lilleknert hadde umulius perioder og ville ha puppen i munnen døgnet rundt. Beste kjøpet jeg har gjort noen sinne! (Eller, kanskje mer unntak av elsykkelen, men den var jo vesentlig dyrere 🙈😂)

Anonymkode: 12f60...958

• Liker 1

Jeg fikk låne en, og syntes den var for stor, slik at den var mest irriterende og i veien i senga. Den fungerte heller ikke som ammepute for meg. Den var god som støtte når jeg satt i sofaen. Jeg hadde ei hodepute mellom beina utover i svangerskapet, og var helt avhengig av den i stedet.

Men jeg kan ikke komme på noen andre som ikke syns den er fantastisk, så jeg tror den som regel er verdt pengene. Det kan antagelig være lurt å ta en titt på den "in real life" før man kjøper, selv om man ikke akkurat får testet den hjemme i senga. 

Anonymkode: 2c51d...dae

Annonse

Jeg tok meg ikke råd til å kjøpe en bbhugme, men kjøpte denne istede: 

https://www.jollyroom.no/mamma/gravidprodukter/gravidputer/milki-gravidpute-grey-melange

veldig fornøyd! 🤗

Anonymkode: e535d...bda

Jeg har kjøpt min brukt 🙂 Kostet meg 550,- og den ser helt ny ut. Vasker trekket en ekstra gang, så er den good to go! Hvis man syns det er guffent kan man evt kjøpe nytt trekk i tillegg. Trenger den ikke helt enda, men er nok ikke lenge til den skal oppi senga. 

Lurer forøvrig på om noen anbefaler den korte varianten som ammepute? Er den praktisk? Jeg liker ikke Cosyfix da jeg syns den er for hard/sitter feil i forhold til ammestillingen min. Ser for meg at BBhugme er bedre, den kan knytes bakpå ryggen og tilpasser seg kroppen bedre?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...